Pave
14. 8. 2006 • 15:38

Datadisk naprosto skvely....Puvodni NWN jsem dohral asi s peti ruznymi postavami, takze si troufam rict, ze hru docela znam. O to vic me datadisk prekvapil (mile). Spousta novych veci muze byt sice zpocatku pro lidi naucene na puvodni NWN trochu matouci ale neni problem si rychle zvyknout a nakonec kdyz se vratite zpet k NWN tak zjistite, ze vam ty novoty chybi. Pribeh je navic vyborne propracovany (mne osobne asi nejvic potesil navrat Aribeth do deje) a libi se mi i to, ze posledni potvoru (a to poradne silnou) neni nutny vlastne ani zabijet, staci....no ale co bych radil.....rekneme ze jmena se hodi (tem, co NWN HOTU dohrali aspon do Canie je jasny, co myslim a ti ostatni by meli parit dal:))
Co dodat zaverem? Rozhodne nezbyva nez datadisk doporucit vsem, co meli a maji radi NWN. Nabizi spoustu novych moznosti a hodiny zabavy...
GL&HF

Merlin
1. 2. 2004 • 9:57

To je ale idiotsky napsana recenze ... takovyhle traparny jsou k nicemu, clovek se z toho kulovy dozvy ... zlata recenze na Bonuswebu, asi milionkrat lespi ...

David Sláma
1. 2. 2004 • 14:04

Zdravím a děkuji za milé a velmi odborné ohodnocení mé recenze. Rád bych vás ale upozornil, že v žádném případě není mým cílem psát suché popisné recenze. Každá hra je svým způsobem něco jako umělecké dílo a zaslouží si něco víc. Co se informativnosti týče, domnívám se, že se z mé recenze dozvíte o hře vše, co potřebujete vědět. Obsah tedy zůstává stejný zatímco forma je trošku někde jinde. Je-li je to tak lépe či hůře, můžete posoudit vy, čtenáři, avšak pokud tak učiníte, pak prosím krapet konkrétněji než pan Merlin.

Přeji pěkný den

sklendath
12. 1. 2004 • 13:31

no HoU neni spatna hra, ale rozhodne ma sve mouchy...co se tyce pribehu, me osobne byl mnohem sympatyctejsi ten ze SoU a ne dalsi zachranovani sveta pred nejakym demonem...jako by tvurci od dob Diabla1 neumeli vymyslet nic jineho...

obtiznost souboju je smesne lehka i na predposledni nastaveni...mozna zalezi na povolani, ale fighter ani shadowdancer nemel problemy - taky to souvisi asi s tim, ze od 2he kapitoly behate se zbrani +10, hasted, trueseeing, regenerating s elementarnim dmg a rezistenci na magii...

40 lvl - to opravdu nevim co tim navrhari mysleli...v singlu, pokud hrajete normalne nemate nikdy sanci 40.lvl dosahnout...kdyz zacnete na 15lvlu skoncite nekde na 25 a pokud zacnete od 20 lvlu tak horko tezko dosahnete 30....pro multiplayer je to sice vyzva, ale zatim jeste dost dlouho nerealizovatelna...

grafika...sice vic polygonu, ale vsechno ve tme ;] na SoU bylo videt jak si s tim pohrali [taky to delali nadsenci a ne tvurci NWN], tady jen nafrkali lokace ...

takze jedine vetsi plus co jsem zaregistroval, bylo pridani ruznych logickych problemu a podobnych vychytavek...hazeni katapultu rulez ;]] a taky reakce nekterych NPC na vasi slavnou minulost + stara znama NPC a samozrejme dost veci tykajici se hlavne multiplayeru

vysledne hodnoceni, kdyz prihlednu k rozsireni moznosti pro multiplayer 8/10

Adam
12. 1. 2004 • 14:00

tim 40 levelem tvurci mysleli, ze je to maximalni dosazitelna uroven
ale taky psali, ze v oficialni kampani se da dostat maximalne tak na 30., vic jinde, aby podporili multiplayer a dalsi moduly

Pepa Von depo
12. 1. 2004 • 7:56

Původní NWN jsem hrál hóóódně (asi 3 různé postavy), ale musím říct, že ty lokace na screenshotech vypadají dost podobně (skoro bych řekl, že stejně) jako v původním NWN.
Je to opravdu tak zoufalé?

Adam
12. 1. 2004 • 9:39

nove lokace vypadaji vyborne a jsou jine nez v puvodnim NWN
a pribeh je mnohem lepsi

Adam
9. 1. 2004 • 12:30

zanedlouho bude čeština, takže anglické texty nebudou problém

Určitě si přečtěte

Články odjinud