David
5. 1. 2008 • 17:30

Mam problem. Sem v kapitole 5- Vodní město a nemůžu najít cestu k šesté skrýši. Poradte mi pls

jrk
27. 10. 2004 • 18:22

Tahle hra je totalni propadak. Stale stejni, tupi/zasekavajici se nepratele, malo zbrani, porad stejny scenar - prijdes do mistnosti, zavrou se vsechny dvere a strilej. Dechberouci grafiku jsem taky nikde nevidel, chvilemi mi prisla horsi nez v HL (nikoli HL2!). Je to proste nudna pitomost, melo me varovat uz to ubohe intro, proste stejna (ne-li horsi kokotina) nez Far Cry. Oddychovou strilecku si predstavuji uplne jinak. Davam 3/10 za fyziku

Nicitel
17. 12. 2004 • 17:48

Painkiller je nejlepší řežba od DOOMa a jestli si to nepoznal tak oslí čůrák, kterej nemá právo tady schazovat tak skvělou věc !!!!



Sandy2
3. 6. 2004 • 21:03

Narazilsem na problém.

Nevím jak zdolat "příšeru v bažině"

Je to část 2/6

Thomas
7. 5. 2004 • 21:01

Mam docela zavazny problem – PainKiller se mi zasekava, a co je hodne zajimave, zasekava se uplne stejne jako UT2004 (obrazovka se zastavi na miste a musim restartovat). Takze bych vtom videl urcite nejakou paraleru. Obě hry mi jdou jinak bez chybicky – zadne vypadavani textur, nebo neco podbneho… a najednou prask, vytuh a pomuze jen tvrdy restart. Obe hry se uplne stejne zasekavaly i v demech. Mam AT2500-Barton / 512RAM / ATI Radeon 9700 / 5.1 Live!; directy i ovladace na grafickou kartu mam cerstvy, u zvukovky a zakladni desky jsou stare asi ctyri mesice. Je mi jasne, ze 90% potizi se resi přes nove ovladace, ale u me bude problam mozna ještě nekde jinde.
A proto se vas, prosim, ptam, nevi snad nekdo, kde je problem? Nebo není tady snad někdo, u koho by se tyto hry chovali podobne? Mozna mají obe hry podobny engine, fakt nevim. Spise mam ale nejak zmrvenej comp. Kdyby se jednalo jen o jednu z těchto her, hodil bych to za hlavu, ale když vytuhavaji obe hry, asi uz na tom něco bude… …please, need a help…
barraculda@centrum.cz

Pepa Zdepa
4. 5. 2004 • 17:34

Rozhodně bych neřek, že je multiplayer méně zábavný. Dlouho jsem se u multiplayeru tak nepobavil.

Hyems
3. 5. 2004 • 14:42

Potreboval bych s necim pomoc, v Painkilleru demicko...
No hraju hraju....rezu je hlava nehlava....a ani se to vazne nekousne (ani trosku) uplne plynule...
a potom vsechny vybiju a najednou kdyz v ty "mape" uz nikdo neni jenom ja....se mi to kousne a zase asi po 8sec se mi to zase rozbehne......ale vzdycky jenom kdyz tam sem sam....a ne taky porad...
problem je jak u nejvyssich detailu tak i na nejnizsi

Slojmo
3. 5. 2004 • 13:49

"Po každé z epizod máte totiž možnost zakoupení jakési karty, jež vám onen příslušný element přidá. To ovšem není zadarmo, takže cesta za nepřemožitelností bude více než trnitá."

A to je vsetko ? Ved karty su ta najvacsia jeba v tejto hre, ich sposob ziskavania, pouzivania a kombinovania, bez kariet si vo vyssich obtiaznostiach nestihnes ani utriet nos a si f perdeli. Nehovoriac o tom, ze posledna obtiaznost sa odomkne az po nazbierani 23 kariet.

Hral si to vobec ? Asi na najmensiu obtiaznost, co, tam sa karty nezbieraju ...... Skoda - preskoda, s recenziou ste vyliezli ako posledni a este ju takto odflaknete .......

malinka krysicka
3. 5. 2004 • 13:27

painkiller je naprosta rez
10/10 :))

mates
3. 5. 2004 • 8:31

jj je to supr vcera sem zkousel obe demicka a stahuju plnou....  ale nejak nechapu, kdyz v hodnoceni je napsano dechberouci grafika, coz je pravda a nemam k ni sebemensich vyhrad, proc je v hodnoceni 9/10, tato hra splnuje 10/10 a to bez debat

Pavol Lesňák
3. 5. 2004 • 8:20

No takto, Painkillera som presiel do konca minuly tyzden a je to dost tazka hra, ked sa ju niekto snazi prejst na najtazsej obtiaznosti, alebo len aby mohol zbierat Black Tarot karty. Musim vsak povedat, ze hodnotenie by som dal aspon 9,9 / 10. Lepsi akcny naarez od dob Doom-a, alebo Duke3d som este nezazil. A ti big bossovia, su naozaj  BIG. A najlepsi level s pohladu grafickeho designu a napadu je asi ten posledny =>> HELL. Odporucam, vsetkym fanatikom FPS. Hratelnost a zabavnost by som dal 10/10 :), ved co moze byt lepsie ako uchylovat sa nad "prispendlenim" zombika vystrelovanim kolov, vdaka dobre odladenej fyzike mate moznost nevsednym sposobom odreagovat.

Určitě si přečtěte

Články odjinud