Anonym
29. července 2017 • 15:33

Takže začnu klady:
- Docela pěkný design
- Návrat k osvědčené klasice
- Princ může umřít (narozdíl od 08)
- Rébusy
- Nástrahy
- Nové nápady - kostky, magie apod...Zápory:
- Absolutně zbyteční nepřátelé, kteří slouží jen na doskok - např. čaroděj, který vypadá jako atrapa egyptského Anubise nebo doskakovací ptáci
- Zmražovaní vody, opět zbytečné
- Skok s teleportací - opět zbytečné, navíc funguje jen v přítomnosti nepřátel
- Oprava nehmotných kusů stavby - opět absolutně zbytečné a jen to zhoršuje hratelnost
- Krátká hra
- Hlavního bosse Ratashe zabijete během chvíle, a pak bojujete proti bratrovi
- Kamera
- Pohyby

Bizzy
29. května 2010 • 9:34

Ale co jsem měl možnost vidět poslední gameplay video, tak to bude pěkná pakárna. Autor tady nakonci zmiňoval hudbu, jak je dobrá, ale podle mě je ta hudba otřesná na godsmack z WW to nemá. Souboje, jak autor zmínil je běs a hrůza. Dyť to opravdu ani soubojemi nazvat nedá. Enemy tu jsou jenom pro parádu. Další věc chození po trámech u toho jsem se strašně smál. Chodí po nich ještě rychleji, jak normálně na zemi a navíc ani nemusíte vyvažovat hl. hrdinu, jak bylo zvykem z předchozích dílů. Další výtka jsou scripty co krok to nějaký script např. šípy létající od nikud. Jediný, co beru jako plus je asi jenom to zmražení vody. Aspoň nějaká novinka. Jinak je to nudné stereotypní nic nového čím by mě hra uchvátila na tolik, abych uvažoval o tom si ji zahrát.

thejirka
20. května 2010 • 15:21

Může mi autor vysvětlit proč se pořád naváži do minulého dílu PoP s cel-shade grafikou?! Podle mě se celkem povedl a byla to změna oproti tomu se pořád opakovanému prostředí.

Karel Kališ
20. května 2010 • 16:06

Navážím se? Nepřišlo mi, v podstatě jsem jen vytknul problém cel-shadového prince, a to občas až přílišnou zautomatizovanost pohybu. A pravda, některé pubertální hlášky hlavního hrdiny. Zbytek byl jen pro zvýraznění odlišení posledního restartu série od trilogie s písky času.Mě se Prince of Persia líbil, rozhodně grafikou a prostředím. Jen škoda, že jako hra to byla poměrně nuda - viz recenze http://www.doupe.cz/Recenze-Prince-of-Persia--rozpacita-pohadka/a-132002/default.aspx V tomto (zásadním) ohledu jsou na tom Forgotten Sands daleko líp.

thejirka
20. května 2010 • 18:02

Je pravda že u toho minulého byly ty pohyby dosti z automatizované ,ale na druhou stranu ta cel-shadová grafika taky má svoje pro a proti. U mě však výhráva pro nad proti.Možná proto že už jsem měl trošku dost té palácové grafiky. No a tím pubertálním princem se asi snažily autoři hru podlemě spestřit. Bohužel jsem nehrál toho nového,tekže nemůžu posoudit ,ale ty „mladíkovy” keci nebyly až tak zahození. Aspoň ten princ nebyl tak strašně dobrý nebo strašně zlý.

clarkie
22. května 2010 • 10:52

a pubertální hlášky autora nevadí?"uvězněné starobylé zloTM"
"kdy se něco kardinálně pose…"

Karel Kališ
23. května 2010 • 0:04

Jistě, že nevadí, protože nejsou pubertální, ale je to přimo krystalická esence humoru (ehm ehm).

Určitě si přečtěte

Články odjinud