Wanderer
4. 11. 2005 • 12:05

Já s recenzí souhlasím, je to prostě old-school střílečka se super atmosférou a mě osobně to přijde mnohem zábavnější, hratelnější než F.E.A.R., kterej zase přijde přeceňovanej mě - nudný, šedivý prostředí, sice super souboje a efekty ale jen na tom hra nestojí. Nehledě na to že to na rozdíl od fearu lítá, ať si říká kdo chce co chce, ten engine je prostě super Jen dodávám, že Doom3 na kterýho je tak módní házet hovna se mi líbil takyQ4 je prostě Q2 v novým kabátě a přesně to jsem od něj čekal. Já se chci u her bavit a ne v nich hledat inovace za každou cenu..a přesně o tom tahle hra je - DOPORUČUJU.

koblizek 007
2. 11. 2005 • 17:56

no mohlo by to mít menší systémové požadavky

Muty
30. 10. 2005 • 20:32

My jsme Storgg! Odpor je marný budete asimilování!Vaše technická a
kulturní rázovitost bude částí nás.
Že by???

Shadwell
28. 10. 2005 • 22:25

Nejlepsi FPS roku? A nezapomel pan recenzent na Fear nahodou??

kewl
29. 10. 2005 • 0:35

no ja osobne bych v rijnu taky nerekl neco jako "FPS roku", navic pred prichodem CoD2, ale q4 a fear se mi libi tak na stejno a libi se mi hodne. aby vsem nevymetl zrak datadisk na far cry nebo HL2. pokud vim tak maji taky vyjit jeste letos :)) vyhlasovat FPS roku uz ted, v takovehle konkurenci mi prijde taky divny :)

Radoslav
29. 10. 2005 • 2:24

Mimochodem. Oblivion bude z vlastních očí (First Person) a půjde tam střílet z luku (Shooter)
A má taky vyjít letos

kewl
29. 10. 2005 • 2:49

hehe, no tim padem neni co resit :))

Calhoun
28. 10. 2005 • 11:29

Konecne recenze s jejimz hodnocenim 100% souhlasim, diky . Po nudnem a prehypovanem FEARu je tahle stara skola pohlazeni na dusi. Vyborna atmosfera, perfektni hratelnost, hezky udelana grafika, sympaticke HW pozadavky... ted hraju po treti a stale se skvele bavim, pro me osobne hra roku.

CORN
28. 10. 2005 • 18:16

Napodobne, kdo nezazil stare dobre casy, nikdy nepochopi. Doom X a Quake X jsou podle meho nazoru FPS akce cislo jedna (a vzdy budou... jo kdo umi, ten umi). A recenze s konecnym hodnocenim mi neprijde vubec pretocena (komu ano, nebyl jeste v pekle). Snad jen autor trochu vice zavzpominal na stare dobre casy, kdy se jeste po nasich loukach prohaneli Impove...;)

kewl
28. 10. 2005 • 20:57

tak ja jsem treti do party :)) q4 je dle myho devitkova hra. fear ale podle me taky :)

Kebik
28. 10. 2005 • 21:13

A já jsem čtvrtý Jednoznačně Quake a Doom byly jsou a možná i budou na poli svých žánrů těmi nej nej nej nej pro svojí jednoduchost, tech. dokonalost, hratelnost a poutavost. Quake 4 bych se vůbec nebál označit za nejlepší FPS tohoto roku a vůbec

Radoslav
29. 10. 2005 • 6:00

Třeba v krabici s Q4 bylo i Q2. A světě div se - u té Q2 jsem se bavil dokonce víc než u Q4 Inu starý hry mají prostě něco do sebe.

aaa
5. 11. 2005 • 9:44

No prave som to dohral a aj ked som velkym fanusikom:
- Quake (1-klasika s perfektnou hudbou od NIN, 2-prvy multiplayer, pri ktorom sme v byv. praci travili noci, 3-ten ma trochu obisiel, lebo som mal v tedy doma slabe PC)
- Doom (1-prva prebdena noc pri PC, 2-klasika, 3- tmave, ale vdaka hororovej atmosfere celkom hratelne, s pribudajucim casom stereotypne)
na ktorych som vyrastol moje dojmy su nasledovne:
- NUDA, NUDA a este raz NUDA. Je to sice pekne klasicky priamociare a jednoduche (aspon niet kde nezabludit), co v dobach Doom 1,2 a Quake 1 bolo postacujuce, ale v dnesnej dobe je to uz trochu malo ...
- prostredie je fakt trapne a stereotypne, vsetko tmave ako nudny Doom 3, len same odtiene cervenej, uplne bez atmosfery a bez duse. Ziadna z lokalit vas neohuri ako to bolo napr. v Half-life 2. Co z toho, ze to slape na super engine a detaily a efekty su perfektne, ked to nema to najpodstatnejsie: NAPAD ...
- dobry pribeh? tak to uz vonkoncom nie ... ale uprimne od priamociarej strielacky pribeh vyzadovat nemusime, takze tu som sklamany nebol, lebo som ani nic necakal
- hratelnost je slusna, hra pekne odsypa a zbytocne sa nezastavujete a nebludite
- zbrane su OK
- nepriatelia su OK

TAKZE NA ZAVER:
Namiesto FPS roka je tu pre mna sklamanie roka.



Fisco
27. 10. 2005 • 18:42

A bude neco jako Quake IV: Arena? Raději mám multiplayer...

goodoldalex
28. 10. 2005 • 1:54

Multiplayer je skoro kopia Q3.

kewl
28. 10. 2005 • 11:01

momentalne je ve vyvoji profi mod (neco na zpusob OSP pro q3) kterej by mel byt pro hrani na soutezni urovni (brightskiny atp). a myslim ze i primo OSP team nezustane pozadu a udela verzi OSP pro q4, ktera se zase na par let stane standartem pro souteze jako u q3a. na pristi rok je ohlasena celosvetova CPL wourld tour kde se bude hrat CSko a prave q4 o neskutecny penize :) prvni vetsi turnaj bude ted CPL winter, kde byl pocet ucastniku zaplnen asi behem prvniho tydne i kdyz CPL pocet volnych mist zdvojnasobila :) ono nevymyslet v multaku nic novyho je zaklad pro popularitu, protoze kdyz uz jednou umite q3 a mate to letama vydreny, tak se nebudete poustet do neceho novyho ze jo. to samozrejme v ID i ravenu vedi (narozdil od mnoha recenzentu kteri pronasi otresny klise ze MP neprinasi nic noveho a blabla, aby vypadalo ze tomu rozumej, bohuzel uspesnot MP tkvi v necem jinym). takze abych to nejak zakoncil, tak q4 ma v podstate stejnej multiplayer jako q3, takze zadna q4:arena asi nebude, protoze uz vlastne je :)

kurma
27. 10. 2005 • 15:15

U tak ocekavane hry jako je Quake 4 jsem cekal kvalitni, ctivou recenzi, ktere na doupeti vetsinou vidavam (treba od panu Kolare, Slamy, Grice, Zavrela, nebo Demigera) a ne nesmysl plny anglickych vyrazu... ano, je to nadruhou stranu originalni - ale postrada to smysl. Uz samotny perex je totalne o nicem. Jak rikam, zklamani... priste k tomu pustte lidi, co tomu rozumi

Radoslav
27. 10. 2005 • 15:19

Já doufám, že Doupáky nenaštvu, ale doporučil bych recenzi na Tiscali. Ne že by byla nějak originální. Ale myslím, že tam autor popsal hru přesně tak jak je. Bez superlativů a ani bez nějakýho zatracení. Ta na Tiscali mi zatím přijde jako nejlepší recenze psaná s nadhledem a bez předsudku "je to Quake" bude to automaticky bomba/propadák.

Hnizdo
27. 10. 2005 • 15:25

Jojo, recenze na Tiscali je velmi strizliva.. taky doporucuju...

Karel Kališ
27. 10. 2005 • 22:50

Nemyslim, ze by Quake u nas mel nejake plusove body za to, ze je to Quake. Ja osobne Quaka 1 nesnasim, Quake 2 sem ani nedohral, Q3 hral chvili, ale UT me prislo lepsi, ale Q4, co sem zatim mel moznost hrat, tak se mi libil hodne. Ano, je linearni a akcni, ale kecu o nelinearite ma dneska kazdej plnou hubu. Schvalne mi ukazte nejakou opravdu nelinearni FPS. Sice osobne bych dal o neco nizsi hodnoceni, ale nijak bych Q4 nezatracoval. Zatim me ze serie zaujal nejvic.

Radoslav
28. 10. 2005 • 1:18

Abych nebyl špatně pochopen - Q4 nezatracuju a bavil jsem se u něj perfektně. Ale recenze hru myslím velmi přechvaluje. Není to špatná hra. Ale nepřináší vůbec nic novýho. A i když vykrádá jen ty nejlepší věci bravurním a chytlavým způsobem, tak pece jen nevím jestli zaslouží tolik superlativů a hodnocení 9/10. Tyto ultimátní hodnocení bych šetřil na opravdové pecky u kterých se dá bavit stovky hodin (tak jak očekávám (ale možná se pletu) od Oblivionu, Stalkera, apod). Ne na každou nadprůměrnou střílečku. HOdnocení 7/10 (hodně nadprůměrná) je myslím tak akorát. 9/10 už je téměř maximum - tedy že na hře už téměř není co zlepšovat.

Fakt se to blbě popisuje, jak myslím. Q4 je super hra. Ale ne tak super jak se píše v recenzi.

Kebik
28. 10. 2005 • 21:08

No aby autor recenze na Tiscali (Frix myslím) neměl předsudky typu je to Quake bude to bomba/propadák tak o tom bychom mohli vést diskuze. Dobře si pamatuju jak tento zřejmě mentál dělal recenzi na Doom 3 a už v té době věděl že Half Life 2 BUDE NEJLEPŠÍ, BUDE MÍT TO A TO, a nakonec srovnával nebožáka Dooma s hrou která ještě není ale 100% BUDE NEJLEPŠÍ, jak potom v recenzi na HL-2 zcela překvapivě napsal. Tento autor zřejmě nesnáší ID Software pro jejich přímočaré, kvalitní FPS tituly, ale je to zarytý Half Lifista který ví že HL 3 opět bude nejlepší i kdyby vyšlo 100 Quaků a firma vytvářející HL zkrachovala ... Takže recenzi nedoporučuji. Jinak právě jsem Quake IV dohrál a pro mě to je jedna z nejlepších FPS roku a patří vedle Doom 3 + Datadisk mezi nejlepší hry v žánru. Prostě ID Software umí. Jednoduché, přímočaré, tech. dokonalé, s poutavým příběhem, akce. Nic víc nic míň A těším se na datadisk páč bylo slyšet že Kane má NEW JOB Jestli jsem teda dobře slyšel v telefonu 😃

McQuack
27. 10. 2005 • 15:14

Cau,
tak jsem to vcera zacal hrat a musim rict ze mam rozporuplny pocity. Prijde mi to hodne podobny DOOM3 kterej jsem odlozil po nekolika malo hodinach jako hru ktera me nebavi. Tohle me zatim celkem bavi ale jsem v druhy misi. Co mi ale hodne vadi na enginu je naprosta neinteraktivita prostredi. Chapu ze engine je sam o sobe narocny na vykreslovani, ony ty postavy a pohyb jsou krasny ale kdyz strelim do displeje tak chci aby sse rozbil a ne aby se zakourilo a nic. Jinak co me potesilo tak ze se to prijemne hybe i na moji historicky ATI9600PRO v 800X600 full detaily, no stejne jak DOOM3 .
Takze zaver? Nerekl bych nejlepsi strilecka roku, i kdyz ono jaka byla letos konkurence? Tesim se na COD2 Battlefield2 me moc nenadchnul. No jestli jste docetli muj vylev az sem tak gratuluju asi opravdu nemate co na praci jo a pro autora: hele oprav tam ty preklepy a chyby je to skoda bije to do oci.

mobilemikedotorg
27. 10. 2005 • 13:17

abych vedel mam li nejake sance  az to budu mejt doma  
FX 5200 , Celeron D 2,2Ghz , 512DDDR
MMike
 

QuakeManiac
27. 10. 2005 • 13:56

Sance? Nulove ... s timhle zelizkem si muzes bohuzel tak akorat prohlednout tu galerii :o(

MX
27. 10. 2005 • 18:12

Doom 3 na tehle sestave v nizsich detailech facha v pohode, jenom semo tam nejaky zaskub, takze myslim, ze i Q4 by mohla jit na tehle sunce zaparit...

QuakeManiac
27. 10. 2005 • 20:08

Ano, ano, ano .... klasické přemýšlení uživatelů ... když mi Doom3 jede v poho, tak Q4, protože jede na stejném enginu mi pojede taky v poho ... že? Ale jaké je potom překvapení, když se spustí hra a ono se to horko těžko dostává do menu ... (to je samozřejmě nadsázka ) . Ne, o tom to není ... to že hra jede na stejném enginu ještě neznamená, že je naprosto totožná s hrou předchozí ... určitě bude náročnější na grafickou kartu a také ram .. a nyní se taky dostávám k jádru problému té zmíněné sestavy. GFX 5200 je opravdu, ale opravdu slabá (tohle není nadsázka) a 512 MB RAM jsou minimální požadavky, tzm. že je to tzv smrtelná kombinace ... prostě neříkám, že si to vůbec nezahraje, ale říkám, že některé lokace mu budou (co se týče výkonu) dělat hóóóóóódně velké potíže.

HNT
30. 10. 2005 • 12:57

Mno, mam to same zelezo (az na athlonXP 2200+) a Q4 na tom jede plynule, na minimalni detaily samozrejme a 640x480... Jenze, zkusil jsem si dat 1280x1024 na ultra a radsi si pockam, az budu mit poradnej HW, ten rozdil je obrovskej a cekani se vyplati

Machi, Machi
27. 10. 2005 • 21:39

Ja jeda na AMD Sempron 2500+, 768 DDR 333 MHz, Radeon X700 Pro 128 MB a na 1024×768 High naprosto bez škubání...

mixal
17. 11. 2005 • 3:27

Ked som si nastavil 16xAA, je to nehratelne. Tak isto velmi trha 8xAA. Inak mam ultra quality na 1600*1200 a 4xAA. Akurat grafike by sa zislo 512mega.
Kdesi som cital,ze na gf5200 sa do da spustit, ale 640*480 to je rozlisenie snad za leninovych cias. Moja zostava nieje nic moc, nieje to ziadne FX57, ale nestazujem sa. P4 660 3.6ghz, 1giga ram a grafika NX7800GTX 485/1320 pretaktovana cez DOT.
 

Djkoma
27. 10. 2005 • 12:58

8 hodinová herní doba (šlo to i rychleji :o)) + naprosté vykradení mnoha titulů(od filmových scén z Hvězdné pěchoty až po hru Doom 3, nemyslím engine, ale např. některé zbraně a videa, ktera jsou proste identicka :() = 60% ... hra svizna, ale po chvili naprosto nudná :((

Strogg
27. 10. 2005 • 12:56

Blahopreji recenzentovi. Prozradit ctenarum a potencialnim hracum klicovy moment cele hry (premena na Strogga) je opravdu vykon hodny zatleskani. Proboha at to priste napise nekdo, kdo tomu rozumi. Ja uz mam Quake 4 dohrany, ale kdyby me to teprv cekalo, tak bych mel chut autorovi recenze rozhodit sandal za zkazeny zazitek.

Martin_Bocek, Martin_Bocek
27. 10. 2005 • 20:36

Ten moment byl prozrazen v asi 8 oficialnich trailerech, je prozrazeny na oficialnich strankach, je prozrazen v zkracenem popisu pribehu hry a ostatne i v jejim podtitulu. Pokud se najde nekdo, koho zajima recenze a hra a koho tohle vsechno minulo, omlouvam se mu...

Lolita
31. 10. 2005 • 14:45

Hm, diky, ja to vim ted kvuli tobe

Radza
22. 2. 2006 • 15:19

Pak se nezajímáš o hry.Tvoje škoda....

Gorthaur
27. 10. 2005 • 11:55

Co mne chyba je kooperativny multiplayer. A kedze ho vypustili aj zo STALKER-a, tak fakt neviem, v kt. poslednej FPS-ke sa objavil. Skoda.

Atom
27. 10. 2005 • 12:24

V Serious Sam 2 :o)

Grahf
27. 10. 2005 • 10:44

Ja som ťa varoval  Teraz si ťa tu každý poddá z oboch strán  A myslím, že po právu, pretože budeš asi jediný recenzent široko ďaleko, ktorý Q4 označil za fps roku  Pripomínaš mi Bludra, ktorý bol vždy nekritický k hrám od Id softu  Tej hre chýba to základné, motivácia prečo hrať ďalej. Len prechádzaš jednotlivé miestnosti a kosíš. Možno to bohate stačí fandom Q2, ale nám ostatným, ktorí prequel nehrali, to nič nehovorí. A určite Q4 nevznikol len pre vlastnú komunitu, s tým sa počítať nedá.

Martin_Bocek, Martin_Bocek
27. 10. 2005 • 11:18

No... Já nejsem fanoušek Quake série a Q2 jsem dohrál kdysi jednou a příběh si moc nepamatuju. Nicméně Q4 má samostatný příběh, návaznost na Q2 je vysvětlená v intru a to hnaní hráče vpřed... Pokud někoho nedokáže vpřed hnát dobrý příběh, tak už opravdu nevím co. A příběh tady je (a kromě toho hlavního ještě celá řada malých osobních příběhů), jen je třeba poslouchat komunikaci ve vysílačce a co kdo říká...)

Martin Zavřel, Martin Zavřel
27. 10. 2005 • 11:46

...pokud by to, co jsi napsal byla pravda, tak jak se mohla Call of Duty (= úúúplně stejná po stránce hratelnosti) stát PC hrou roku 2003  ?

Grahf
27. 10. 2005 • 14:33

To netuším ani ja  Možno boli v tom roku strielačky nedostatkovým zbožím
Unicorn: Q4 má (dobrý) príbeh? Kde?  Asi si každý predstavujeme pod pojmom príbeh niečo iné

Martin Zavřel, Martin Zavřel
27. 10. 2005 • 22:44

Dobrý příběh u filozofického dramatu má jiné nároky než dobrý příběh u akčního velkofilmu... dobrý příběh u epického RPG má jiné nároky, než u brutální střílečky. Quake 4 má v rámci žánru nejlepší příběh (a hlavně jeho podání) za tenhle rok

Grahf
28. 10. 2005 • 11:44

No videl som už o mnoho lepšie príbehy v tomto žánre, už spomínanému NOLFu to nesiaha ani po fusekle
A tohtoročný FEAR má tiež lepší príbeh...asi tak 524x lepší

goodoldalex
27. 10. 2005 • 9:54

Pre kristovu picu co hulil recenzent a do ktorej triedy chodi?

Alan Jarrar
28. 10. 2005 • 0:38

Nedá mi to a musím se vyjádřit. Za prvé: Ježíš Nazaretský byl (podle neoficiálních legend - říká se jim Nový zákon) nejspíš muž. Logicky tedy padá možnost, že by dotyčný člověk měl takzvanou "píču", o které se v příspěvku zmiňujete. Za druhé - mohu vás ujistit, že recenzent nic nehulil. Za třetí - pokud vím, tak nedávno složil obhajobu magisterské práce. Emm, to je myslím pátá třída... (když se to vezme kolem a kolem).

Teď určitě „inteligentně“ namítnete - „tak to je to s ním ještě horší.“ Myslíte si ale, že tu budeme brát vážně názor člověka, který užívá slovního spojení „pre Kristovu píču“? Nebuďte naivní

goodoldalex
28. 10. 2005 • 1:53

Vlastne nie, pretoze mi to vela veci vysvetluje

Inac, nie som teolog a teda nedisponujem nejakymi dokazmi o jesusovom pohlavi, na druhej strane si myslim ze novopeceny magister by mohol vediet ako sa pise RHINO, obzvlast ked ma v umysle napisat recenziu hry v ktorej sa toto slovo vyskytuje na kazdom kroku No kazdy robime chyby, ale na tejto som as pobavil dobre.

Alan Jarrar
28. 10. 2005 • 8:59

No prosím, to je jinčí kafe - hned se s vámi dá bavit Taky nejsem teolog, ale tohle jsem věděl. Inu, každý děláme chyby. A ještě k tomu na rozhraní noci a rána.

Hnizdo
27. 10. 2005 • 9:22

Q4 neni nicim zajimavy, snad jen tim ze to je Quake, a to je dnes uz malo - opirat se o nostalgii. Je uchazejici jen proto, ze je prachsprostou kopii svych kvalitnich predchudcu. Ale dneska uz musime od fps cekat neco vic (fear, farcry, Riddick), nez jen stare hry v novem havu (Doom3). U mne 4/10 - za multiplayer - 1 bod - a grafiku -1 bod - a dva body za novou BFG

Resty
27. 10. 2005 • 8:41

Za to kupim tri dobre strielacky

Glutton
27. 10. 2005 • 22:29

Však v krabici za tu cenu máš čtyři dobrý střílečky

y
27. 10. 2005 • 8:38

Nebudu hodnotit hru, na kterou mam odlisny nazor, ale....
...nemohl by to priste po autorovi precist (resp. ne precist, to jsem uz udelal, ale opravit!) nekdo, kdo umi cesky?

Pavel
27. 10. 2005 • 9:07

On i nadpis You look like peace of shit... zni docela zvlastne. Minimalne jeho semanticka rovina je zajimava.

Chumbaba
27. 10. 2005 • 9:32

Peace of shit - geniální vystižení situace v dnešním okupovaném Iráku .

Martin_Bocek, Martin_Bocek
27. 10. 2005 • 10:50

Oj oj, vymyslet nadpisy kapitol ve 3 rano ma i sve stinne stranky

Woko
27. 10. 2005 • 17:55

krome toho tam chybi clen... You look like a piece of shit me zni lip

HonyaDj
27. 10. 2005 • 22:59

"...mě zní líp"...ty seš hustej, jebeš tu někoho za špatnou angličtinu a neumíš psát správně česky, máš muj "obdiv"

Machi
27. 10. 2005 • 8:04

Tak pro mě je to naprostý propadák, dal bych tomu hodnocení řekněme 5/10... Vždyť je to Doom 3 s jiným příběhem

Martin Zavřel, Martin Zavřel
27. 10. 2005 • 8:11

Doom 3 byl akční horor, Quake 4 je válečná akce... rozdíly v hratelnosti jsou veliké. Nechápu tedy, jak jste na svůj názor přišel (že by čistě kvůli tomu, že hra běží na stejném engine  ?)...

[ELITE]Roger, [ELITE]Roger
27. 10. 2005 • 9:01

no Q4 urcite s doomom 3 ma spolocnu iba grafiku. Je to priamociara strielacka, a velmi dobra, clovek sa odreaguje, dobre zabavi Na druhej strane Doom III bol naozaj horor a dost som neznasal ked sa mi kazdu xvilu za xrbtom vynorila nejaka prisera, srdce dostavalo zabrat. Fakt, taku atmosferu moze zavidiet vacsina hororov ;)

Martin Zavřel, Martin Zavřel
27. 10. 2005 • 9:30

Společnou grafiku s Doom 3  ?
 
Vždyť Quake 4 má asi desetinásobně pestřejší barevnou škálu a sotva 10% hry se odehrává ve tmě...

[ELITE]Roger, [ELITE]Roger
27. 10. 2005 • 13:33

Ale iste, som sa pomylil, mal som na mysli spolocny engine... kazdopadne, DoomIII a Q4 maju u mna doma aj spolocnu grafiku (graficku kartu

Teddy
27. 10. 2005 • 19:58

Tak desatnasobne barevnejsia skala? No, neviem ako to moj monitor zvladne, zobrazi len 16.7mil farieb, ktore pouzival uz D3. Na 10-nasobne barevnejsiu skalu si budem musiet kupit nieco nove. A co sa tej tmy tyka, 90% screenshotov su tmave, az velmi tmave. To Q2 bol teda uplne v inych farbach, ovela svetlejsi. Q4 je skratka naozaj D3, len s inym pribehom, a akciou namiesto hororu...

Glutton
27. 10. 2005 • 5:34

Sice se mi zdá, že recenzent hru přeceňuje. Hra přece jen není zase tak úžasná ve všech ohledech.
Ale musím přiznat že mě velmi příjemně překvapila. Po zklamání z jiných pokračování (HL2, D3, Deus Ex 2, atd) jsem již ztratil veškeré naděje a od Q4 nečekal vůbec nic. O to milejší bylo mé překvapení, když jsem zjisitl že se od hry nemůžu odtrhnout.

Ale fakt je, že tahle hra není pro každýho. Je to prostě čistá akční řežba. V něčem by se dala snad i srovnávat se Serious Samem. I když samozřejmně zdaleka není tak extrémní. Ale tenhle styl hry nesedí každýmu.
Přišlo mi, že co se týče zábavnosti, atmosféry atd, tak je to "jen" starej Quake2. Fanouškům se omlouvám za slůvko jen. Ale prostě mnohým tenhle herní styl nesedí. Hra nepřináší téměř nic nového ani originálního. Vlastně všechno je o vykradený klišé. Ale v tom nejlepším podání. Kdo čeká něco duchaplného a převratného bude zklamán. Kdo si dokáže i dnes pustit Q2 a dobře se u něj bavit (a to ne jen z nostalgie), bude nadšen.

Co se týče mě, tak bych hru doporučil, ale superlativy v recenzi bych bral raději s rezervou.

Falko
2. 1. 2006 • 22:21

dohrál jsem to a nic moc sice jsem se párkrát nemhol odtrhonut, ale nebylo to příběhem ani hratelností, ale grafikou.
jinak mi nepříjde na tom nic zábavného. prostě běžíte zabíjíte vracíte se a zase zabíjíte. nic promyšleného.
v halfu2 jsem otvíral přehrady zapínal mosty mola, v q4 mi to přijde jako samozdřejmost. a ani v podstatě nevím kam jdu.
v h2 bylo hned jasné že musíte do boudy a tam neco otočít nabo otevřít tady jdete do prázdna pořád zabíjíte a na konci zmáčknete blb. čudlík který vás už vůbec nezajímá , a jste rádi že už jdete zpátky, aby se už konečně něco začlo dít. Jsem nerozhodný uvidím až to dohraji po 2. tak taprve dám hodnocení.

Falko
2. 1. 2006 • 22:25

- tak f.e.a.r je o hodně zábavnější. ani nemusí nést jméno Q4. na to že se jmenuje hra Q4 jsem čekal více
- na gk 5200 a proc cel. 2000 si to zapaříte v 800*600 low details
- stačí 512 mb ram na high detaily s občasným zásekem, ale to přežiji než abych dal medium.
- grafika je fakt super

Určitě si přečtěte

Články odjinud