Dark_one
19. června 2006 • 23:30

In-game animace jdou preskakovat, jenom ne napoprve.

Karel Kališ
20. června 2006 • 10:23

Jasne, ale kdyz rozehraju level a musim to z nejakyho duvodu vypnout, tak priste je musim zkouknout znovu.

fiskin
20. června 2006 • 14:11

system in-game animacii, na jedno nutne pozretie, je i v inych hrach (i predchadzajuce casy SF to mali), podla mna to je celkom rozumne.

Radoslav
20. června 2006 • 15:04

Já mylsím, že misi vypíná málokdo. Pokud někde jsem a musím přestat hrát, tak PSP prostě uspím a pak pokračuju přesně tam kde jsem skončil.

Karel Kališ
20. června 2006 • 18:40

No mě se to stalo třikrát, jednou z toho chcípla baterka, proto sem to zmínil :) Ale jedná se jen o takové maé rýpnutí, které nemá na výsledné hodnocení žádný drastický vliv.

Glutton
20. června 2006 • 23:24

No i chcípnutá baterka hru PSP jen uspí a po zapojení do nabíječky se pokračuje přesně tam kde se skončilo.
Jako uznváám, že asi někdo můžu misi víckrát opakovat. Ale zase to není asi tolikrát aby to mělo výrazně srážet hodnocení.

Určitě si přečtěte

Články odjinud