Maf
21. dubna 2006 • 15:30

Nez si tu hru stahnu (cti-koupim), tak jsem si chtel precist par recenzi, abych mel tak nak predstavu, do ceho jdu. A tys me totalne odrovnal tou hlaskou o Uwe Bollovi :o))) Jinak ze ctyr recenzi, co jsem cetl (idnes, gamestar a este neco) tahle nejlepsi, ba jedina, u ktere se clovek i neco dozvi. Dik :o)

Eso Rimmer
1. prosince 2005 • 23:15

Dá se zoomovat i jinak než kolečkem myši? Já totiž kolečko nemám a v nastavení klávesy měnit nejdou.

Glutton
2. prosince 2005 • 9:04

Mizím do práce, tak to nemám čas zkoušet. Ale projel jsem v rychlosti manuál a je tam psaný, že když otáčíš kameru a nemáš kolečko myši, tka máš stisknout CTRL a šipky doprava/doleva. O zoomování bez kolečka tam sice nic není, ale zkuš třaba šipky nahoru a dolů s různejma funkčníma klávesama CTRL/SHIFT/ALT. A nebo pokud převzali ovládání z BaW, tak zkus ddržet obě tlačítka myši a hejbat s nínahoru a dolů.

Radoslav
1. prosince 2005 • 7:41

Musím se přidat k nadšené recenzi. Je to nej budovatelská strategie za posledních hodně moc let. Byl jsem na ni moc zvědavej. Kvůli velkým slibům autorů (a zkušenosti s nesplněnými sliby třeba v BaW1) jsem se strašně bál jak to celý dopadne. Pořád jsem si říkal, že zpousta věcí nemůže fungovat. Že to nakonec bude nudná přehypovaná slátatina.
Ale šeredně jsme se mýlil. Všechno funguje přesně tak jak má a mnohdy mnohem líp, než jsem si dokázal představit. Dá se říct, že je to jedna z mála her, která mě vůbec ničím nezklamala. Což se už hodně dlouho nestalo (speciálně u takto hypovanejch her)

K těm záporům v recenzi:
1) Nepropojenost tycoonu a točení filmů - myslím že nejde moc o zápor. Propojit by to šlo velice těžko (hodnotit kvalitu příběhu je po programátorksé stránce skoro nemožný a i když by to vyšlo, tak by to bylo strašně limitující - člověk b netočil co chce a co se mu líbí, ale co mu velí hra). A myslím, že je fajn, že se hra dá hrát i bez toho. Ne každej má trpělivost na vymýšlení desítek filmů. Tak je fajn, že se bez toho dá obejít a i tak zůstane plnohodnotná a velmi zábavná hra.
2) Časem stereotip: To se myslím ani nedá vytíkat. Stereotip u těchto her je nevyhnutelná věc. Není možný udělat hru, která bude bavit do nekonečna. Není možný hráče pořád překvapovat něčím novým do nekončna. Každá strategie se jendou vyčerpá. Nejde to udělat jinak, tak se to nedá moc vytknout. Vytýkat to má smysl, pokud stereotip nastane po prá hodinách. Ale TM si v tomhle vede taky velmi velmi dobře a stereotip přichází opravdu za velmi dlouhou dobu. Takže doba zábavnosti je spíš plus.

Články odjinud