24. února 2004 • 16:28

český wrc 3 challenge je již spuštěn!!!!!!!všichni, kdo máte chuť změřit své dovednosti, máte šanci. Registrace nahttp://wrc.gamecenter.cz

Dan Rath
6. ledna 2004 • 14:41

Zdravím všechny nadšence tohoto žánru.

Myslím že recenze je velice trefná a naprosto souhlasím s tím co v ní bylo napsáno.

Četl jsem zde názor, že změny v nastavení nemají smysl a tak nejsou potřeba - omyl, kdo hrál WRCIIE tak ví, že např. změna odpružení v těžkém terénu dokáže pěkně rozhodit celkovou stabilitu, změna pneumatik na soft na asfaltu přidá taky pár sekund a je to znát.

Obtížnost Extereme je jen o tom, že jezdíte s extreme vozy, takže se nekoná žádné superpilování jízdy. Fakt mě dost žere, že můžu na konci dne rozmlátit auto na cimprcampr a druhý den je jako ze škatulky, přičemž v reálu máte na opravy pro další den jen 45 minut a finito pepino - auto musíte odstavit do parkovací zóny. To se to pak řádí :). Další "blbost" je postupné tunění vašeho vozu s dost markantním rozdílem proti nule, to fakt není problém vyhrát "experta" a vůbec to neodpovídá realitě.
Německo je proti dvojce ubohé a jediná trať která mě nadchla je Itálie, tu si opravdu kdykoli vychutnám. Švédsko je pro mě velkým zklamáním, vždyť patří mezi nejrychlejší rallye a tady je pomalé a sněhové závěje vám rozbíjejí vůz jako by byly z betonu.
Dalším velkým nedostatkem je nulová změna podmínek na trati mezi úrovní Profesional a Expert, je jich tam prostě jen o 3 více a tečka.
Absence Challenge je však neomluvitelnou chybou, není nic lepšího než atmosféra soubojů na dálku s hráči z clého světa.
Fyzikální model je lepší než u dvojky to se musí nechat. Replay je tak ořezaný, že nemá smysl ho pouštět.
Opravdu horká jehla a šup s tím na trh. Pokud bude čtverka stejně "vymakaná" tak si ji určitě (ne)koupím. Ale když tu "trojku" mám, tak prostě pařím a snažím si užívat toho dobrého.

mikesum
27. prosince 2003 • 11:41

Hraju tuto hru a musim uznat ze je to pro me naprosto uzasne. Chtel bych se ale zeptat nekoho kdo to hral na jednu vec. Asice kdy se mi otevrou trate jako Nemecko, Finsko, Francie atd v rezimu single rally? Zatim jsem hral jenom sampionat na nejlehci obtiznost a vyhral jsem vsechny zavody. V menu mi to porad pise ze ty zavody se otevrou az budu mit umisteni na podiu ve wrc modu. Tak nevim. Diky za odpoved. Jinak opravdu uzasna hra a doporucuju ji vsem kdo maji radi zavodeni

rad
2. prosince 2003 • 16:24

recenze je dobra ale chybi me v ni par  věci.Asi každý hraje hru jinak, al např. ve WRC2 mě naopak nastavování otravuje, protože má minimální význam na souboj s ostatními, to souvisí s již zmiňovaném modelu poškozování, a zde je to považované za výhodu. To by mě tak moc nevadilo. Ani ten komentář. Nechápu jak si někdo nemůže po pár projetí pamatovat trať a pokud mě tam něco překvapí tak je to jen dobře - s kámošema paříme WRC2 ve třech a takové situace jsou rozhodující a velice zábavné.Spíše by mě zajímaly jaké jsou možnosti ve výběru pohledů. Podporuje prosím hra volant Logitech Driving Force for PS2? Já bych řekl, že jízdní vlastnosti a to zda opravdu umím řídit se projeví vehře dělá 70% hry. Zbytek jsou ty různé komentáře, šipečky, sem tam nějaký bug. Já si chci zajet pořádný závod jako ve WRC2. Takže by mě trojka zklamat numusela a pujdu do ní

Nevíte někdo jakým způsobem se hraje hra když chci hrát s kámošem na dvou PS2 a na dvou televizích? Nevadí když mám originálku a kámoš kopii? Díky

Jan Spáčil
3. prosince 2003 • 15:46

Věci jako poškozování a možnosti nastavení vozu jsou stejně jako recenze sama čistě subjektivními kategoriemi...nicméně mě spíš vadí ten schizofrenický přístup k simulaci, kdy na jedné straně se přitvrzuje, na druhé straně nesmyslně ustupuje. Překvapení na trati...samozřejmě ano, ale hra musí dát hráči příležitost na to překvapení reagovat, a to WRCIII místy až příliš často nedává. Souboje s chybujícími živými protijhráči jsou jedna věc, a souboje s nechybujícími NPCčkami jiná... tady už pak překvapení na trati v této formě příliš zábavné nejsou. Logitech DF WRCIII samozřejmě podporuje, mělo by to být uvedeno v tabulce nad textem recenze...ale upřímě, feedback je zvládnutý mizerně. i.link WRCIII nepodporuje, ale není to ani příliš potřeba...multiplayer je tradičně koncipován jako závod s časem druhého na střídačku, byť samozřejmě i klasický splitscreen je tuším možný, ale ne příliš smysluplný.

Substance242
28. listopadu 2003 • 13:53

Mno, dufam, ze si tuto hru coskoro vyskusam na vlastnej kozi. Kazdopadne, svoj titul vo WRC II: Extreme na najtazsej obtiaznosti povazujem sa asi najnarocnejsi vo svojej kariere virtualneho pilota. Drsne, ale uzasne vdacne, ked sa to konecne podari.

Dan
28. listopadu 2003 • 15:23

Ty jsi to vyhral na nejvyssi obtiznost? Tak to smekam. Me se podarilo vyhrat jen jednu soutez.

Fakt jsem zvedavej na dalsi urovne WRCIII ...

Dan
28. listopadu 2003 • 1:59

Druha obtiznost (professional) je naprosto v pohode. Hru mam od vcerejska a po kratkym otukani jsem zacal jezdit sampional na tuhle obtiznost a mam odjeto Monte Carlo a Svedsko a oboji jsem dokoncil s vice nez minutovym naskokem. Jsem ale zvedavej na obtiznost Expert a jestli se nekdy dopracuju, tak i Extreme.

Články odjinud