Po šachování ohledně toho, jestli při hraní Redfall budou muset být hráči neustále online nebo ne, přichází docela zásadní novinka pro hráče na konzolích. Na Xboxu Series S a X hra poběží pouze na 30 FPS. Nastavení grafiky, které vám umožní hrát s vyšší snímkovou frekvencí, do konzolové verze vyjde později.
Series S zvládá hru v rozlišení 1440p. Series X pak ve 4K. To ale neomlouvá fakt, že dnes už se stalo standardem, že hry na konzolích hry běží v 60 FPS nebo hráči mají alespoň na výběr. Microsoft si tak sám podkopává vlastní prohlášení, kdy na začátku aktuální generace tvrdili, že 60 FPS je standard, ale konzole zvládne i 120. V případě Redfallu to ale neplatí. Je to o to víc překvapující z toho důvodu, že při srovnání s ostatní velkou produkcí Redfall nevypadá, že bychom od něj měli čekat grafické orgie.
Arkane Studios se zatím k tomuto rozhodnutí nevyjádřilo, ale u hráčů si tím vysloužili maximálně negativní ohlasy. Jak to s touto upírskou akcí dopadne, uvidíme 2 května. Kromě Xboxu vychází Redfall také na PC a stejně jako ostatní first-party hry Microsoftu bude součástí předplatného Game Pass hned ode dne vydání.