Redfall v době vydání poběží na Xboxu pouze ve 30 FPS. Režim výkonu studio doplní dodatečně

Redfall v době vydání poběží na Xboxu pouze ve 30 FPS. Režim výkonu studio doplní dodatečně

Po šachování ohledně toho, jestli při hraní Redfall budou muset být hráči neustále online nebo ne, přichází docela zásadní novinka pro hráče na konzolích. Na Xboxu Series S a X hra poběží pouze na 30 FPS. Nastavení grafiky, které vám umožní hrát s vyšší snímkovou frekvencí, do konzolové verze vyjde později

Series S zvládá hru v rozlišení 1440p. Series X pak ve 4K. To ale neomlouvá fakt, že dnes už se stalo standardem, že hry na konzolích hry běží v 60 FPS nebo hráči mají alespoň na výběr. Microsoft si tak sám podkopává vlastní prohlášení, kdy na začátku aktuální generace tvrdili, že 60 FPS je standard, ale konzole zvládne i 120. V případě Redfallu to ale neplatí. Je to o to víc překvapující z toho důvodu, že při srovnání s ostatní velkou produkcí Redfall nevypadá, že bychom od něj měli čekat grafické orgie.

Arkane Studios se zatím k tomuto rozhodnutí nevyjádřilo, ale u hráčů si tím vysloužili maximálně negativní ohlasy. Jak to s touto upírskou akcí dopadne, uvidíme 2 května. Kromě Xboxu vychází Redfall také na PC a stejně jako ostatní first-party hry Microsoftu bude součástí předplatného Game Pass hned ode dne vydání. 

Určitě si přečtěte

Články odjinud