Remedy zrušilo svůj multiplayerový projekt Kestrel. Tým se bude soustředit na tvorbu jiných her

Remedy zrušilo svůj multiplayerový projekt Kestrel. Tým se bude soustředit na tvorbu jiných her

Finské studio Remedy má za sebou úspěšné vydání loňského hororu Alan Wake II. Kromě toho, že pro něj chystají dvojici rozšíření, pracují také na několika dalších novinkách. Jednou z nich měla být i live-service multiplayerovka, kterou jsme znali jako projekt Kestrel. Ten vznikal ve spolupráci s čínským Tencentem a loni v listopadu se vývoj vrátil znovu na začátek poté, co dlouho dobu vznikal pod názvem Condor. Nakonec ze spolupráce ale nic nebude, jak uvádí Remedy v reportu pro investory.

Na Kestrelu podle všeho pracoval jen malý tým a projekt byl stále ve velmi rané fázi konceptu. Mělo jít o prémiovou hru založenou na kooperačním multiplayeru, takže žádné free-to-play. I když podle CEO Tero Virtaly vypadal koncept slibně, neuvádí ve zprávě důvod, proč nakonec došlo k jeho zrušení.

Remedy se v budoucnu bude více soustředit na tvorbu her z vlastního portfolia. Rozhodně se nudit nebudou, mezi jejich oznámené novinky patří třeba plnohodnotné pokračování mysteriózní akce Control a také velmi očekávané remaky prvních dvou dílů série Max Payne, na kterých pracují s podporou Rockstar Games.

Určitě si přečtěte

Články odjinud