Finské studio Remedy má za sebou úspěšné vydání loňského hororu Alan Wake II. Kromě toho, že pro něj chystají dvojici rozšíření, pracují také na několika dalších novinkách. Jednou z nich měla být i live-service multiplayerovka, kterou jsme znali jako projekt Kestrel. Ten vznikal ve spolupráci s čínským Tencentem a loni v listopadu se vývoj vrátil znovu na začátek poté, co dlouho dobu vznikal pod názvem Condor. Nakonec ze spolupráce ale nic nebude, jak uvádí Remedy v reportu pro investory.
Na Kestrelu podle všeho pracoval jen malý tým a projekt byl stále ve velmi rané fázi konceptu. Mělo jít o prémiovou hru založenou na kooperačním multiplayeru, takže žádné free-to-play. I když podle CEO Tero Virtaly vypadal koncept slibně, neuvádí ve zprávě důvod, proč nakonec došlo k jeho zrušení.
Remedy se v budoucnu bude více soustředit na tvorbu her z vlastního portfolia. Rozhodně se nudit nebudou, mezi jejich oznámené novinky patří třeba plnohodnotné pokračování mysteriózní akce Control a také velmi očekávané remaky prvních dvou dílů série Max Payne, na kterých pracují s podporou Rockstar Games.