Nestihli jste se zúčastnit akce, na níž jsem vás minulý týden lákal? Pojďte zjistit, o co jste přišli.
Kapitoly článku:
Jakub Kovář: Nápad organizovat KoprCon se v hlavě hlavního organizátora Davida Macháčka zrodil už před více než sedmi lety a setkání si od té doby získalo pověst jednoho z nejlepších, které se v České republice dá navštívit. Mně se nápad na herní linii usídlil v hlavě již po prvním ročníku CravataConu, abych ho úspěšně realizoval na ročníku druhém. Jedny starosti mi však nestačily a tak jsem se ve slabé chvilce Davidovi nabídl, že linii zařídím i na Koprconu. Stejně jsem už jednou akci organizoval a zdobit vlastní místnost mohlo být oproti tahání těžkých stolů příjemnou změnou.
Když jsem pak v ranních pátečních hodinách narychlo dodělával přednášky, proklínal jsem se za svůj „úžasný“ nápad. Do herní linie jsem musel díky některým odřeknuvším hostům musel udělat čtyři hodinové povídání zcela v mé režii a z plánované jedné přednášky se tak staly přednášky čtyři. Ale nebudu si stěžovat a už vůbec nebudu zmiňovat, jak jsem jednu z prezentací dodělal asi pět minut před tím, než jsem měl začít přednášet. Snad jen doufám, že to nebylo příliš poznat.
Moje prezentace však byly to poslední, o co jsem se musel v průběhu postarat. O dost horší byly samotné týdny a dny před conem, kdy jsem dával dohromady funkční linii a sháněl pro návštěvníky ty nejpoutavější hosty.
Prezentace nepostrádaly spoustu vtipu a informační hodnoty
Jak se mi to povedlo musíte posoudit sami, ale osobně bych mezi největší hvězdy večera zařadil dvojici designérů z Bohemia Interactive, autorů ArmA 2 – Ivana Buchtu a Karla Mořického. Nejenže jejich prezentace nepostrádaly spoustu vtipu a informační hodnoty, ale tvůrci také potěšili všechny návštěvníky rozsáhlou sbírkou reklamních předmětů a podepsaných plakátů.
Večer se nachýlil
Získat podpis designera své oblíbené hry a ještě k tomu na celkem raritním plakátě už stojí za zvážení cesty na setkání, jakým KoprCon je, no ne? A i kdyby vám to bylo stále málo, díky našim laskavým sponzorům z Bohemia Interactive, Electronic Arts a samozřejmě i z Doupěte jste mohli ve Velkém herním kvízu vyhrát hodnotné ceny. Za zmínku stojí třeba sběratelská edice ArmA II či originální kopie Dragon Age: Prameny pro soutěžící umístěné na prvních místech, stejně jako malé odměny ve formě starších her za bonusové otázky a úkoly.
Páteční večer se pak nesl ve znamení Bohemia Interactive. Příjemnému posezení s tvůrci a fanoušky hry se nedalo nic vytknout, snad jen kromě faktu, že se v průběhu večera ztratilo z půllitrové láhve domácí hruškovice celého půllitru pálenky.
Vše se ale neslo v pohodovém duchu až tedy nastal Galavečer plný her, zábavy, divadla a alkoholu
Stejně tak prázdné kelímky od piva poházené po místnosti napovídaly tomu, jak vlastně večer vypadal. Místo skuhrání jsem se však nějakým zázračným stylem zhrabal ze spacáku, uklidil místnost a nachystal vše na první přednášku, na níž naštěstí nikdo nepřišel. Ještěže tak.
A pak už se v maratonu přednášek pokračovalo, lidé do místnosti proudili jako pominutí a já jsem mohl jen litovat mých dalších organizátorských povinností. Vše se ale neslo v pohodovém duchu až tedy nastal Galavečer plný her, zábavy, divadla a alkoholu. O mém vystoupení se v další kapitole rozepsal Pettka a já bych jen ocenil vaši diskrétnost a shovívavost k mému tanečnímu vystoupení s poměrně vysokou hladinou alkoholu v krvi.
Zábava jak má být
Po večeru, který mnohé dostal do pozice ležmo už na vhodně rozmístěných lavičkách, zákonitě nastalo ráno, při němž jsem už musel napnout všechny fyzické i duševní síly, abych byl vůbec schopný uklidit místnost a pomohl uvést školu do původního stavu. S úpravami a opravami jsme skončili někdy kolem druhé hodiny odpolední a já s úlevou padnul do postele. Má jediná myšlenka se pak upínala k 5.-7. březnu, kdy proběhne Cravatacon v Novém Jičíně a já si celou conovskou eskapádu zopakuji.
V tu chvíli jsem si připadal jako blázen, ale nyní mohu říct jen jedno jediné – těším se na vás, stejně jako všichni ostatní pozvaní hosté. Přednáškový blok bude opět patřit Bohemia Interactive a Doupěti, stejně jako i dalším zajímavým hostům a fanouškům. Ostatně, pokud si chcete přednášení vyzkoušet, není nic jednoduššího, než mi napsat mail.