Rozhovor

Téma Rozhovor na Doupě.cz průběžně sledujeme. Zde jsou všechny redakční články, které se tématu věnují.



AkceSurvivalRozhovorGamescom
Rozhovor: O českém survival royale Vigor s příchutí venkova

Rozhovor: O českém survival royale Vigor s příchutí venkova

Na Gamescomu jsme potkali také české vývojáře z Bohemia Interactive. Ti nás vřele přivítali a nabídli nám rozhovor o jejich chystané hře Vigor.

22.  9.  2018 | Xbox One | 3
VideoRozhovor
Za malý poměr hráček si může herní průmysl sám, říká Alžběta Trojanová

Za malý poměr hráček si může herní průmysl sám, říká Alžběta Trojanová

11.  9.  2018 | 17
AkceGamescomModifikaceRozhovor
Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, novinkách a budoucnosti hry

Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, novinkách a budoucnosti hry

DayZ je ve vývoji už opravdu dlouho. Naštěstí se na něm stále pracuje a jak nás vývojáři z Bohemia Interactive na Gamescomu ujistili, mají hodně plánů, co se hrou chtějí dělat.

7.  9.  2018 | PC, PS4, Xbox One | 8
ZávodníVideoRozhovor
Závody F1 2018 ukazují kariéru, nevyzpytatelné počasí a rozhovory

Závody F1 2018 ukazují kariéru, nevyzpytatelné počasí a rozhovory

Nejnovější závody monopostů od Codemasters se k nám blíží a díky zahraničním médiím se můžete nyní podívat na zbrusu nové záběry.

28.  7.  2018 | PS4, Xbox One, PC
SimulátoryVideoTémaRozhovor
Rozhovor: Studio SCS Software o náklaďácích a dalších radostech

Rozhovor: Studio SCS Software o náklaďácích a dalších radostech

Otázek a odpovědí není nikdo dost.

16.  4.  2018 | 2
RPGDLCTémaRozhovor
Rozhovor: Bobby Weir o TES Online, fantasy a značce

Rozhovor: Bobby Weir o TES Online, fantasy a značce

Při návštěvě TESO eventu v Londýně jsme měli to potěšení a provedli rozhovor s vedoucím UI designerem Bobby Weirem o chystaném rozšíření Summerset.

10.  4.  2018 | PC, PS4, Xbox One | 1
AdventuryKomentářVideoRozhovor
Detroit: Become Human a rozhovory s herci přibližují příběh

Detroit: Become Human a rozhovory s herci přibližují příběh

Úspěch herního zážitku z Detroitu bude v mnohém záviset na hereckých výkonech protagonistů. A z nejnovějších videí můžete spatřit, že budou stát za to.

31.  3.  2018 | PS4
RPGVideoRozhovor
GDS 2017: Rozhovor s Pavlem Jiřím Strnadem o RPG titulu LostHero

GDS 2017: Rozhovor s Pavlem Jiřím Strnadem o RPG titulu LostHero

Zajímavý příběh a inspirace vývojářů v populární hardcore hře Dark Souls? To zní zajímavě že?

21.  2.  2018 | PC
AdventuryVideoRozhovor
GDS 2017: Rozhovor s Jakubem Pilařem o Subsequented

GDS 2017: Rozhovor s Jakubem Pilařem o Subsequented

Na adventury jsme v Česku machři a o další povedený kousek se snaží i Jakub Pilař.

14.  2.  2018 | PC
ZávodníVideoPreviewRozhovor
GDS 2017: Rozhovor s Vláďou Oupickým o Go Rally

GDS 2017: Rozhovor s Vláďou Oupickým o Go Rally

Povedená závodní hra na mobilní platformy od českých tvůrců?

6.  1.  2018
RPGVideoPreviewRozhovor
GDS 2017: Rozhovor s Petrem Nagym o studiu Games Farm

GDS 2017: Rozhovor s Petrem Nagym o studiu Games Farm

Zkušení herní vývojáři v československé kotlině? To rozhodně není žádný problém!

28.  12.  2017 | PC
IndieVideoPreviewRozhovor
GDS 2017: Rozhovor s Honzou Benešem o Project Hospital

GDS 2017: Rozhovor s Honzou Benešem o Project Hospital

Český tycoon s obrovským potenciálem? Vypadá to tak.

11.  12.  2017
OnlineTémaRozhovor
Exkluzivní český rozhovor s Obsidianem: Je Armored Warfare budoucností tanků?

Exkluzivní český rozhovor s Obsidianem: Je Armored Warfare budoucností tanků?

Tankovému MMO Armored Warfare se již věnuje mnoho lidí, mnozí ale stále neví, o co se vlastně jedná. Sami vývojáři nám ale hru podrobně představili a dokonce jsme se jich i na pár otázeček zeptali.

18.  3.  2016 | PC | 4
AkceVideoRozhovor
Rozhovor s tvůrci vám odhalí více o chystané akci ReCore

Rozhovor s tvůrci vám odhalí více o chystané akci ReCore

Na výstavě E3 jsme měli hned několik příjemných překvapení a patří mezi ně rozhodně i post-apokalyptická akce ReCore. Venku je nyní nový rozhovor, který vám hru trochu přiblíží.

23.  6.  2015 | Xbox One
SimulátoryTémaRozhovorKonzole
Rozhovor s Keen Software House o ambiciózním Miner Wars

Rozhovor s Keen Software House o ambiciózním Miner Wars

Vyzpovídali jsme původem slovenské Keen Software House, kteří v současné době vyvíjí ambiciózní MMO vesmírnou střílečku Miner Wars.

16.  11.  2010 | PC, X360 | 1
SimulátoryStrategiePreviewTéma
The Sims 3 - rozhovor se simíky

The Sims 3 - rozhovor se simíky

Trojice milých simíků si našla chvíli na rozhovor s námi. Dozvíte se tak přímo z první ruky, jak se jim žije v novém díle, ale i mimo něj.

12.  6.  2009 | PC | 2
RPGPreviewTémaRozhovor
WoW: Wrath of the Lich King – rozhovor s tvůrci

WoW: Wrath of the Lich King – rozhovor s tvůrci

World of Warcraft patří po právu mezi hry, které zaujmou většinu herní populace. Když pak v Blizzardu chystají již druhé rozšíření, nezbývá nám než bedlivě sledovat veškeré informace, shromažďovat detaily. A co teprve když sami vývojáři poskytnou rozhovor, však čtěte sami.

3.  10.  2007 | PC
TémaRozhovor
Novinky od Nintenda a rozhovor s jeho evropským ředitelem

Novinky od Nintenda a rozhovor s jeho evropským ředitelem

Letošní E3 mohla připomenout symbolické koloseum se třemi gladiátory: Sony, Microsoftem a Nintendem. Na co se můžeme těšit od Nintenda a co nám k tomu řekl jeho evropský ředitel Laurent Fischer v rozhovoru jen pro Doupě.cz, čtěte právě tady.

1.  8.  2007
Rozhovor
Krátký rozhovor o Gothic 3

Krátký rozhovor o Gothic 3

19.  11.  2006
TémaRozhovor
Rozhovor: Hitman: Blood Money

Rozhovor: Hitman: Blood Money

Číslo 47 je jediné, podle čeho jej poznáte. Toto číslo má vytetováno zezadu na plešaté hlavě, daří se mu však maskovat. Komu? Přeci Hitmanovi, který se dočká pokračování Blood Money. Chcete vědět víc? My také, a proto jsme vyzpovídali producenta této hry Adam Laye.

16.  9.  2005
Rozhovor
Rozhovor s hvězdou NBA Live 06

Rozhovor s hvězdou NBA Live 06

12.  9.  2005
TémaRozhovor
NAOSTRO XXL: Velký rozhovor o Enemy in Sight a IS

NAOSTRO XXL: Velký rozhovor o Enemy in Sight a IS

Překoná Flashpoint? Bude hratelný jako Battlefield 2? Zaujme i příležitostné hráče? Právě takové otazníky se vznáší nad projektem zlínské pobočky Illusion Softworks Enemy in Sight. O "válečné akci nové generace" jsme si s pomocí vašich otázek popovídali s hlavním designérem hry, Ivanem Kratochvílem. V historicky nejrozsáhlejším dílu NAOSTRO jsme zabrousili také do zákulisí nejvýznamnější české vývojářské firmy.

1.  8.  2005 | 7
TémaRozhovor
NAOSTRO: Čtenářský  rozhovor s Davidem Durčákem, ředitelem Cauldronu

NAOSTRO: Čtenářský rozhovor s Davidem Durčákem, ředitelem Cauldronu

Vývojářský tým Cauldron má na Slovensku podobné postavení jako Illusion Softworks v tuzemsku – je nejznámějším a nejproslulejším tvůrcem her. Co chystají tvůrci Conana, Spellcross nebo jednoho dílu Battle Isle v budoucnu? Je na Slovensku těžké vyvíjet hry? Jací budou česko-slovenští vývojáři v roce 2015? Na vaše dotazy odpovídal ředitel Cauldronu, David Durčák. Prozradil také, že vyjde Spellcross 2.

27.  7.  2005 | 25
TémaRozhovor
Rozhovor: Herní rekordmani aneb Doom za patnáct minut

Rozhovor: Herní rekordmani aneb Doom za patnáct minut

Překonávají rekordy a činí nemožné skutečným. Jsou to bohové nebo blázni? Soutěží v tom, kdo co nejrychleji dohraje jednu jedinou hru – Doom – a i dnes ho vydrží hrát několik hodin denně. Proč to dělají? Baví je to ještě vůbec? Stejné otázky jsme položili hráčům samotným výsledkem je následující článek o lidech, kteří kdysi našli svou životní lásku jménem Doom.

9.  3.  2005 | 5
TémaRozhovor
Rozhovor: Stalin Subway - komunistický James Bond?

Rozhovor: Stalin Subway - komunistický James Bond?

Stalin Subway je hra, která vzniká sice v tichosti, ale ambice má nemalé. Jak ale bude přijata střílečka, v níž agent KGB zachraňuje kůži Stalinovi? A vůbec, jak může prakticky neznámý tým vytvořit hru, která by dokázala být úspěšnou dnes, v době Half-Lifů, Quaků a podobných her s milíónovými rozpočty? Přesně na tohle jsme se zepatli Vlada Suglobova a Andreje Akimova, představitelů studia G5 Software.

7.  2.  2005 | 2
TémaRozhovor
Rozhovor: Hypermax – konkurence pro CD Projekt?

Rozhovor: Hypermax – konkurence pro CD Projekt?

Hypermax se na českém vydavatelském trhu pohybuje už více než rok. Stále však zůstává pro většinu hráčů velkou neznámou. Na kontě přitom má kompletně do češtiny přeloženého Painkillera, Knighshift, ZOO Empire a další. Jaké jsou další plány firmy, která svými lokalizovanými tituly hodlá konkurovat CD Projektu? Zeptali jsme se Lukáše Macury, manažera projektu.

29.  11.  2004 | 3
TémaRozhovor
Rozhovor s nejrychlejším jezdcem kvalifikací Richard Burns Rally Tour

Rozhovor s nejrychlejším jezdcem kvalifikací Richard Burns Rally Tour

V uplynulém měsíci a půl se v několika českých městech jezdily kvalifikace na finále Richard Burns Rally Tour, v němž lze mimo jiné vyhrát i prvotřídní počítač Brave. Kdo zvítězí, zjistíme až za pár dní, ale už nyní je znám favorit - Jakub Kusák, který dokázal zajet stejný čas jako mistr světa Richard Burns.

29.  10.  2004 | 6
Rozhovor
Rozhovor o Half-Life 2 s Valve Software

Rozhovor o Half-Life 2 s Valve Software

19.  10.  2004 | 3
Rozhovor
Prince of Persia 2 - stahujte novou ukázku/rozhovor o nejtemnějším dílu!

Prince of Persia 2 - stahujte novou ukázku/rozhovor o nejtemnějším dílu!

14.  7.  2004
Rozhovor
Rozhovor s Karlem Papíkem nejen o Cold War CZ

Rozhovor s Karlem Papíkem nejen o Cold War CZ

20.  4.  2004
TémaRozhovor
Rozhovor: Nový X-COM se jmenuje UFO: Alien Invasion

Rozhovor: Nový X-COM se jmenuje UFO: Alien Invasion

Pro mnoho hráčů jsou hry ze série X-COM, jako bylo UFO: Enemy Unknown nebo X-COM: Terror from the Deep, dodnes nezapomenutelnou klasikou. Není divu, jsou to skvosty trůnící herní dvoraně slávy. Partička nadšenců ze Švýcarska se rozhodla, že jejich zašlou slávu obnoví vlastními silami v amatérském projektu UFO: Alien Invasion.

17.  2.  2004
TémaRozhovor
Doupě a GameStar: novoroční rozhovor s Petrem Vochozkou

Doupě a GameStar: novoroční rozhovor s Petrem Vochozkou

V závěru loňského roku jsme vám přinesli exkluzivní rozhovor s Petrem Vochozkou, představitelem největšího herně-vývojářského studia u nás, Illusion Softworks. Pozornější z vás vědí, že v rámci velkého třídílného rozhovoru vznikla také část, určená pro publikování v časopisu GameStar. Exkluzivita nyní vypršela a pokud jste rozhovor v GameStaru nečetli, můžete to napravit nyní.

6.  2.  2004 | 6
1234