RPG Dark Souls II oznámeno, chce být přímočařejší a přístupnější

RPG Dark Souls II oznámeno, chce být přímočařejší a přístupnější

Pokračování proslulé hardcore RPG série mají na povel noví tvůrci a ti zkusí jít lehce jinou cestou.

V průběhu letošních Video Games Awards došlo k ohlášení Dark Souls II, tedy pokračování hardcore RPG hitu loňského roku (pravda, na PC vyšla hra až letos v srpnu). Zatím toho o Dark Souls II moc známo není, ale to by se mělo postupně změnit – mimo jiné je hra i na prosincové obálce britského herního magazínu Edge. Ten na svých webových stránkách prozradil i něco detailů, ale pro fandy hry to možná nebude až tak příjemné čtení.

Vývoj Dark Souls II mají na svědomí hned dva noví šéfové: Tomohiro Shibuya a Yui Tanimura, kteří převzali otěže po Hidetakovi Miyazakim, a chtějí pochopitelně dělat hru po svém. Cílem je prý udělat Dark Souls II o něco přímočařejší a přístupnější. Což pro sérii, která proslula nekompromisní obtížností, nezní moc dobře. Na druhou stranu, není potřeba hned panikařit, protože do vydání je ještě daleko a je otázka, jak razantní změny budou. Nicméně se ví, že hra přinese nový příběh, nového hrdinu a překopaný multiplayer. Dark Souls II jsou v planu pro PC, X360 a PS3.

Zdroj: Edge, NamcoBandai YouTube 

 

 

Určitě si přečtěte

Články odjinud