Scalar je cloud od Ubisoftu, který pomůže vytvořit obří světy s velkým počtem hráčů

Scalar je cloud od Ubisoftu, který pomůže vytvořit obří světy s velkým počtem hráčů

Ubisoft aktivně pracuje na nové cloudové technologii, která změní herní online světy.

Moderní technologie se neustále vyvíjí a my tu máme novou generaci konzolí, která udělá grafiku ještě hezčí a načítání ještě rychlejší. Technologie se ale neustále překonávají a jestli něco opravdu potřebujeme, pak je to možnost mít velké světy s ještě větším počtem hráčů. Tomu by mohla pomoci cloudová technologie Scalar, kterou vyvíjí Ubisoft. 

Díky ní by mohli vývojáři z celého světa tvořit ve svých hrách mnohem větší otevřené světě naplněné stovkami hráčů, aniž by byli závislí na hardwaru uživatelů. Scalar bere komponenty a systémy tradičních enginů a převádí je na mikroservery v cloudu, což dává vývojářům potenciálně neomezené možnosti. Místo toho, aby studia pracovala s daným hardwarem a jeho limitacemi, budou se moci zcela soustředit na kreativní aspekt projektu a čeho chtějí v dané hře dosáhnout. 

Technologie má celou řadu dalších výhod, jako například možnost upravovat a vylepšovat hru bez nutnosti do ni přímo zasahovat. To znamená, že online hry nebudou muset odstavovat servery a nebudou vyžadovat tradiční aktualizace, vše se bude dělat za běhu. 

První studio, které tuto technologii využije je Ubisoft Stockholm, který pracuje na zbrusu nové herní značce. 

Určitě si přečtěte

Články odjinud