Akorát po technické stránce nejde o příliš velký skok.
Todd Howard, game director Skyrimu, se v rozhovoru pro britský magazín PC Gamer pokusil určit, jak moc se hra od svého předchůdce změnila. Z hlediska herních mechanizmů je podle něj Skyrim stejně novátorský, jako byl ve své době Oblivion, přesto však nemáme čekat žádnou technickou revoluci.
"Těžko říct..." reagoval Howard na otázku, jaký vidí přínos Skyrimu v porovnání s Oblivionem. "Těžko se mi něco takového srovnává. Myslím, že je to dost podobné. Nevím, jestli můžeme mluvit o velkém skoku, protože technologický pokrok mezi Morrowindem a Oblivionem byl o dost znatelnější."

"Co se náplně hry týče, myslím, že je to stejné. Počet změněných herních mechanizmů a tak podobně je zhruba na stejné úrovni."
The Elder Scrolls V: Skyrim vychází 11. listopadu, a to pro Xbox 360, Playstation 3 a PC.
Zdroj: CVG