Ahoj,poradte někdo kterou pušku pro tuhle hru a pro Blacks ops koupit?www.youtube.com ... nebowww.walmart.com ... Není mě jasné zad fungují obě na Call Blacks ops??:-O:-O:-O:-O:-O
Mass defekt 1 - neexistujuce RPG elementy, falosna sloboda volby, z planet a vesmiru vobec ostali iba zurivo, kratke "tunely" v umelohmotnej Unreal engine grafike, >tristne neohrabana< TPS akcia, vymleta AI, aj tak vsak hodnotenie 9/10+ boli samozrejmostou.
Srovnávat dvě čísla pod recenzemi od dvou různých autorů na dvě různé hry, teď ještě dokonce různého žánru, je hodné tak akorát mentálně narušeného jedince... Co třeba takhle srovnávat recenze současných her s těmi před 10 lety? To by se ale ukázalo, že SOCOM je nadhodnocený i se svými 6 body z 10 jako všechny současné hry.Mass Effect je prostě moderní mainstream RPG - nenáročný, tuneloidní a akční. A poslední SOCOM je totéž - nenáročný, tuneloidní a akční. Jenže Mass Effect se aspoň odehrával v dosut neviděném světě a očividně lidi bavil natolik, že jsou mu ochotni ledacos odpustit... Zato poslední SOCOM je jen o pár prvků obohacené CoD...Navíc je docela vtipné, že jeden z nejneobjektivnějších lidí na československém internetu kritizuje cizí subjektivitu...
Takže Mass Effectu(který je tak 3x tuneloidnější, s tupější AI a horší grafikou) budeme odpouštět a SOCOM budeme kritizovat. To jste se předved...
... aby to bolo vsetkym jasne, DOOM 3 nie je dost takticky 5/10, RAGE nie je dost takticke 5/10, Crysis nie je dost takticke 5/10 .. pri SOCOMe som cakal .. pozor .. prejudikoval, ze pojdne o hardcore takticku hru, takze .. 5/10, lebo to nenaplnila a prave v tom je TUPA OBMEDZENOST tejto pseudo recenzie.... nabuduce predpokladajme, ze Mario kart bude simulacia, a ked sa jej to "nepodari" vyfasuje 2/10.... a naposledy, Mass defekt 1-2 je akcne lajno, jednotke je technicky slaby a herne hrubo prodpriemerny, ZRAZU tu nevyskakuje 20 pseudo recezentov, ktori "predpokladali", ze dojde ku naplneniu kecov o RPG v otvorenom vesmire, s bajecnou slobodnou volbou smerovania deja .. NIE .. vsetky tie hnidy drzali huby a vytahovali poctivo 9-10/10 hodnotenia.... takze sa pytam JE SOCOM podpriemerna akcna, jemne takticka TPS hra s MP, coop a kampanou .. je snad o tolko horsia ako prihriaty Gears of Joke 1 a 2 ??
Prijde mi jako pitomost srovnavat SOCOM s Doom 3, Crysis nebo Gears of War.Takze odpovidam, ze SOCOM je lehce nadprumerna (6/10) hra, ktera dostatecne nevyuziva svou hlavni prednost, a sice moznosti taktiky. Jako cistokrevna akce prilis nevynika, coz neznamena, ze je spatna. Proto 6/10. Gears of War hodnotil nekdo jiny, spis nez konspiraci proti Sony bych za tim videl odlisny vkus recenzentu, ale to uz psal Karel Kališ.
... takze podla nazvu hry, ev. podla jej velmi starej historie prejudikujes dopredu asi ako ta hra asi bude vyzerat, pri nenaplneni svojich predstav ide o priemernu hru, bez ohladu na porovnanie jej kvalit s inou hrou tejto triedy, mam totiz za to, ze GEars a MAss su teda o 1-2 triedu lepsi TPS shooters.... takze JA budem robit odteraz to iste .. pri kazdej Zelde budem predpokladat, ze ide o Dungeon Master klon, pri Mario Karte - GT5 klon a pri Gears of Joke .. SOCOM klon .. myslim, pochopitelne .. ten "stary" takticky socom.... zvasty a blaboly vsak, stale som sa vsak nedozvedel a to hrajem hry o mnoho rokov dlhsie ako ktokolvek z vas, aky je rozdiel /kvalita, kvantita/ medzi z mojho pohladu dvoma standardnymi TPS strielackami, Gears of Joke 1 a SOCOM 4 /beriem prve "diely" danych hier pre danu platformu/, alebo SOCOM 4 a Mass 1 /herne totalne neohrabane dysfunkcny, stale vsak 9+/10 hra/ .. ktora hra ma teda lepsie mapy, ich design, hernu interakciu, bojovy feeling, drajv, manazment pandulakov, kampan ako taku, MP ako taky, coop ako taky .. ktora .. hidden a dang. 2 .. to chces povedat.
... skor niez nieco napises, vedz .. ze ultra stary takticky Laser Squad /1988/ pre 8 bit spectrum poznam, videl som, a hral som .. v roku 2011 vxsak netrpim zachvatom naivity a nostalgickych snov.
Může mě autor vysvětlit v čem je Socom4 horší Než Modern Warfare 2, které dostalo 9 z 10ti?
Není tak dobrý v tom, v čem by měl vynikat - v kombinaci akce a taktiky. Pokud je taktická část nerozvinutá, ta akční sotva může být u third-person střílečky podobně dobrá jako u čistokrevné FPS.
Počkat to nechápu. Přece Gears of War taky neovládá taktiku přesto je pro mnohé jako čistokrevná střílečka podobně dobrá jako FPS. Mě jste spíš připadá, že jste čekal něco jiného a neskousnul to...
Čekal jsem něco ne až tak vzdáleno třeba Hidden & Dangerous 2, to snad není utopie.
SOCOM se už několik let ubírá opačným směrem, já hrál snad všechny díly, co svět pamatuje a poslední Fireateam Bravo jednoznačně ukazuje nastavený směr.Socom4 je prostě intenzivní válečná akce a jako taková podle mě funguje výborně...
To je v pořádku, podle mě ale kvalitních intenzivních akcí vychází velké množství, a přesto autoři SOCOMu usekávají jeho originialitu (mám na mysli tu taktiku). Možná jsem to měl v recenzi napsat jasněji.
... chlapecku Vavra, kto by tu "takticku" hru hral - v mori pubertalnych akcii od generic wargarec cez crysis, po pripravovany rage .. AKO by sa tato HARDCORE takticka hra si pre tych zopar hracov predavala .. chlapecku, co tak hodnotit hry s MENSOU zurivistou a zaujatostou, len preto, lebo su PS3 exkluzivne.
Nazdar Joe, jak zijes? Dlouho jsem te nikde nezahlid ,) Mozna to zni divne, ale je mi vcelku jedno jak se ta hra bude prodavat, pripadne na jakou je platformu. Nejak chybi duvod.
... jeden ti poviem, firma, ktora cirou nahodou SOCOM4 a MAG vyrobila takmer krachla, a toho casu masovo prepusta, chlapci verili, ze ked vyrobia hry, ktore by sa zavdacili detom /COD, Crysis, RAGE, Counter Strike klientala/ .. ze by snad mohli nieco zarobit .. bohuzial.... ty vsak chces tie SVOJE hardcore takticke akcie .. fajn, zaloz si firmu a zbankrotuj hned po prvom titule.
Zni jak bys v te firme mel akcie.Analogicky muzu rict: Nelibi se ti clanek? Zaloz si vlastni web a pis si recenze dle sveho ideologickeho presvedceni.Nemuzu za to, ze ze hry nejsem v extazi. Mozna kdyby ve hre byl manevrovaci prostor vetsi nez jako dvorek pro slepice, dalo by se zajimave taktizovat i v Socom4.
... nie chlapecku, aj tento pamflet mi staci na rozoznanie toho ci si iba arogantny, zaujaty pisalek, alebo rozhladeny recezent.... pamflety tohto typu, ktore tu prezentujes patria iba na osobny blog.
www.youtube.com ... ... a mas pravdu, je to rambo akcia na ploche 2.5x3 metre.
Ano, oproti mapam treba z H&D2 mi to prijde jako dvorek pro slepicewww.youtube.com ... (idealne 23. minuta - mestecko a relativne hodne manevrovaciho prostoru) (vcetne moznosti si hru zapauzovat a naklikat)). Ale to nerikam nic co neni v recenzi, navic se takhle o vlastnim vkusu muzem dohadovat do nekonecna. Coz me moc nebavi.Pokud ti tak vadi subjektivita, nekonzumuj media - je totiz zakonite vsude, naivko.
... chlapecku, spomeniem si na tvoje slova az budes nejaku dnesnu hru porovnavat s tou o 8-15 rokov starsou, doslova iny "vek", a ine pomery.... a mierne ta opravim, tvoj pamflet nie je subjektivny, je to IBA pamflet bez hodnoty, arogantny styl pubertaka.
Vám se tohle zdá opravdu jako tunelovka? www.youtube.com ...
Ano, protože jinou než autory předvybranou cestou nelze jít.
To je hloupé promiňte, nikdo od Socomu nečekal Sandbox!!!!!! Z toho videa jde vidět, že jsou tam otevřená prostranství a můžete si v rámci nich určit jak budete postupovat. Tunel já si představuju uplně jinak...v tom případě je totiž 90% her tunel a není možné to Socomu vyčítat.
Sandbox ne, ale taktickou akci bych čekal. A v SOCOMu se mi prostě netaktizuje dobře. Trojici důvodů jsem uvedl v recenzi. Pokud vám přijdou tyto důvody malicherné, tak si přece pořád můžete udělat vlastní názor, ne? Podle mě tohle je důležité, ne řešit, jestli je Vávrův názor blbý nebo jaký. Podstatný je váš názor: pokud jsem moc náročný, chtěl bych více taktizování a vy nesouhlasíte, víte v jakých bodech se s autorovým pohledem lišíte, tak víte moc dobře, zda vám hra bude vyhovovat či ne. Usuzuji, že jste hru hrál a chcete po mně, abych sdílel váš názor.
Hru jsem hrál a dohrál, stejně jako všechny SOCOMy doteď a chci jen objektivní zhodnocení jakožto TPS která okjektivně NENÍ tuneloid, toť vše...
V porovnání s čím objektivně není tuneloid? V porovnání s 90 % současné herní produkce souhlasím, v porovnáním se staršími H&D 2, které patří ke špičce taktických TPS, je aktuální SOCOM hodně takticky omezen. Pokud vám hra H&D2 připadala moc náročná, víte, že vám SOCOM bude vyhovovat - a o tohle jde. Když neřeknete s čím objektivně hru srovnáváte, tak se s takovým výrokem nedá pracovat.
Objektivně musíte logicky srovnávat s nynější produkcí, kdyby jste měl Mass Effect srovnávat např. s Wizardry 7 shořel by jeho RPG systém jak krabička od sirek...
Ano, tak to jsem správně poukázal na to, že v konkurenci Call of Duty nebo Killzone se prostě SOCOM nemá šanci prostřílet na vrchol (akční hra to není špatná, je nadprůměrná, ale ne špičková). Některé mise jsou vyloženě otravné (stealth), hrátky s taktikou relativně omezené, takže v obrovské inflaci stříleček to prostě není tak výjimečné.
Promiňte, ale já pořád nechápu to vaše myšlení. Taktickou stránku porovnáváte se starýma hrama a když Vám řeknu, ať hru porovnáte s nynějšíma, tak porovnáváte čistě akční složku.Pro mě osobně je Socom4 docela zjevení v dnešní době, protože právě kromě jak vy říkáte nadprůměrné střílecí části obsahuje narozdíl od výše zmiňovaných, alespoň jistou míru taktiky a není to zas až takový tunel.V dnešní době je hodně her, co nejsou nijak vyjímečné a svoje osmičky, devítky a desítky se nezaslouží a když už tu nějaká hra, co si alespoň tu poctivou osmičku zaslouží, tak bohužel narazí.Neberte to osobně, je mi to jen líto....
Protože víte co, kolik akcí s prvky taktiky dnes vychází? Moc ne. A přesto SOCOM nepůsobil dostatečně výrazně, jeho taktické prvky mi přišly zanedbatelné, takže nakonec to hlavní, co zformovalo dojem, je akční část (příšerné stealth mise pominu, těch zas tolik nebylo). A dát osmičku jenom za to, že se tedy střílí, umělá inteligence se umí schovat za překážku, i když jinak nejde o nic výjimečného a že narozdíl od zbytku produkce tam teoreticky nějaké taktizování je.. to bych nerad. Navíc nejde postupovat skládačkově "střílí se tam, super - nadprůměr. má to taktiku - další dva body nahoru", nebo mi to aspoň připadá bizarní, protože to o výsledném dojmu nemusí říct vůbec nic. Takhle by šel třeba sejmout Felliniho film Zkouška orchestru, protože se přece celý odehrává v jedné budově, což v konkurenci ostatních je špatně. Odpověděl jste si sám, že nevýjimečné hry dostávají osmičky, devítky. Ale to snad je problém jiných recenzí, ne? (btw, Socom dle gamerankings.com vyfasoval v průměru 70 % - ne že bych se chtěl odvolávat na průměr z jiných recenzí, jen je to zajímavé)
... ak SF4 naozaj uzrie svetlo sveta .. uz dnes vam podla vasej logiky poviem jeho hodnotenie .. medzi 7.5 a 8.5/10, milujem alibizmus a snobstvo recezentov, urobilo danu hru - valve, id soft, bioware +1 bod, je to PS3 only -1bod, zmenili zanrove zaradenie z taktickej na akcnu TPS -1 bod ak ide o PS3, +1 bod ak ide o mulitplat. alebo xcrap hru.www.gamersmint.com ... ... opakujem, Mass defekt 1 mal podla vsetkych existujucich kriterii dostat objektivnych 4-5/10 ako herne/pribeho/obsahovo tazko priemerna hra so ZJAVNE a umyselne odflaknutymi zakladnym ficurami, nestalo sa .. preto sa dnes hovori, ze su recenzie zbytocne a recezenti, ze su blbci /zaujati, neskuseni, podmazani, unudeni atd./
No kdyz znas perfektne hodnotici mechanismus, tak si z recenzi udelas nazor snadno, ne? Nemuze te nic prekvapit, takze recenze nejsou az tak zbytecne, vlastne kdyby byly, tak tu skoro nic nepises. Kazdopadne Mass Effect jsem nehodnotil, to musis tepat jinde.
Prostě to se fakt nedomluvíme. Takže můžeme říct: Grafika dobrá, mulťák vynikající a aspoň taktickej(narozdíl CoD jatek), prvky taktiky i v singlu(dnes nevídané), tuneloidnost nižší než u 90% ostaních her co dnes vychází, zničitelnost lepší než průměr, prostředí je atraktivní, má to i coop, tak v čem máte sakra problém???
... uz davno nemam 15 rokov, viem presne co hladam, a co ma recenzia obsahovat .. pindy o subjektivnom bla bla .. neberiem, ak sa ma potenc. platiaci zakaznik rozhodnut, potom podla COHO vlastne .. obalky DVDcka, 30s reklamy, 10/10 ktore daju blbeckovia z EDGE.... pre mna je SOCOM4 akcna, jemne takticka TPS s MP a coop a preto sa pytam .. JE HERNE LEPSIA AKO INE TPS AKCIE .. Gears, Mass .. ano, nie, preco ano, preco nie, lebo na alibisticke subjektivne blafy mi staci aj trojslovny stlpcek v maxime, alebo bravo, ak by pisali o hrach.
Mass Effect 2 me bavil vic, kvuli prostredi a rozhovorum, to jsou prvky hodne osvezujici. Samotny pobihani a strileni mi v ME 2 neprislo vyjimecny, ale urcite ani ne nudny - ME 2 si budu pamatovat kvuli jinym vecem. Gears of War jsem dostatecne nehral.Rozhodnes se podle toho, jak autor popisuje svoje dojmy z hrani, co mu prislo dobre a co spatne - svepravny clovek dojde k tomu, ze tohle by ho mohlo bavit tez, v tomhle autor zbytecne prehani a treba to, co autor hre vycita, naopak nektery ctenar od hry ocekava. Pokud nejsi schopen uznat, ze posuzovani zabavnosti je predevsim subjektivni zalezitost, stejne jako ze obecne v novinarstvi je objektivita spise jen zaklinadlo zdani serioznosti, tak nezalezi na tom, kolik je ti let, stale jsi naivni. Ale to uz opakujeme dokola, nebavi me to. btw, ze vyznam sdeleni / znaku neni fixni, ale z podstatne casti zalezi na tom, jak ho kdo prijme, dle svych osobnich preferenci, jak ho bude interpretovat, to je rekneme jedno z hlavnich vychodisek semiotiky (a co jineho je videohra, nez jakesi sdeleni, ktere ma byt zabavne?), tady to mas napsany: fss.muni.cz ... Prijde mi zbytecny tady pokrytecky jecet o nepristojne subjektivite. Pres tohle se nehnem a neprislo by mi vhodne se o to pokouset.
... pohodlny alibizmus do poslednej sekundy, ale aspon som ta chlapce naucil, aky je rozdiel medzi pamfletom dobrym pre blog a hodnotnou recenziou .. chapem, ze ta MAss 2 bavil .. herne priemerne, naracia priemerna, posun v deji priemerny, az zalostny, a ta napln .. skacam ako kobylka a zbieram blbeckov rozhodenych po pol galaxii.... potom si vsak treba priznat, som obycajny priemerny svejk a hrajem priemerne hry, pisat neviem, kvalita nezbadam ani keby som do nej narazil, som produk priemerneho prostredia, priemernych vedomosti, pepa s priemernym prehladom.... to VSETKO ja chapem .. co stale neviem .. je .. SOCOM4 je alebo nie je herne lepsi ako MAss a Gears, preco ano, preco nie .. pindy o infantilnych dialogoch a priblblom deji s hnusnom Unreal prostredi Mass2 si nechaj pre staru blaskovu, lebo si zacnem mysliet, ze Zaklinca povazujes za spickove fantasy.
Chapu, pohodlny alibizmus pepikovat pod recenzemi a na svuj blog psat pubertalni slinty o tom, ze je Gabe Newell "Obezné hovädo bez chrbtovej kosti." Komedie. Publikuj tam prosim sve vysnene recenze a potom nekoho uc tak, ze na ne odkazes.
... robis pokroky, ano na blogu si mozem pisat co chcem, moj nazor nepredava ziaden tovar, za B .. gabe je obezne vysinute hovado, jeho herny prinos je smiesny, a jeho sucasne aktivity sa detrahovali na pindy ako zarobit a nic nerobit.
Jo a gamerankings o ničem nevypovídá. LA noire, tupá pseudoadventura s nefunkčním městem a vyšetřováním ve stylu i.imgur.com ... tam má 89% protože je to od Rockstaru, myslím že problém je v tom, že vy recenzanti moc koukáte na gamerankings, aby jste se neodlišovali....
Nemám důvod koukat před recenzováním na gamerankings, udělal jsem to čistě potom, co mi tady vyčítáte, že mě SOCOM dostatečně nebavil.
Jestli spíš vy nemáte problém v tom, že si tolik potrpíte na jakási podivná číslíčka u recenzí. Čtete je vůbec? Co jsem v ní napsal mylného? Že jako střílečka to není špatné, i když o nějakém taktizování se moc bavit nedá? Vynikající hra by podle mě neměla nabízet tak hloupé pasáže, jako jsou ty stealth.
... pri hodnoteni recenzii pouzivam 4 stupnovu stupnici, tie desatstupnove, alebo polbodove ignorujem, cisla su vsak dnes pluvancom do ksichtu, a len ma urazaju.... poznam iba 4 stavy > kupujem za plnu cenu, kupujem za polovicnu cenu, nekupujem-poziciam, nehrajem-max. popocuvam hudbu.
Jan Vávra: Ono ty čísla o něčem vypovídají. Recenze poctivě čtu, ale pokud ty podivná čísla nemají smysl, tak proč je tam vůbec uvádět? Co se týče stealth misí tak s nima jsem neměl žádnej problém, rozhodně lepší než v call of duty hraní typu "zamiř na toho nalevo já sejmu toho napravo. Až budeš připravenej vystřel..." a řeší to někdo? Dává kvuli tomu někdo MW2 6/10? Vidím v tom dvojí metr. Nikdy jsem neřekl že Socom4 je bezchybná hra, osobně jsem pro hodnocení podobné gamespotu(7.5 - podobně jako user rankings) nebo gametrailers(7.9).Zkousnu ještě to průměrné 71,5 i když se mi to zdá vzhledem ke kvalitě málo, ale 6/10. To jste opravdu ulít a nemáte k tomu dostatečné argumenty, alespoň podle mě. Jo a další věc, nelze se vymlouvat že "tuhle hru jsem nehodnotil já", jste jedno médium a když redaktoři Doupěte dají 9/10 Mass Effectu 2, předpokládám že jde o názor redakce, protože jinak existuje něco jako "druhá strana mince"...
Uvádět je tam pro lidi, kteří recenze nečtou, aby během sekundy získali co největší představu o hře. Smysl to nemá, ale když recenze nečtou, aspoň tohle je to může "informovat". Opakuji, nevím proč někdo nedává MW2 6/10 a ano, dvojí metr je nevyhnutelný. Co dvojí, šesterý, dvanácterý! Chápu že mě pořád chcete umlátit jakousi objektivitou, ale zopakuji, co jsem napsal joeovi:"btw, ze vyznam sdeleni / znaku neni fixni, ale z podstatne casti zalezi na tom, jak ho kdo prijme, dle svych osobnich preferenci, jak ho bude interpretovat, to je rekneme jedno z hlavnich vychodisek semiotiky (a co jineho je videohra, nez jakesi sdeleni, ktere ma byt zabavne?), tady to je napsany: fss.muni.cz ... : "Umberto Eco ovšem neredukuje po vzoru neomarxistů (Theodor Adorno, Max Horkheimer) čtenáře pouze na příjemce sdělení. V knize Lector in fabula: la cooperazione interpretativa nei testi narrativi (1979, Role čtenáře: zkoumání sémiotiky textů) dokazuje přítomnost a aktivní participaci čtenáře v textu. Autor v této teorii není chápán jako nějaká konkrétní hmotná osoba, ale spíše jako textová strategie, s níž se čtenář potýká. Dle Umberta Eca totiž vzniká jakýkoli text (nejen literární) s ohledem na modelového čtenáře, autorovu konstrukci očekávané percepce s níž se posléze samotný čtenář potýká, srovnává. Díky této konfrontaci čtenáře modelového a skutečného se v díle objevují při každém čtení nové a nové významy." - Pres tohle se nehnem a neprislo by mi vhodne se o to pokouset. " Opakuji, moje "cteni" Socomu se vam nemusi libit, ale to vam vubec nebrani udelat si vlastni nazor na hru. Udelame-li ze vsech recenzentu lidi naprosto stejnych preferenci a ze vsech ctenaru naprosto stejne "modelove ctenare", bude stacit jeden herni server pro cely svet, s moznosti automatickeho prekladu textu.
... oslobod sa od tych sraciek, objektivnost je nutna .. sleduj .. pozriem metacritic, alebo inu takuto meta-zbytocnu sajtu, pozriem recenzie "renomovanych" sajt ako IGN, EDGE, cokolvek a dospejem ku nazoru, ze DEAD space 1, Bioshock 1, Mass 1 su skvele tzv. 9/10+ hry .. ... fajn, idem hrat: MOJA OBJEKTIVNA REALITA - Dead space je pretexturovany Resi4, nic viac, je to technicky PS2 hra, UNAVNE stereotypne prostredie dvoch chodieb a jedneho labaku, vulgarne stereotypna herna napln .. level-chodba, chod, stlac, vrat sa, level-chodba, chod stlac vrat, po 5 hodinach cumiac na tu istu grafiku mi v hlave svihalo, mozem pokracovat v pitvani dalej bod po bode, Dead space vsak zlyhal a nejde o 9/10 hru .. ideme dalej Bioshock .. po pol hodine je jasne, ze ide o umorne primitivnu tunelovu zalezitost, 2xNPC na ploche, a >> plagiat do posledneho pixelu a hernej naplne starej fps hry Requiem, kde je v tejto hre 9/10 kvalita je velka zahada /fyzika nula, AI nula, herne jedno velke prezute klise/.... Mass 1 .. iba par viet .. je to odpadna hra obzvlast verzia pre xcrap, boh mi je svedkom, ze kazdy kto tomu dal viac ako 6/10 je curak .. pod to sa podpisem .. jedna podstatna vec, AK zoberiem celu >hernu< cast-mechaniku SOCOM4 a presuniem ju do Mass1 ziskam o 2 triedy lepsiu hru .. pochopil Vavra o com cely cas pisem.... nechcem tu uz viac citat blafy o subjektivite recenzii, to je tvrdenie neschopneho.
Bez objektivnosti není recenzant recenzantem nýbrž autorem svého blogu, píše "své dojmy ze hry" nikoliv plnohodnotnou recenzi. Renezant se musí snažit objektivně hodnotit vlastnosti hry, porovnávat s jednotlivými hrami v žánru, jaké měli ony známky a v čem je ta či ona horší, musí zajistit KONZISTENCI známek serveru na kterém píše!!!!Jinak jeho práce postrádá smysl. To je můj názor...
To je spíše váš ideál. V předešlém příspěvku jsem uvedl důvod, proč tento ideál nemá příliš velké logické opodstatnění. I když krása ideálů je v tom, že se o ně musí neustále usilovat. Naše cesty se holt rozchází.
... hovorim ti oslobod sa od tych sraciek .. recenzia ma byt okrem naplnenia tvojho umeleckeho a ineho ja a ega aj .. funkcna, pragmaticky funkcna, recenzujes produkt v hodnote 60 USD, takze .. chcem pocut relevantne zrovnanie hernej stranky roznych TPS shooterov, MAss 1 je herne sragora, SOCOM4 je herne jasne lepsi ako Mass 1 .. tu to mas v jednej vete, mozem to rozvinut na polovicu A4 .. preco .. tomu tak je, bez toho aby som sa alibisticky opieral o barlicky subjektivity.
No, možná to je podobné Gears of War žánrem, ale zábavností určitě ne. Alespoň z mého úhlu pohledu.
Ale my se bavíme o žánru.....
Pro mě osobně jako člověka, který má blíž k vojenskému prostředí je GeoW nesrovnatelně nudnější a jedničku jsem doslova "protrpěl", zábavnost je dost subjektivní...
Ano, přesně jako hodnocení v recenzích. :) Z toho důvodu má u nás Modern Warfare 2 sice devítku, ale Black Ops od jiného autora třeba jen 7.
A nemyslíte, že by se měl autor recenze snažit subjektivitu co nejvíce potlačit a být objektivní...
Jak chcete objektivně hodnotit hratelnost? Podle mě je to pokrytectví.
To není pokrytectví, vy by jste neměl být předpojatý a posuzovat věci objektivně, pokud chcete být slušný recenzant!!!! A že to nejde? Co si nastolit otázky....Jaká je tam AI vůči konkurence? Jaká obtížnost(zkusil jste všechny?)? Jaká grafika? Jaký levedesing? Jaký spád? Jak jsou zpracované zbraně? Co fyzika? Variabilita? atd. atd.
... je banalne jednoducha napisat tzv. objektivnu recenziu, je este lahsie napisat zaujaty pamflet.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.