Voice chat podle všeho nezprovozníte kvůli nedostatku operační paměti.
Štvalo vás někdy, že nemůžete během hraní na Playstationu 3 využívat voice chatu s někým, kdo hraje něco jiného? Jak prozradil Shuhei Yoshida, prezident Sony Worldwide Studios, nemůžou za to líní vývojáři, ale systém správy paměti konzole.
Bohužel však jde patrně o něco, co se zpětně nedá jednoduše vyřešit. "Jakmile se hra dostane k RAMce, nemůžeme ji získat zpět," řekl Yoshida. "Není to něco, co můžeme zpětně jen tak opravit."

"Hra musí pro voice chat použít paměť, která jí byla přidělena. Voice chat se ve hře vždy nachází, ale je přímo její součástí. Nejde o funkci operačního systému. To je také důvod, proč voice chat mezi různými hrami nefunguje."
To však nemá být případ PS Vita, která disponuje 512 MB paměti RAM. V PS3 se oproti tomu nachází jen 256 MB RAM (velikost videopaměti nejspíš nehraje roli).