Stanislav Puffler
22. srpna 2009 • 22:15

Pro tuto kartu je možné použít alternativní a velmi dobré ovladače kX. Jsou ke stažení na webu http://drivers.kx.cz a mimo jiné se tam dočtete o výhodách, které poskytují - především jde o nízkou latenci při skládání hudby, větší možnost směrování signálu (přední a zadní reproduktory apod.), podporu ASIO standardu - ale i třeba DirectX. určitě je zkuste, vlastníte-li tuto kartu - návod na instalaci a práci s nimi v češtině je na zmíněném webu.

Petr K.
11. listopadu 2004 • 12:29

SB Live není špatná ale je tam problém - konkrétně já mám s touto kartou problém se synchronizací audio vstupu a výstupu v případě, že nahrávám muziku z mikrofonu a používám zároveň příposlech do slucháte. Výsledkem jsou časově rozhozené stopy, nehledě na to, že to občas při takové akci vyvádí psí kusy - jako že se nenahraje nic, nebo se nahrávání stopne samo. Mám Win 98 (který mi zatím stačil) . Pokud se stímto ještě někdo setkal a ví co s tím, prosím o informaci.

Juras
25. března 2002 • 11:42

Nema nekdo zkusenost se zapojenim obou karet (SB Live a Audigy) do jednoho pocitace? Me to proste nejde, mam AMD Duron 800 a K7Vat 133. Diky za odpoved.

Filip Oščádal
25. března 2002 • 11:42

Prave dnes jsem do sveho pracovniho stroje nacpal SB PCI Compact, SB Live! 5.1 a SB Audigy Player - zkusenosti? De facto Live! a Audigy srovnatelne, vsechny 3 zvukovky jedou naraz, ale software od CL nepodporuje zaroven Live! i Audigy. Musite si holt vybrat, ja to mam na testovani... [zadnou zmenu ve zvuku na rozdil od Live! nepozoruju]

Jan Srb
25. března 2002 • 11:42

Na www.creativesro.cz tyto karty muzete jiz zakoupit.

prof
25. března 2002 • 11:42

k fontům :
ne nadarmo stojí ty dobré kolem 20 USD.Pokud se nespokojíte s hotovými,tvořte sami.Samplované zvuky se dají koupit,nebo si je nahrejte.Takovou sekci "brasses" stejně na netu nenajdete,aby Vám znělo všechno tak,jak chcete,včetně latence nebo vibrata.
Ve Vieně není problém takovou banku vytvořit(a ani to není takový neřešitelný problém).

Ale už jsem napsal,ty kvalitní jsou drahé a mají být proč.

Filip Oščádal
25. března 2002 • 11:42

ty dobre stoji i mnohonasoben vice nez uvadite... obvykle tak $350 apod.

prof
25. března 2002 • 11:42

Jisteze mate pravdu,dokonce takove pro profi praci nezbytne potrebuji.Jenze profi prace je neco jineho nez bezne vyuziti zvukovych karet v bezne praxi a tady se s cenou 20 USD za kus obvykle nadela uz pomerne dost parady.Utopia,Syntopia urcite nejsou zadna becka,ale solidne naprogramovany balik za tech prave uvedenych 20 USD.
Opravdu jsem nemel na mysli profesionalni samply za stejne profesionalni ceny.
Pekny den.

Filip Oščádal
25. března 2002 • 11:42

souhlasim ;o) ps: jakou profi prace delate, smim-li se ptat? plz do posty...

prof
25. března 2002 • 11:42

v USA,prodej by se určitě urychlil. Pro CL je americký trh naprostou prioritou a musí být nastartován. Teroristický útok ve Státech ovšem zpomalí i toto.

Audigy ve verzi Live! Platinum Ex (ten vykřičník je tam proto,že se jedná o chráněný název,jak se někdo ptal) už 3 týden zkouším a pořád překvapuje.
Zřejmě teď není nejvhodnější doba pro dodávku ze Států,ale 249 USD (bude to teď holt dražší),levnější varianty okolo 100 USD. Verze +Mp3 a +gamer není vůbec pro Evropu plánována,tady se bude prodávat obdoba Playeru 5.1.

Se stejným(i když starším) chipem se prodává Midiman 4.0 od EMU (umí ovšem ASIO,a vůbec VST hraní s WDM drivery stojí zatím za houby - WIN Me,WIN 2000). To je taky odpověď pro nekvalitní ovladače pod uvedenými systémy.

Ta karta od EMU(nyní tuto firmu vlastní Creative) je 5x dražší,ke hrám se naprosto nehodí.Zato pro poloprofi aplikace to není špatná volba.

Krátce a dobře,za ty peníze nic lepšího NENÍ možno koupit.(AUDIGY)

Carlos
25. března 2002 • 11:42

Kdo tady chce tvrdit, ze karty od Creative mely nekdy dobry zvuk, je naprosty neznalec a idiot! A to nemluvim o citlivosti ci odstupu hluku. Karty Creative jsou mozna dobre na hry, ale na nic jinyho!!!

David Otoupalik
25. března 2002 • 11:42

Mozna drive, ale prave od toho bude karta Audigi v nekolika verzich (jak jste se v clanku mohl docist). Verze Mp3 pro mp3ky, verz Game+ pro hry, atd...

Petr Vlasák
25. března 2002 • 11:42

Hmm, a jak se to asi bude lisit? Ze by delali specialni chipy pro mp3? Aby ty... ehm... sracky lepe znely? Nebo game, to bude optimalizovano asi pro vybuchy a strelbu... A nakonec nam predhodi zvukovku specialne pro internet... Fakt nevim co od toho cekate. Za par tisicu zazrak nedostanete.

Filip Oščádal
25. března 2002 • 11:42

chces-li tvrdit, ze jsem idiot a neznalec, tak si to radeji dobre dopredu rozmysli; CL v soucasne dobe vyrabi karty, ktere maji dostatecny N/S odstup, kvalitu chipu na karte i SW support; to vse za 1260+DPH; je mozne, ze karta za 5.000 ma o 10dB lepsi odstup, ale zase neni tak vsestranna a podporovana * jsem pripraven na diskusi, trebaze podle tveho prispevku bych necekal nic konstruktivniho...

Petr Vlasak
25. března 2002 • 11:42

Jakou zvukovku mas ty, kdyz tak kritizujes Creative? Jiste nejen mne by to zajimalo. Ze by ESS? Nebo dokonce ISP??? Pokud mluvis o citlivosti, uved co mas na mysli a parametry. A co se tyce odstupu hluku, cesky se to nazyva odstup signalu od sumu! Jestlipak vubec vis vo co go?

Chumbaba
25. března 2002 • 11:42

Já jsem zvědavý hlavně na midi, i 8MB font u SB Live zní pořád hodně špatně. Dočkáme se MIDi, kde bude mít každý tón nástroje jinou barvu, jako je tomu ve skutečnosti?

Filip Oščádal
25. března 2002 • 11:42

používej větší Soundfonty, na netu jsou k dispozici General MIDI SF až do velikosti cca 200MB zdarma, kdo tě nutí používat CL shity? ;o)

BartT
25. března 2002 • 11:42

Ja bych spis nez novou kartu ocenil nejakou trochu lepsi podporu pro ty stavajici. Napriklad aby pro Live! 1024 byly uvedeny ovladace ktere umoznuji pouzit ve W2K digitalni vystup ...

Marty
25. března 2002 • 11:41

No, nevím. SB Live! (nevím, proč je tam ten vykřičník) jsem měl taky v pařátech, ale o tom, že by měla nějak extra dobrej zvuk nic nevím :-O Je to normální šumítko. Nicméně na audigy jsem zvědav...

Filip Oščádal
25. března 2002 • 11:41

šumítko nešumítko, v každém případě to šumí, když to někdo neumí nastavit, nainstalovat a vypnout si např. vstup z linky, že ano... karta normálně vykazuje odstup 96dB, což je IMHO max. na 16bit a za tu cenu nic lepšího neseženeš, nemluvě o tom, že se na tý kartě dá namíchat naprosto profesionální nahrávka...

Marty
25. března 2002 • 11:41

Když říkám šumítko, tak tím nemám na mysli šum :o)) Nainstalovat a nastavit to opravdu umím, jenom mi připadá nevhodné mluvit v souvislosti s PC kartičkou za 2000,- o super zvuku :)
No a profi nahrávky mají vzorkovací frekvenci 96kHz, což lajfko nahrát neumí...

Filip Oščádal
25. března 2002 • 11:41

nemáš pravdu, milý příteli - problém není v ceně; v roce 1997 jsem si pořídil AWE64Gold za 11 tisíc vč. DPH a o rok později stálo Live! Value s podstatně většími možnostmi cca 2.5 tisíce... * stejně tak není pravdou, že by profíci ukládali nahrávky v 96kHz

1) je to zbytečné (i DAT systémy pracují na frq 48kHz)
2) je to zbytečně velké
3) uchovávat frekvence na 20kHz je nepraktické už z toho důvodu, že nejsme netopýři - akustika nám praví, že při digitálním samplingu stačí vzorkovat jen 2x větší frekvencí, než kterou chceme ve výsledku slyšet (max)
4) pokud bych už chtěl jen polemizovat o profesionalitě Live! karty, tak jen o bitové hloubce - ona však bohužel ani Audigy nebude umět samplovat analogové vzorky na více než 16bit 48kHz, takže je to bezpředmětné
5) chceš-li polemizovat, pak řekni, která karta za dobrou cenu nahradí Live! - schválně...

Marty
25. března 2002 • 11:41

Zdravíčko příteli. Netušil jsem, že zrovna můj příspěvek bude tolik zajímavý :o)))
Já si tenkrát koupil AWE64 asi týden po tom co přišla na český trh (gold ještě neexistovala) za 7 500,- s tím, že díky ní budu tvořit hudbu (bylo mi asi 15 :o) ), nicméně mi bylo tak jako tak jasné, že to nebude na profi úrovni. Tady hodně záleží na tom, co konkrétně považuješ za profi.
Možná, že jsme se navzájem nepochopili a ty mluvíš o poměru cena/výkon, kde Live! nemá konkurenci (Možná Genius Soundmaker Live... ale tu jsem ještě nezkoušel)a já mluvím o "zvuku", který se line z LineOut. V UK jsem viděl opravdu zajímavou zvukovku jménem Audiophile (výrobce jsem bohužel zapoměl), která stojí zhruba 1 300,- GBP. Kdo by si ji teda koupil, kdyby i "profíkům" stačilo Lajfko za 2000,- Kč? Takhle nějak jsem to myslel :o))
PS: Omluv moje vyjadřovací schopnosti :o)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
Filip Oščádal
25. března 2002 • 11:41

záleží, co chcete vytvořit... např. kolegové zvukaři tvoří ve studiích v ceně několika milionů zvukové sračky (Daikatana), zatímco český člověk dokáže s levnějším HW dosáhnout lepších výsledků... POZN: soundtrack k Flying Heroes jsem např. tvořil na kartách Live! a AWE64Gold (ne samozřejmě jenom na nich, neuznávám SW syntetizéry), nakonec jsem to u známýho projel optikou přes TC Finalizer (cca 100.000Kč) - výsledek zní celkem fajn... vždy se řídím pravidlem, že základem je požadovaný výsledek, nikoli technika...

Marty
25. března 2002 • 11:41

ano, naprosto souhlasím :o) Zatímco z těch NEJ studií na světě plynou nahrávky, které se nedají poslouchat, Češi dokážou i v mnohem horších podmínkách zázraky. A jsem hrdej na to, že jsem Čech :o)))
Jenom škoda, že jsem Flying Heroes ještě nehrál :( takže nemůžu posoudit. V UK patří Flying Heroes mezi HITovky, ale na našem pidi trhu se o nich nikdy moc nemluvilo...
Každopádně je pravda, že záleží na tom, kdo chce co vytvořit. Já jsem si pod pojmem "profi" představil skupinku "hipísáků" :) s absolutním sluchem, jak se na "Lajfku" snaží nahrát album nějaké živé rockové skupiny :o)))) Jinak, jak už jsem napsal minule naprosto souhlasím s tím, že ve své kategorii nemá "Lajfko" konkurenci a při dnešní ceně za 5.1Player 1500,- včetně DPH je to totální BOMBA.

Filip Oščádal
25. března 2002 • 11:41

mno, my jsme vydali desku brnensky rockovy kapely a celou jsme ji nahravali pres Live! - asi 300 playbackovych tracku, odbornici rikali, ze to neni poznat (ptali se ve kterym studiu jsme to nahravali) - 8tr MiniDisc, Live! a CEP1.2

Marty
25. března 2002 • 11:41

Tak to teda smekám...
Z MD do Lajvu to šlo optikou? Taky bych chtěl znát konfiguraci toho počítače, na kterým jste zpracovali 300 audio stop :o)))) No vůbec by mě to hrozně všechno zajímalo - SW, HW, vzorkovací freq., velikosti souborů, kolik času jste u toho strávili a nějaký historky z natáčení :o))))

e1ement
25. března 2002 • 11:42

co takto nieco taketo:
<a href=&#039;http://www.hoontech.com/english/products/dsp24ve/index.html&#039;>
SoundTrack Audio DSP24 Value
</a>

Filip Oščádal
25. března 2002 • 11:42

1] se jedná o samplovací kartu, která nemá na sobě chip umožňující HW sample-playback s efekty a použití soundfontů tady nehrozí
2] stojí v přepočtu toli, co 3 Live!

kdybych potřeboval 24-bit, tak bych si ji klidně koupil - ale vzhledem k mé lásce ke starším synťákům šumícím jako cap a analogovýmu mixu je to úplně vyhozený peníz

možná namítnete, že profíci analogově nemíchají, ale v tom případě nechápu proč se vyrábí profesionální analogové mixy a nástroje... podle mne se profesionalita odráží někde úplně jinde... (jinak tedy pěkná karta, ovšem Live! nenahradí)

Fatal
25. března 2002 • 11:42

Těch 96dB jste určitě měřil, že?!?! Víte vůbec co znamená dB?
A co se týče profesionálních nahrávek, některé stojí za prd (šumící samply apod.), lepší mix bych udělal i na starém SB16 (kdybych ho měl)! Další věc: nevím, jak Vy, ale já mixuji pomocí software a ten jak známo zvukovkou neovlivníte.

Filip Oščádal
25. března 2002 • 11:42

odstup Audigy je cca -90dB az -84dB a meril jsem to a vim co to znamena; mixuji obojim, jak softem, tak hardwarem - pokud mluvite o sumu, tak musite byt konkretni - na tohle se neda reagovat...

Petr Vlasák
25. března 2002 • 11:42

Dik za reakci. Z vaseho drivejsiho prispevku jsem pochopil, ze mate na mysli Live a prisuzujete ji 96dB. Na to jsem take reagoval. Osobne si myslim, ze v PC dela nejvetsi problem ruseni, ktere se s prominutim sere vsude. Tak tedy -90dB az -84dB Audigy. To je slusne (na sumitko). Mohl byste uvest, jak jste to meril? Rad bych si taky odstup (nejen) sve zvukovky zmeril. Co se tyce toho sumu - nepamatuju si presne skladbu, ale byla urcite z posledniho (nebo predposledniho) CD Madony. Bylo jasne patrne, ze se nejedna o zadne vnejsi vlivy, byl to nekvalitni sampl (alespon z meho pohledu, mohl to byt umelecky zamer, ale to nepredpokladam, bo by to bylo dost trapne). Myslim si, ze na cedlech Madony nedelaji uplni amateri. Nebo ze by jo?

Filip Oščádal
25. března 2002 • 11:42

Problém asi vznikl tím, že jsem uváděl 96dB odstup jakožto největší možnou míru pro 16-bitový ADC. k měření používám CoolEdit Pro (64-kanálový multitrackový editor), předpokládám, že lze použít i třeba Soundforge nebo obdobné programy. Co se šumu týče, řekl bych, že záleží hodně na kvalitě vstupních nahrávek, někdy je šum cílený (ať už jde o noiseshaping - ten používám také a s oblibou), někdy se ho prostě nepodaří odstranit. Běžně tolerovaný šum je na úrovni cca -75dB; pro srovnání -40dB je odstup signál/šum pro 8-bitový sampl. Více o zvuku v mém příspěvku, který snad dnes napíšu "exkluzivně pro Doupě". Mějte se (a příště hned nebuďte tak agresivní, tak se nikam nedostanete).

Filip Oščádal
25. března 2002 • 11:41

THE NEW CREATIVE SOUND BLASTER AUDIGY PLATINUM eX:

HIGH-END AUDIO RECORDING AND PROCESSING FOR THE PROFESSIONAL USER AND HOME STUDIO

Creative (Nasdaq: CREAF) the worldwide leader in digital entertainment products for the personal computer and the Internet, announces the ultimate sound card system for the professional user and home studio - the Sound Blaster Audigy Platinum eX.

Unique Audigy technologies enhance the professional positioning of this product. It features a class-leading 100dB signal-to-noise ratio (SNR) through it multiple 24bit/96kHz DACs, while its digital I/O supports professional audio gear such as AES-EBU equipment. Users interested in music creation can also utilise the EAX ADVANCED HD optimized driver, with ASIO™ support, for low-latency multi-track recording as low as 2ms! Provided with a truly stunning software bundle for recording, mixing and management, the Sound Blaster Audigy Platinum eX brings professional quality recording and mixing to a new market - at an incredible new price-performance point.

"This is the ultimate sound card system for high-end musicians, audio designers and home studio enthusiasts looking for the highest quality, most cost-effective studio solution they can find," states Franco De Bonis, European Brand Manager for Audio Products with Creative Labs Europe.

External drive unit - for best-ever audio performance
The Sound Blaster Audigy Platinum eX features an external drive unit. It gives the user instant desktop access and control to all features, which include SPDIF In/Out, optical in/out, headphone out, RCA audio in, Line In/Mic in, MIDI In/Out and the second of two SB1394 ports. Most important, the external unit minimises the risk of PC-source interference at the input stage. This flexibility also helps studio users to avoid any direct PC noise pollution while still being able to access all connectors.

24-bit digital/analogue conversion (DAC), 100dB SNR, and Creative&#039;s fastest ever processor - for clarity, accuracy, versatility and speed
The Audigy Platinum eX sets a new performance standard for sheer audio quality, thanks to its combination of DAC technology and the new Creative Audigy processor - providing four times the processing power of its predecessor.

The Audigy Platinum eX ensures high-definition, ultra-quiet and hiss-free playback and recording of audio and music at a remarkable 100dB signal-to-noise ratio. Not just in stereo but also in 5.1 multi-channel mode. It makes all stages of sound processing more effective and fluent, so that recording, remastering and mixing take on new levels of subtlety and clarity. Together with the new Audigy processor, the result is that users can handle highly complex combinations of sounds and effects simultaneously and in real time.

EAX ADVANCED HD - for ultimate 3D sound staging and transitions
This technology offers dramatically increased audio performance and functionality. It supports incredible flexibility and performance in handling and position multiple 3D images and sound stages, with seamless transition, for an unsurpassed digital entertainment experience. EAX ADVANCED HD provides a number of enhanced algorithms for gaming, music playback and enhancement, including Audio Clean-Up, DREAM™ (creates an enhanced, &#039;club-like&#039; surround sound for any stereo music) and Time Scaling. Specially developed EAX ADVANCED HD™ music effects further enhance music playback/recording.

ASIO and SoundFont 2.1 support - for minimum latency and maximum sound customisation
The inclusion of Audio Stream Input Output (ASIO) support eliminates the latency and out-of-sync errors often experienced on PCs when recording multiple audio or MIDI tracks. It brings simultaneous recording of multiple tracks up to professional studio levels - for a fraction of the price.

With SoundFont 2.1 compatibility, musicians and audio designers can break through the restrictions of standard GM/GS Midi Banks in their compositions. Instead, they can create custom digital audio samples for use in MIDI music composition or audio recordings. Once created, the sample&#039;s parameters can be edited and manipulated to change the expression, timing and loop points so that it suits the theme of the composition. This feature means that musicians can save the expense of expensive sampling equipment - all the features required to create exactly the sounds they need for their masterpieces are part of the Audigy Platinum eX.

Software that meets every requirement
The Audigy Platinum eX software package is exceptional. It offers astonishing value for money and gives professionals everything they need to get a sound studio up and running, out of the box. The key studio applications include Image Line&#039;s "Fruity Loops - Creative Edition" and Sonic Foundry&#039;s "ACID DJ", Arturia "Storm Platinum Edition", Steinberg&#039;s "Cubasis VST Creative Edition" (includes WaveLab Lite and ReCycle Lite), E-MU "SoundFont Collection" and E-MU "Sample Rate Converter". In addition, users will find Creative Diagnostic 2, Creative PlayCenter (v.3), Creative Recorder, Creative Remote Center, Creative Task Bar, Creative WaveStudio (v.4.12), MiniDisc Center (v.2), Oozic Player or Oozic Reactor, Vienna SF Studio 2.3, iM Networks Inc.&#039;s "iM Tuner" (Internet radio), MixMiester Technology&#039;s "MixMiester" 3.03, Unibrain S.A.&#039;s "FireNet" 2 and Ulead "VideoStudio" 4.0 SE Basic.

Creative RemoteCenter with Remote Control gives users full remote control capabilities over the playback and manipulation of audio and video playback - perfect for times when users want to use the PC as a hi-fi or DVD player, or for remote control of the PC.

A unique and affordable package
"I don&#039;t think anyone else comes near us in terms of our offering with this unique product," comments De Bonis. "It&#039;s not just powerful, flexible, and great value for money. It also brings professional recording, processing and management standards to the desktop, opening up a whole new entry point for creative people and giving them the tools they need - at a price they can afford."

************* a jaka je pravda >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

24-bit Analog-to-Digital conversion of analog inputs at 48kHz sample rate
24-bit Digital-to-Analog conversion of digital sources at 48kHz to analog 5.1 speaker output
16-bit recording with sampling rates of 8, 11.025, 16, 22.05, 24, 32, 44.1, and 48kHz
Supports Sony® / Philips® Digital Interface (SPDIF) format input signal of up to 24-bit/96kHz quality
SPDIF output up to 24-bit resolution at selectable samp

Marek Prchal
25. března 2002 • 11:41

není radno věřit.

GandalfSedy
25. března 2002 • 11:41

to je sice hesky ale lepsi clanek to neni ... protoze prez CTRL+C a CtRL+V se toho moc napsat neda ...

Filip Oščádal
25. března 2002 • 11:41

1. karta je k dispozici v Asii a USA (alespon podle stranek CL) 2. i podle toho, co jsem si v sobotu precetl na jejich webu bych dokazal za 2 hodiny napsat lepsi clanek, nez autor - je to fakt hruza...

David Otoupalik
25. března 2002 • 11:41

ad1. pokud vim, karta neni k dispozici ani v Asii ani USA, ale mohu se plest. Clanek jsem pripravoval v patek, v tu dobu zadne informace o prodeji tam ci tam nebyly.
ad2. Paklize jste s clankem nespokojen, dokonce rikate, ze byste dokazal napsat lepsi clanek, neni nic snazsiho, nez to vsem dokazat. Kvalitni autory hledame urcite stale, staci se ozvat na jan.kunes@cpress.cz a domluvit se na spolupraci. Samozrejme, za predpokladu, ze poslete na ukazku vase clanky a ty budou posouzeny jako kvalitni. V jinem pripade vasi reakci neberu. Pekný den.

Josef Milický
25. března 2002 • 11:41

Dobrý,keců bylo dost.

Josef Milický
25. března 2002 • 11:41

Raději mi někdo poraďte dobrou zvukovku na remastering,za slušnou cenu.Koupil jsem Zoltrixe Naitinghale s optikou a prů... jako kráva.Její analog in je zhruba 40% oproti jakékoliv zvukovce na trhu.Také mi pomohou nějaké típky na solidní hudební programy vyšší než COOL 2000. S díky DJ Pepíno.

Fatal
25. března 2002 • 11:41

Neznám Zoltrixe Naitinghale, ale se svou AWE64 jsem naprosto spokojen co se týče qality analog-in a analog-out. Jediná nevýhoda je, že nemá digital-i/o.

Hnizdo
25. března 2002 • 11:41

Subj. If jo, kde?

H.

WarLord
25. března 2002 • 11:41

"Přesto, ihned jak se karta bude moci sehnat (třeba i nějaká pre-preview verze), Potvora (Láďa Valík) dostane za úkol ji sehnat. "
Z této věty by mělo vyplynout, že ještě není na trhu ani zkušební verze... Takže odpověď - zatím nikde...
;))))))))))))))))

Hnizdo
25. března 2002 • 11:41

Creative zacina byt pomalu jak Intel nebo ATI: nejdriv neco s velkou pompou uvedou (iP 1GHz, Radeon 2) a za par tydnu nebo mesicu to teprve zacnou vyrabet :)

H.

David Otoupalik
25. března 2002 • 11:41

$cas = Time(month);

If $cas > 10: echo "Karta by mela byt k dispocici"
end if;

Hnizdo
25. března 2002 • 11:41

If $cas > 1: echo "Fuck Creative"
end if;

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
Ladiz
25. března 2002 • 11:41

To je husty!!! :) Vy ste vymysleli fakt hustou vec hahaha

Určitě si přečtěte

Články odjinud