Stalker 2 využije Unreal engine, aby hru více zpřístupnil moderům

Stalker 2 využije Unreal engine, aby hru více zpřístupnil moderům

Očekávané pokračování post-apokalyptických patálií dostalo řádnou posilu.

Pokračování legendárního Stalkera má za sebou už dlouhou pouť, a nemálo ho ještě čeká. Po oficiálním oznámení v roce 2010 a připomenutí vývoje relativně nedávno tu konečně máme první pořádný ždíbek informací, který pramení z oficiálního Twitteru hry. 

Dozvěděli jsme se, že Stalker 2 poběží na Unreal enginu, nejnovější generace. Pokud si pamatujete na stařičký první díl, pak jistě víte, že používal vlastní X-Ray engine, který sice uměl některé opravdu působivé efekty a hutnou atmosféru, technický stav hry však byl dlouhou dobu naprosto katastrofální. 

Přechod na Unreal engine tak má zaručit ničím nerušenou plavbu a tvůrci se mohou soustředit na pilování detailů. Také má být hra mnohem přístupnější komunitě moderů, což rádi slyšíme.

"Modifikace uživatelů pomohli světu Zóna žít dál, zatímco jsme pracovali na pokračování. Za to jsme nesmírně vděční," nechalo se slyšet studio ve svém oznámení. 

Stalker 2 se původně plánoval na rok 2021, od nedávna však byla zmínka o datu vydání z oficiálních stránek stažena. Můžeme tedy zatím jen hádat a čekat. 

Určitě si přečtěte

Články odjinud