panrt
8. 3. 2023 • 18:28

Má cenu to psát? Stejně to nevyjde ani v Záři 😂😂

Ell
9. 3. 2023 • 14:39

To je jen dobře, do teď si pamatuji jak lidé doslova "plakaly" a vyhrožovaly vývojářům když CyberPunk 2077 několikrát posunul svůj termín vydání. Hra nakonec vyšla i tak ve špatném stavu, a teprve až po jednom roce se jí jakš-takš podařilo docílit seriózního hratelného stavu bez výraznějších chyb. Vždycky si ťukám na čelo, když slyším jak si hráči stěžují na odklad termínu vydaní. Kdyby záleželo jen na mě, dal bych dané hře vždy tolik času kolik si vyžaduje k tomu aby byla kompletní a pokud možno co nejméně chybná, ale to je jen hezký sen na který se dnes stejně nehraje. Na druhou stranu když se zase podívám na Halo: Infinite, které odložilo svoje vydání dokonce o jeden rok. . stále nevidím výrazný pokrok v kvalitě. Halo Infinite je nejhorším pokračováním z celé dosavadní série a ani dodatečný rok navíc na tom ve výsledku nic moc nezměnil. Hlavně že tu hru tvořili dlouhých 6 let, výsledný produkt je nakonec stejně nedopečený a postrádá dokonce i obsah který u předchozích dílů nechyběl. Hanba a ostuda zároveň, Microsoft by se měl stydět!

panrt
9. 3. 2023 • 16:55

Cyberpunk měl možná problémy na konzolích ale hrál sem to na PC od novoty a žádný problém.. větší problém měl i AC Unity nebo Batman.. Cyberpunk byl v pohodě..

Mysel_1
9. 3. 2023 • 17:32

Tak, tak. Jenze tuhle osobni zkusenost nam tu bude malokdo verit. :o)
(On kdyby si jeste nekdo pamatoval, v jakem stavu byvaly bezne treba prni dva Gothicy jeste dlouha leta po vydani.. Ale pametniku neni mnoho a lidska pamet ma tendenci v ramci sebezachovy tyhle hruzne zkusenosti rycvhle vytesnit.)

Lord Pitzbudka
9. 9. 2023 • 17:21

jako prorok byste se moc neuzivil …

Určitě si přečtěte

Články odjinud