Chuch-in
12. 2. 2025 • 12:15

+rep Steam!
Steam je stejně nejlepší platforma, je jedno že si berou 30%, ať vývojáři hry klidně zdraží ,ale třeba Subnauticu jsem měl zdarma na Epic, tam jsem jí zkusil jako demo, ale i tak koupil na Steam a zahrál tam. Mám rád achievementy, komunitní tvorbu a sdílení, atd... Vše hezky v jedné knihovně 🙂

Vláďa Mlázovský (vml.)
12. 2. 2025 • 10:29

To je dobrá zpráva! Google play udělal z agresivní reklamy ve hrách nechutnou normu. Je dobře že steam si nechce tohle pustit do svého obchodu. Hra má stavět na kvalitním vlastním obsahu a ne na modelu koukej na reklamy a kupuj si vylepšení. +1 pro Steam a všechny vývojáře, co nestaví na reklamě ve své aplikaci bussiness!

Jiří Kocman
12. 2. 2025 • 13:29

Osobně nemám ve hrách žádné takové reklamy, rpostě hra, která by něco takového obsahovala nehraju. Placené hry to pak neobsahují vůbec, třeba free asphalty tohle mají, ale asphalt přes netflix ne. Pokud už mám v mobilu F2P hry tak jedou na mikrotransakcích, třeba Warframe, když pomineme rozhraní a ořezanější grafiku, je to 1:1 s PC.

Určitě si přečtěte

Články odjinud