eee
9. února 2013 • 1:07

U vity nebyla zminena jedna mega vyznamna vec a to gyroskopicke mireni, jak ho implementuje Unchrated. Diky nemu se na Vite miri neskutecne skvele a kazdy kdo to zkusil si to pochvaluje. Doufejme se se to na Vite stane standardem. A co se tyce strilecek, tak hodne dobra je Unit 13, sice nema zadny pribeh a tyhlety serepeticky, ale z herniho hlediska je to parada a je to i docela hardcore.

N.Marko
10. února 2013 • 17:31

V zásadě bylo toto míření použité už u Killzone 2. Když jsi střílel se sniperkou, tak díky polohovému čidlu DualShocku šlo jemně dozaměřit cíl. Jsem rád, že si někdo vzpomněl a implementoval ho i do Uncharted. Myslím, že by něco takového mělo být standardem.Unit 13 by byla MNOHEM lepší hrou, kdyby měla ad-hoc multiplaer (proč ho tam nedávají, to je mi fakt záhadou) a poněkud rozvětvenější RPG systém (zbraně, výzbroj atd.) - kdyby tohle hra měla, vydržela by mi velmi dlouho. Takhle jsem ji po nějakých čtyřech hodinách odložil do zapomnění.

eee
10. února 2013 • 18:04

Tak unit 13 neni rpg hra, je to strilecka, kde se postupne odemykaji nejake bonusy. Za ctyri hodiny jsi toho asi moc nenahral. To ja tech hodin mam nahrano radove vic, mozna kolem stovky, dodnes to obcas pustim a hodinku dve hraju a snazim se zvladnout misi na plny pocet hvezdicek, abych odemknul vsechny high value target mise. Je to vyzva.

N.Marko
10. února 2013 • 18:14

Já vím, ale právě to mi u té hry chybělo. Málo prostředí a druhů misí - tak to chce něco co by mě udrželo u hry, což by mohlo být právě víc zbraní, jejich modifikace, víc equipmentu a tak dále. To a multiplayer.

eee
12. února 2013 • 9:16

Me u te hry drzi jeji samotna hratelnost, samotne hrani je zabavne, lze zkouset ruzne postupy a taktiky pro dosazeni co nejvyssiho skore, navic lze menit jednotlive typy vojaku a tim jejich vlastnosti. Zkusenost roste velmipomalu, takze bonusy se take odemykaji velmi pomalu. Dostat vsechny vojaky na nejvyssi uroven je je cinnost na desitky hodin. Multiplayer to take ma, ale ten ani nepotrebuji.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
N.Marko
12. února 2013 • 14:52

MP to má, ale jen přes PSN, což považuji právě u handheldové hry za naprosto dementní rozhodnutí - a právě kvůli tomu jsem Litle Big Planet Vita srazil dost bodů :-/

eee
15. února 2013 • 18:04

To je desive subjektivni. Me je tahle funkce naprosto volna, je pro me plne nevyuzitelna, online si mohu zahrat jedine pres PSN. Chtelo by to statistiky, kolik procent hracu o tuhle funkci stoji, imho moc ne, proto neni ani moc podporovana.

N.Marko
15. února 2013 • 21:58

Ne, tohle je trochu o něčem jiném. Já prostě nedokážu (kromě klasického korporátního myšlení) pochopit, že když tam dali on-line MP, tak vynechali lokální MP.... u handheldové hry!!! Tedy u hry na mobilní platformu, jež už z definice jaksi nemusí být zrovna často u nějakého přístupového bodu k internetu - notabene otevřeného! Ano, spousta lidí hraje dnes na handheldu doma a tam pokud mají domácí wi-fi jsou v pohodě, ale přeci jenom - stále to je handhled. Jednou už ten MP koneckonců udělali, tak ad-hoc featura je jen otázkou trochy toho programování navíc - maximálně týden práce jednoho člověka, který udělá copy&paste z předchozích projektů (přičemž bych se vsadil, že nějaké předem připravené řešení je už obsazené v dev-kitu konzole jako taková základní souprava).

Určitě si přečtěte

Články odjinud