Studio DICE stále upřednostňuje PC před novými konzolemi

Studio DICE stále upřednostňuje PC před novými konzolemi

Karl Magnus Troedsson, viceprezident studia DICE, zahraničnímu magazínu GameInformer odpověděl na pár zajímavých otázek ohledně nových next-gen konzolí.

Švédské studio DICE vyvíjí jednu z nejlépe vypadajících next-gen her jménem Battlefield 4, která bude poháněná Frostbite 3 enginem, a ten patří bezesporu mezi ty nejnáročnější, hlavně díky velkému množství pohyblivých částic. Proto určitě spousty hráčů zajímá, jestli nová generace konzolí dokáže utáhnout hru bezproblémově a jaký mezi nimi máme čekat rozdíl.

Magnus na otázku, jaký je rozdíl mezi 8 GB GDDR5 RAM, s nimiž disponuje PS4, oproti 5 GB operační paměti DDR3 u Xbox One, odpověděl následovně: "Více paměti, více GPU nebo CPU, více je prostě lépe, a to obzvlášť pro hru, kterou vytváříme my. Jsme potěšeni výkonem nových konzolí, jsou totožné s dnešními výkonnými PC, ale za čas opět začnou ztrácet. PC je prostě PC."

Dále v rozhovoru taktéž potvrdil podporu kamerky Kinect u Xbox One. Nemáme ovšem čekat žádné pohybové ovládání. Battlefield podle jeho slov vyžaduje velmi přesnou kontrolu nad věcmi kolem vás a řízení pohybem nemá proto žádný smysl. Jsou ale prý jiná místa, kde hra Kinect využije. I když více neprozradil, je skoro jasné, že se bude jednat o hlasové příkazy.

Po tomto rozhovoru patří DICE po Bungie mezi další velká studia, která nepřímo potvrdila o dost výraznější výkonovou sílu Playstationu 4 před Xbox One.

Zdroj: Gamepur

Určitě si přečtěte

Články odjinud