Na herní Suicide Squad se pracuje už minimálně osmým rokem, a když už to vypadalo, že se konečně dočkáme vydání, přišel nedlouho po velké ukázce z hraní další odklad. Aktuálně máme Suicide Squad očekávat 2. února, respektive s předobjednávkou Deluxe edice můžete hrát už od 30. ledna. Aby vývojáři z Rocksteady více nalákali hráče, připravili si sérii vývojářských deníčků. První z nich se zaobírá příběhem a hratelností.
Hned na úvod přišla připomínka toho, že Kill the Justice League bude fungovat na principu hry jako služby. V plánu je přidávat obsah zdarma ještě dlouhou dobu po vydání a nepochybujeme, že společně s tím přijde i hromada placených skinů a battle passů. Jako hřiště nám tentokrát poslouží město Metropolis, které je svoji rozlohou 2x větší než celý Batman: Arkham Knight.
Ze záběrů je jasně vidět, že je pro vývojáře důležitý plynulý pohyb městem. K němu ale až na Kinga Sharka nebude žádný z "hrdinů" používat své vlastní schopnosti. Místo toho jim pomohou vychytávky nakradené ze základny Ligy spravedlnosti. Jejich ikonické prvky tak uvidíme hlavně v soubojích, ale i tam se víc než na bumerang nebo basebalovou pálku budou spoléhat na střelné zbraně.
Po stránce příběhu půjde o akci za nepřátelskou linií. V Metropolis je minimum bezpečných míst. Obyvatelé města v ulicích nepotkáte. Buď je síly Brainiaca zabily nebo je proměnil na členy své armády fialových zrůdností. K zabití členů Ligy spravedlnosti bude muset Sebevražedný oddíl využít všechno, co se dá. Základem jsou zbraně z repertoáru Tučňáka, který velmi pravděpodobně bude v naší základně zastupovat roli obchodníka.
I když nová ukázka působí o něco lépe než ta předchozí, stále se nemůžeme zbavit dojmu, že sledujeme záběry z nové sezóny pro Fortnite. Velmi rádi se ale necháme překvapit. Studio Rocksteady nám s Batmanem dokázalo, že umí vytvořit výborné hry a doufáme, že s takovým množstvím času i ze Suicide Squad vyleze něco víc než průměrná TPS akce. V dalším vývojářském deníčku nás čekají detaily o RPG systémech a dalších herních mechanikách.