Znáte ty hry s otevřeným světem, které vypadají jako několikakilometrová poušť s jednou palmou a velbloudem? Tak u Grand Theft Auto V se podobné prázdnoty herního obsahu bát nemusíte.
Grand Theft Auto V je rozhodně nesmírně ambiciózní projekt, jako všechny hry s otevřeným světem ale vzbuzuje menší obavy. Bude herní svět opravdu tak živý a naplněný, abychom se po cestě nenudili? Spousta her s podobným konceptem strádá velmi chudým herním obsahem v sandboxové obálce, zvládne Rockstar napěchovat svůj počin zábavou? Podle uměleckého ředitele Aarona Garbuta ano.

„Co se týče pracovních hodin, které do projektu Rockstar nasoukal, je Grand Theft Auto V rozhodně největší hrou studia,“ prozradil Garbut v rozhovoru pro Buzzfeed. „Od samého začátku jsme chtěli zajistit, aby svět nebyl jen obří, ale především naplněný až po okraj nějakým obsahem a aktivitami. Životem a osobitostí.“
„Víme, že jsou na trhu i větší hry z geografického hlediska. Jsme si ale jisti, že žádná nenabídne tak bohatý herní obsah. Musím opravdu poznamenat, že každý roh herního světa byl prakticky ručně vytesán desítkami vývojářů. Vždycky se najde něco na objevování, vždycky bude proč se bavit. Rozhodně to není obří, prázdný svět,“ dodal.
Los Santos a přiléhlé okolí tak má takovou osobnost, o které se Liberty City mohlo jen zdát. Rockstar se totiž ujistil, aby nedošlo ke kopírování obsahu a vše, od budov a ulic až po obyvatele a malé herní prvky, jsou svým způsobem unikátní. Jak moc, to už se dozvíme v září na vlastní pěst.