Okolo konzole Nintendo Switch 2 hned po oznámení kolovala spousta nejasností. Když pomineme podivnou cenovou politiku, v posledních týdnech byla probíraným tématem podpora technologie VRR (Variable Refresh Rate). Podle původního popisu na oficiální stránce ji měl Switch 2 podporovat jak při hraní v handheld módu, tak po připojení v doku. Jenže nakonec v doku VRR nevyužije, což potvrdil mluvčí společnosti pro web Nintendo Life.
Zjednodušeně řečeno, VRR pomáhá s tím, aby se vám obraz při hraní netrhal, i když snímková frekvence nemusí být úplně stabilní. Podporují ji obě varianty Xboxu Series a po dvou letech od uvedení na trh její podporu přidal i PlayStation 5. Právě kvůli tomu někteří fanoušci spekulují, že se na Switch 2 podpora také dostane až se zpožděním. Nintendo ale tuto možnost odmítlo komentovat.
Reakce to nebyla zrovna blesková. První zprávy o tom, že informace o využití VRR při hraní v doku mizí z některých regionálních stránek Nintenda, se začaly objevovat už v polovině dubna. Alespoň že už víme, na čem jsme. Situace okolo Switche 2 a mylných informací je nešťastná a opravdu tomu nepomáhá, když do ní přispívá samo Nintendo.