SWTOR spolknul za měsíc 100 milionů

O nákladnosti vývoje MMO her pochybuje asi jen málokdo. Až dnes jsme se ale dozvěděli v jak astronomických částkách se taková produkce může pohybovat. CFO společnosti Electronic Arts, Eric Brown, totiž promluvil o pracích na onlinovce Star Wars: The Old Republic, která je oficiálně největším a nejnákladnějším projektem firmy.

Stejně jako kdysi Blizzardi, i vedení EA si od svého MMORPG slibuje hodně, kvůli čemuž je ochotno ledasčemu se podvolit. Brown tak v rozhovoru pro protál Eurogamer uvedl, že tipuje, že vývoj World of Warcraft, až po uvedení na trh v roce 2004, mohl stát přibližně 100 milionů dolarů. SWTOR prý podobnou částku spolknul za poslední měsíc.

VIDEO: 2444 'Star Wars: The Old Republic - Alderaan trailer'

Jak Eric dál vysvětlil, průměrně přijde tvorba hry na nějakých 30 milionů dolarů, jenže MMO tituly jsou kvůli své náročnosti podstatně dražší. The Old Republic ale pomalu leze do absurdna a velice snadno by mohl EA zlomit vaz. Snad o hru projeví zájem i hráči na Zemi; ne jen v daleké, předaleké galaxii.

Zdroj: Eurogamer

Určitě si přečtěte

Články odjinud