Syndicate se musel přerodit ve first-person střílečku

Syndicate se musel přerodit ve first-person střílečku

Starbreeze nepochybuje o svém rozhodnutí a vyzývá hráče, aby se s tím smířili.

Odhalení nového Syndicate bylo skvělou novinkou, ne každý ovšem skousl fakt, že se tato původně taktická strategie přerodila na střílečku z vlastního pohledu. Podle Neila McEwana, šéfa vývoje, bylo toto rozhodnutí přirozené a následovalo moderní trendy.

"Vždy jsme věděli, že se z toho musí stát FPS," řekl McEwan v rozhovoru pro OXM. "Původní nápad byl vzít pohled z původní hry a přenést jej do Agentovy hlavy. Zajistit intimnější zážitek - stát se jedním z těchto Agentů."

syndicate02.jpg

"Jsme velkými fanoušky původního Syndicate a snažíme se ho držet, co jen to jde - dodržet esenci světa, ten pocit být Agentem. Zní to trochu jako patolízalství, ale je to pravda - začlenili jsme do hry Persuadatron a v několika aspektech ho vylepšili. Zbraně, brutalita... Snažíme se originálu držet jak v singleplayeru, tak v kooperaci."

"Myslím, že hra mluví sama za sebe," řekl McEwan na adresu zhrzených fanoušků. "Měli jsme velké štěstí, že jsme mohli pracovat se skvělým a originálním světem a vytvořit další jeho část. Byl bych šťastný, kdyby se jim to zalíbilo. Nikdy nemůžete uspokojit všechny."

"Doufejme, že kooperace nostalgiky potěší," dodal Rickard Johansson, designer titulu, podle něhož jsou však dny starého Syndicate sečteny. "Nechci, aby lidé přestali hrát staré hry, časy se ale změnily."

Do původní galerie jsme dodali screenshoty ve vyšším rozlišení, podívat se na ně můžete skrze tento odkaz.

Zdroj: OXM

Určitě si přečtěte

Články odjinud