Technologie

Streamované hraní, 3D obraz, virtuální realita, pohybové ovládání, rozpoznávání hlasu, rozšířená realita…to je jen pár technologií, na které v herním světě narazíte. Věnujeme se těm nejzajímavějším herním technologiím.

Mohlo by vás zajímat: Hardware, Test, Byznys



MTV Games pracuje na hře pro Natal

MTV Games pracuje na hře pro Natal

Microsoft potvrdil, že MTV Games, autoři Rock Band, pracuje na titulu pro Natal.

24.  2.  2010
Halo: Reach bez podpory technologie Natal

Halo: Reach bez podpory technologie Natal

Halo: Reach nebude podporovat technologii Natal.

1.  2.  2010 | X360
Nová mega: Jak funguje Project Natal?

Nová mega: Jak funguje Project Natal?

Tento týden přinesl ukázku Projectu Natal, první video z datadisku pro Dragon Age, představení nové bojové třídy v Mass Effect 2 a další.

9.  1.  2010
Natal bude žrát výkon Xboxu 360

Natal bude žrát výkon Xboxu 360

8.  1.  2010 | 4
Project Natal až koncem roku

Project Natal až koncem roku

Project Natal se na trhu objeví až koncem roku.

7.  1.  2010
I Take-Two bude mít hru pro Natal

I Take-Two bude mít hru pro Natal

Cat Daddy Games pro T2 pracuje na hře pro konzole Nintendo a Project Natal.

31.  12.  2009
Project Natal se představí v únoru na GameFestu

Project Natal se představí v únoru na GameFestu

Podrobnější informace o Project Natal v únoru na GameFestu.

24.  11.  2009
Natal za 50 liber?

Natal za 50 liber?

Cena Natalu se prý vleze do 50 liber (cca 1500 korun).

11.  11.  2009
Nová mega: Nejmodernější technologie

Nová mega: Nejmodernější technologie

Přinášíme vám ukázku technologie CryEngine 3, ale i hromadu vybraných upoutávek, třeba na Splinter Cell: Conviction, Dragon Age, R.U.S.E. a další.

17.  10.  2009
Projekt Natal za 50 babek?

Projekt Natal za 50 babek?

Natal bude podle Pachtera stát do 50 dolarů.

16.  10.  2009
Od koho budou hry pro Natal?

Od koho budou hry pro Natal?

24.  9.  2009
Take2 dělá na hrách pro Natal

Take2 dělá na hrách pro Natal

Take2 pracuje na hrách pro příští generaci ovládání – Project Natal.

2.  9.  2009
Projekt Natal na konci příštího roku?

Projekt Natal na konci příštího roku?

Podle ředitele THQ, Briana Farrella, se Natalu dočkáme ke konci příštího roku.

29.  7.  2009
Projekt Natal i na PC?

Projekt Natal i na PC?

Bill Gates prozradil, že by si Projekt Natal měli užít rovněž majitelé PC.

16.  7.  2009
E3: Rare pracují na hrách pro Natal

E3: Rare pracují na hrách pro Natal

5.  6.  2009
Zhlédněte tech video z Alone in the Dark

Zhlédněte tech video z Alone in the Dark

19.  2.  2008
Téma: Hledání min vs. Crysis - co odlišuje casual hry od těch velkých

Téma: Hledání min vs. Crysis - co odlišuje casual hry od těch velkých

Hříčka od tvůrců systému Windows, kterou rozběhne i počítač, jež je dávno za výkonnostním zenitem. Oproti ní supermoderní grafická hra, s jejímž chodem se musí vypořádávat pořádně výkonný stroj. Mají vůbec něco společného? Odpověď hledejte v našem článku.

10.  9.  2007 | 29
E3 - shrnutí těch nejzajímavějších trailerů z E3, den nultý

E3 - shrnutí těch nejzajímavějších trailerů z E3, den nultý

12.  5.  2004
Vánoční týden: recenze těch největších pecek

Vánoční týden: recenze těch největších pecek

Ježíšek nás už všechny štědře obdaroval a tak nezbývá než si užívat zaslouženého vánočního klidu. Užíváme se jej také my a proto se na Doupěti v posledním týdnu vyskytoval menší počet článků, i když možná o to kvalitnějších - vždyť recenze na NOLF2 nebo Mortal Kombat: Deadly Alliance jsou závěrečnými třešničkami na našem celoročním dortu.

29.  12.  2002
Technologie internetových her podruhé

Technologie internetových her podruhé

Minule jsme si pověděli něco o kvalitách multiplayer her, nostalgicky si zavzpomínali a především rozebrali TCP/IP protokol a pověděli si, kterak ho využít pro internetové hraní. Samotné hlavní téma článku však přichází na řadu až dnes - na praktickém příkladu si ukážeme, jak může taková komunikace internetové hry mezi samotnými hráči a herním serverem vypadat.

30.  7.  2000 | 2
Technologie internetových her poprvé

Technologie internetových her poprvé

Doba čistě sigleplayerových her se již zdá býti minulostí, fenoménem dnešní doby je on-line hraní po Internetu. Jak takové multiplayer hry určené pro on-line hraní po Internetu vlastně fungují? Jak je možné, že k pohodlnému hraní Quakea3 stačí modem a kvalitní telefonní linka? Jak ovlivňuje rychlost modemu či vzdálenost hráče od herního serveru kvalitu jeho hry? Na tyto a další otázky by měl odpovědět následující článek.

29.  7.  2000
Snejk - nemáte těch plných her už moc?

Snejk - nemáte těch plných her už moc?

S týmem cXcrew jsme se setkali za poslední dobu již jednou – jednalo se o revoluční předělávku hry Nu Pagadi. Po zhruba třech měsících se cXcrew vrací s další hrou, tentokráte nemenšího významu. Tuto hru svým čtenářům a vůbec všem fandům elektronického obchodu a kvalitních her přináší elektronický obchod Vltava a společnost Citibank, pro které byla hra vyvinuta.

7.  6.  2000 | 7
1...789101112