Tantalan
19. 8. 2008 • 10:22

Hmm a ted si predstavte, ze by se hry proste prodavali primo ze stranek vyvojaru - kteri by platili minimalni poplatek za webovou aplikaci pro prodej. vsechny tyhle naklady by sly stranou a lide by si stahovali hru primo z netu. haha?? Neco jako je ten Steam tusim.... me se to stejn netyka, protoze hry stahuju cracknute :( A tim jeste vice ukrajuji vyvojarum z jejich kolace...

any
3. 3. 2008 • 11:06

Uz sa tesim az vsetky hry bude mozne hrat len platenim mesacneho pausalu ... nebudem musiet chodit do obchodu a kupovat krabicu ale len si novu hru stiahnem z netu, nebudem platit za sproste medium, kabicu a manual ... a uz vobec nie 20% obchodnikovy .. a hned usetrim cca 40% z ceny ... snad

Alfasamec
27. 6. 2008 • 15:47

To se mi prave strasne libi na Steamu, koupite bez tehle vsech poplatku (primo za USD, takze vyhodne) a zbyva uz jen vyvoj a vydavatel (u Valve, ktery vlastni steam a zaroven hry vyviji je to nejlepsi :P)
a to se nezminuju o vsech ostatnich supr funkcich steamu

Alfasamec
27. 6. 2008 • 15:49

btw kdo steam nezna ( steampowered.com ), koupite hru pres internet a mate ji na steam uctu neomezene dlouho, stahne se a muzete hrat, je to i prenosny. Zapomenout udaje k uctu je mnohem tezsi nez ztratit DVD se seriovym cislem

šéfko
29. 2. 2008 • 16:32

Chce se my s toho všeho zvracet ! !

negr, negr
29. 2. 2008 • 16:59

Dej si kinedril

ja
29. 2. 2008 • 16:04

Mno neviem, ale marketing robia hlavne herne casopisy a weby, niekedy vacsiu ako same marketingove oddelenia :) Zeby za tym stali peniaze pre redaktorov? Pretoze si neviem predstavit seba, aby som pisal chvalospevy na nieco, co ma 6 obrazkov a 2 rozhovory s niekym z vyvoja hry (a aj to len z niekym, kto hadam hry ani nehra). A este jeden postrech: najviac ma vie dostat, ked si precitam, ako je co a kde HYPOvane, ale ze je o hre napisane za posledne 2 roky 4 preview a 10 noviniek na rovnakom webe. A nakoniec daju hre 6/10 a este sa stazuju :)

Ondatra
29. 2. 2008 • 14:17

Nejde vývoj outsourcovat třeba do Indie? Číny? Já nevím kam?

negr, negr
29. 2. 2008 • 16:58

Pokud je tam dostatek kvalifikované pracovní síly, tak ano - jde. Otázkou je výsledná kvalita...

joe
29. 2. 2008 • 20:03

... ROFL,polovica sracky menom PGR bola vyrobena v indii,chlapecku,a maju viac lepsich koderov,grafikov,a designerov ako V4ka dokopy.

negr, negr
29. 2. 2008 • 20:50

Coz nutne neznamena, ze umi delat dobre hry...

Zabak Emil
29. 2. 2008 • 21:05

Moje zkusenost s outsoursingem do Indie je dost spatna - nizsi cena na clovekoden, ale taky vyrazne nizsi produktivita (takze mnohem vyssi celkovy pocet dnu), a minimalni flexibilita pri zmenach zadani - jakmile neco presne nesedi s puvodnim zadanim a zmeni se v prubehu vyvoje, hned je to o x procent vic a o x tydnu pozdeji... Jina vec jsou indicti programatori pracujici jako soucast tymu tady, to je vetsinou bez problemu.

Mkay
29. 2. 2008 • 22:28

v prvom rade si treba uvedomit ze tvorba hry ako SW je hodne ina ako ostatni SW... takze moj nazor je ze to outsorce-ovat je nezmysel

joe
1. 3. 2008 • 13:52

... ROFL,na recyklovane sracky ako PGR,HALO,egars mi staci aj par cigosov z bangladesa.

negr, negr
1. 3. 2008 • 14:49

"...v indii maju viac lepsich koderov,grafikov,a designerov ako V4ka dokopy" + "par cigosov z bangladesa" = ROFL

joe
1. 3. 2008 • 15:29

... ROFL,chlapce aj cigos sa zmoze na nieco lepsie ako 7 hodinova nudna kampan HALO3 v 640p,30fps,bez AA v grafike HALO1,na to mi bungie sracov netreba.

negr, negr
1. 3. 2008 • 18:04

Me spis slo o to, ze je nejdriv vychvalis a pak je nazves cigany.

A pokud bude vysledny produkt kvalitni jako filmy z Bolywoodu - tak to diky, nechci.

joe
1. 3. 2008 • 19:43

.. ano bolyfilmu su v priemere zabavnejsie ako holyfilmy,nad sragory ako diskoteka v matrixe musi sudny clovek zvracat,ze.

míša krunčík
29. 2. 2008 • 9:32

Řešení spočívá v distribuční síti internetových obchodů,které by spadali pod samotná vývojová studia. Tím pádem by nemuseli oslovovat tolik maloobchodních prodejců a měli by svou distribuční síť,která by se pro danou zemi zabývala dodávkou PC titulů.

šŤoural
29. 2. 2008 • 8:13

asi jsem nečetl moc pozorně a něco mi uniklo, ale v posldní "rozpočítávání" peněz-procent "Kolik si kdo ukousne z 1 699 Kč?", mi vychází nějak moc procent....

.
29. 2. 2008 • 6:50

To je všechno moc hezké, ale nelze si nevšimnout, že CZK vůči USD stále posiluje a chtít tak za hry 1900Kč je vyloženě nemravné. Proto budu všechny své hry nakupovat přes Internet v zahraničí.

Spacer
29. 2. 2008 • 8:03

Tak, tak. Vyznieva to ospravedlnujuco, ale nasi manageri stale hladaju sposoby, ako znizovat naklady. A stale sa im dari - hlavne na setreni pracovnych sil. Takze s cenou by sa dalo pohnut, len tam sa akosi nechce, ked chce kazdy vidiet iba co najstrmsie stupajucu krivku na grafe zisku.

Isolda
29. 2. 2008 • 16:00

Pokud se hra prodává za tu cenu, je logické že se někomu nechce. Pokud je stále poptávka, zůstává i cena. Ale zase jsou hry, co jdou po čase s cenou o hodně dolů, takže stačí si jen počkat a ne mít hru nutně hned první den jejího vydání.

Určitě si přečtěte

Články odjinud