Hmm a ted si predstavte, ze by se hry proste prodavali primo ze stranek vyvojaru - kteri by platili minimalni poplatek za webovou aplikaci pro prodej. vsechny tyhle naklady by sly stranou a lide by si stahovali hru primo z netu. haha?? Neco jako je ten Steam tusim.... me se to stejn netyka, protoze hry stahuju cracknute :( A tim jeste vice ukrajuji vyvojarum z jejich kolace...
Uz sa tesim az vsetky hry bude mozne hrat len platenim mesacneho pausalu ... nebudem musiet chodit do obchodu a kupovat krabicu ale len si novu hru stiahnem z netu, nebudem platit za sproste medium, kabicu a manual ... a uz vobec nie 20% obchodnikovy .. a hned usetrim cca 40% z ceny ... snad
To se mi prave strasne libi na Steamu, koupite bez tehle vsech poplatku (primo za USD, takze vyhodne) a zbyva uz jen vyvoj a vydavatel (u Valve, ktery vlastni steam a zaroven hry vyviji je to nejlepsi :P)a to se nezminuju o vsech ostatnich supr funkcich steamu
btw kdo steam nezna ( steampowered.com ), koupite hru pres internet a mate ji na steam uctu neomezene dlouho, stahne se a muzete hrat, je to i prenosny. Zapomenout udaje k uctu je mnohem tezsi nez ztratit DVD se seriovym cislem
Chce se my s toho všeho zvracet ! !
Dej si kinedril
Mno neviem, ale marketing robia hlavne herne casopisy a weby, niekedy vacsiu ako same marketingove oddelenia :) Zeby za tym stali peniaze pre redaktorov? Pretoze si neviem predstavit seba, aby som pisal chvalospevy na nieco, co ma 6 obrazkov a 2 rozhovory s niekym z vyvoja hry (a aj to len z niekym, kto hadam hry ani nehra). A este jeden postrech: najviac ma vie dostat, ked si precitam, ako je co a kde HYPOvane, ale ze je o hre napisane za posledne 2 roky 4 preview a 10 noviniek na rovnakom webe. A nakoniec daju hre 6/10 a este sa stazuju :)
Nejde vývoj outsourcovat třeba do Indie? Číny? Já nevím kam?
Pokud je tam dostatek kvalifikované pracovní síly, tak ano - jde. Otázkou je výsledná kvalita...
... ROFL,polovica sracky menom PGR bola vyrobena v indii,chlapecku,a maju viac lepsich koderov,grafikov,a designerov ako V4ka dokopy.
Coz nutne neznamena, ze umi delat dobre hry...
Moje zkusenost s outsoursingem do Indie je dost spatna - nizsi cena na clovekoden, ale taky vyrazne nizsi produktivita (takze mnohem vyssi celkovy pocet dnu), a minimalni flexibilita pri zmenach zadani - jakmile neco presne nesedi s puvodnim zadanim a zmeni se v prubehu vyvoje, hned je to o x procent vic a o x tydnu pozdeji... Jina vec jsou indicti programatori pracujici jako soucast tymu tady, to je vetsinou bez problemu.
v prvom rade si treba uvedomit ze tvorba hry ako SW je hodne ina ako ostatni SW... takze moj nazor je ze to outsorce-ovat je nezmysel
... ROFL,na recyklovane sracky ako PGR,HALO,egars mi staci aj par cigosov z bangladesa.
"...v indii maju viac lepsich koderov,grafikov,a designerov ako V4ka dokopy" + "par cigosov z bangladesa" = ROFL
... ROFL,chlapce aj cigos sa zmoze na nieco lepsie ako 7 hodinova nudna kampan HALO3 v 640p,30fps,bez AA v grafike HALO1,na to mi bungie sracov netreba.
Me spis slo o to, ze je nejdriv vychvalis a pak je nazves cigany.A pokud bude vysledny produkt kvalitni jako filmy z Bolywoodu - tak to diky, nechci.
.. ano bolyfilmu su v priemere zabavnejsie ako holyfilmy,nad sragory ako diskoteka v matrixe musi sudny clovek zvracat,ze.
Řešení spočívá v distribuční síti internetových obchodů,které by spadali pod samotná vývojová studia. Tím pádem by nemuseli oslovovat tolik maloobchodních prodejců a měli by svou distribuční síť,která by se pro danou zemi zabývala dodávkou PC titulů.
asi jsem nečetl moc pozorně a něco mi uniklo, ale v posldní "rozpočítávání" peněz-procent "Kolik si kdo ukousne z 1 699 Kč?", mi vychází nějak moc procent....
To je všechno moc hezké, ale nelze si nevšimnout, že CZK vůči USD stále posiluje a chtít tak za hry 1900Kč je vyloženě nemravné. Proto budu všechny své hry nakupovat přes Internet v zahraničí.
Tak, tak. Vyznieva to ospravedlnujuco, ale nasi manageri stale hladaju sposoby, ako znizovat naklady. A stale sa im dari - hlavne na setreni pracovnych sil. Takze s cenou by sa dalo pohnut, len tam sa akosi nechce, ked chce kazdy vidiet iba co najstrmsie stupajucu krivku na grafe zisku.
Pokud se hra prodává za tu cenu, je logické že se někomu nechce. Pokud je stále poptávka, zůstává i cena. Ale zase jsou hry, co jdou po čase s cenou o hodně dolů, takže stačí si jen počkat a ne mít hru nutně hned první den jejího vydání.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.