Cesta

Přečtěte si o tématu Cesta. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Cesta, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Cesta.



Gabe Newell na cestách díky fanouškům

Gabe Newell na cestách díky fanouškům

2.  10.  2009 | PC | 2
Dojmy: Tales of Vesperia – napínavá cesta za záchranou světa

Dojmy: Tales of Vesperia – napínavá cesta za záchranou světa

Všichni evropští fanoušci se již brzy budou moci vydat na cestu za pravdou a hledáním spravedlnosti v prvním next-gen dílu klasické série Tales of.

22.  6.  2009 | PS3, X360 | 6
Recenze: Final Fantasy Fables: Chocobo

Recenze: Final Fantasy Fables: Chocobo's Dungeon - kuře na cestách

Maskot Final Fantasy série získává svůj vlastní příběh a ukazuje, že není jen hloupé kuře. Nabízí zábavu pro mladé i starší.

12.  5.  2009 | Wii
Recenze: I-Fluid – šibalská kapka vody na cestách

Recenze: I-Fluid – šibalská kapka vody na cestách

Koulela se kulička, kampak se jen poděla, ta mrška jedna maličká? Kutálí se z parapetu, bude dole vcukuletu.

19.  1.  2009 | PC | 1
Preview: Far Cry 2 – cesta do afriky, ale tentokrát ne na safari

Preview: Far Cry 2 – cesta do afriky, ale tentokrát ne na safari

Žádní mutanti, žádný ostrov a hlavně žádné genetické nesmysly. Na všechno, co milujete či nenávidíte z Far Cry, nadobro zapomeňte! Na příští rok chystaný druhý díl bude mít se svým předchůdcem společné jen zavedené jméno. Nové Far Cry zcela odlišnou hrou v odlišném prostředí a s novými hrdiny.

16.  11.  2007 | PC | 1
Sega Rally si zahrajete i na cestách

Sega Rally si zahrajete i na cestách

14.  6.  2007
Dvojrecenze: Sudoku Gridmaster a 42 All-Time Classics – zabavte se na cestách

Dvojrecenze: Sudoku Gridmaster a 42 All-Time Classics – zabavte se na cestách

Hry pro handheldy musí umět zabavit na deset minut, když čekáte na autobus, i několik hodin, když máte dlouhou chvíli. Jak to dokáží? Tady se to dozvíte.

18.  10.  2006 | 3DS
Recenze: Paraworld – cesta do pravěku

Recenze: Paraworld – cesta do pravěku

Jen máloco z historie naší matičky Země dokáže fascinovat tolik, jako tvorové, kteří tu byli pěkných pár miliónů let před námi. Pokud vás nudí už všechny ty tuctové strategie s tanky či gobliny, osedlejte T-Rexe a ponořte se do světa, kde být sežrán mnohotunovým ještěrem patří na denní pořádek.

10.  10.  2006 | PC | 2
Nový týden: Nejdelší cesta pokračuje

Nový týden: Nejdelší cesta pokračuje

Exit, Megaman Battle Network 5: Double Team, Socom: US Navy Seals Fireteam Bravo a hlavně Dreamfall: The Longest Journey v recenzi. Pohled na Mutanta a první dojmy z Shadowrunu a Urban Chaosu... A klasická dávka pravidelných článků, novinek a downloadů navrch. To všechno a ještě mnohem víc jste si mohli v uplynulém týdnu přečíst na Doupěti.

21.  5.  2006
Recenze: Cesta kolem světa za 80 dní - jak se dnes dělají adventury

Recenze: Cesta kolem světa za 80 dní - jak se dnes dělají adventury

Adventur vychází málo a ještě méně jich dokáže příjemně překvapit. Teď si můžete objet celý svět za 80 dní a poznat, že advnetury nejsou zkostnatělým žánrem, který se neumí pozitivně vyvíjet.

25.  1.  2006 | PC | 3
Cesta kolem světa za 80 dní

Cesta kolem světa za 80 dní

23.  1.  2006
Recenze: King Kong – cesta do pravěku

Recenze: King Kong – cesta do pravěku

V dnešní recenzi se podíváme, jak se nejvýznamnější filmová licence letošních vánoc hraje na konzolích. Dočkáte se také srovnání s verzemi pro PC a Xbox 360. Zda jde o ideální dárek pro hráče nebo ne, to do značné míry záleží na tom, zda preferujete bohatou hratelnost, nebo mimořádný herní zážitek.

21.  12.  2005 | PC
IDEA games - česká cesta

IDEA games - česká cesta

20.  12.  2005 | 1
První dojmy: Trackmania: Sunrise - cesta do pekel je roubená loopingy

První dojmy: Trackmania: Sunrise - cesta do pekel je roubená loopingy

Vyzkoušeli jsme demoverzi na očekávané pokračování šílených závodů, beroucích si za příklad legendární pecku Stunts. Pojďte si přečíst naše dojmy z hraní hry, v níž automobily nedbají fyzikálních zákonů, dopravních značek, a už vůbec ne povolené rychlosti.

6.  4.  2005 | 1
Unreal Championship 2 - úplně nová cesta

Unreal Championship 2 - úplně nová cesta

3.  2.  2005
Project Hoshimi - cesta na MS Imagine Cup

Project Hoshimi - cesta na MS Imagine Cup

20.  1.  2005
Nový týden: DOOM 3 aneb božská cesta do pekla

Nový týden: DOOM 3 aneb božská cesta do pekla

Recenze her Fallout Brotherhood of Steel, Nitro Family, Rise of Nations: Thrones and Patriots, Whiplash, Gangland, Michael Schumacher WT Kart 2004, 8th Wonder of the World * První dojmy z NHL Eastside Hockey Manager * DOOM 3: Cesta do pekla bez zpáteční jízdenky! * Nové hry na obzoru: další Commandos, datadisk k Hidden & Dangerous 2 * Čtěte, čtěte, čtěte!

6.  6.  2004
DOOM 3: Cesta do pekla bez zpáteční jízdenky!

DOOM 3: Cesta do pekla bez zpáteční jízdenky!

Ne, není to recenze. Není to ani preview s novými informacemi a obrázky. Nic z toho by totiž dostatečně nevyjádřilo paralyzující atmosféru strachu, jíž se bude bezesporu dlouhé měsíce avizovaná pecka pyšnit. Přesto jsme se rozhodli, že vám nějakým způsobem nebezpečně strašidelnou atmosféru Dooma 3 přiblížíme. Dobrou chuť!

3.  6.  2004 | 31
Recenze: Northland: Cesta na sever – dokonalé spojení žánrů

Recenze: Northland: Cesta na sever – dokonalé spojení žánrů

Budovatelsko-společenské strategie, ve kterých se staráte o města a obyčejné lidi, stejně jako o výstavbu základen a dobývání území, mají v našich srdcích takřka nezastupitelné místo. Vzpomeňme například revoluční Settlers či výbornou Cultures. Druhá jmenovaná se dočkala pokračování, o němž si dnes povíme více. Northland: Cesta na sever totiž začíná přesně tam, kde Cultures 2 končila.

14.  1.  2004 | PC | 4
Recenze: Beyond Good & Evil - fantastická cesta do herního ráje

Recenze: Beyond Good & Evil - fantastická cesta do herního ráje

Letošní nebývale bohatá předvánoční úroda peckoidních titulů zdaleka není u konce. Po novém Prince of Persia přichází plodný francouzský Ubisoft s dílkem, od kterého nikdo nic nečekal - a možná právě proto se nejen pro nás stal asi největším a nejpříjemnějším překvapením letošního roku. Dámy a pánové, vítejte do světa hry Beyond Good & Evil!

19.  12.  2003 | PC | 17
Cesta do Indie - dobrodružství s exotickou příchutí v češtině

Cesta do Indie - dobrodružství s exotickou příchutí v češtině

Jak by se vám líbilo prožít dramatický příběh v daleké a exotické Indii, utkat se s uctívači bohyně Kálí a zachránit krásnou dívku, která je z nepochopitelných důvodů zamilovaná právě do vás? A pokud se vám navíc líbila i Syberia nebo Post Mortem od vývojářů z Microids, možná vás zaujme i jejich starší, stále však jistým kouzlem oplývající Cesta do Indie.

5.  6.  2003 | PC
Klasiky na ZX Spectrum, aneb Cesta do historie pařanství v Československu

Klasiky na ZX Spectrum, aneb Cesta do historie pařanství v Československu

Možná vám tento nadpis připadá divný, ale v tom případě jste příliš mladí. Pokud totiž chceme jít do minulosti počítačové zábavy, do dob ZX Speccy, pak se musíme zákonitě vrátit do doby, kdy ještě neexistovala samostatná Česká republika. Zvu vás tedy na výlet do dob, kdy vznikaly základní kameny všech současných stylů her.

20.  11.  2002 | PC | 49
Dějiny konzolí: 2. díl – Nintendo a jeho cesta

Dějiny konzolí: 2. díl – Nintendo a jeho cesta

Mario, Zelda, Donkey Kong, Pokémon a další známé postavičky, které vznikly v dílnách firmy, která v hráčově životě existuje již víc než sto let. Jaká byla cesta nejstarší firmy? Jaké byly okolnosti vzestupu této firmy a proč byla Sega v určitou dobu úspěšnější? Dočtete se v pokračování seriálu o konzolích.

26.  1.  2002
Voyager: Deep Space Rescue – dlouhá cesta vesmírného expresu

Voyager: Deep Space Rescue – dlouhá cesta vesmírného expresu

Dnešní hra vás zavede do role pilota kosmické lodi, která má sbírat vesmírné pasažéry a překonávat všechny nesnáze, jež na vás tento nehostinný kraj připravil. Po všech stránkách je Voyager dobrá hra a přinese vám zábavu na dlouhou dobu. Technicky je skoro dokonalý a hratelnost má také výtečnou. Co víc si můžeme přát?

19.  6.  2001
Disney´s Dinosaur – moderní cesta do pravěku

Disney´s Dinosaur – moderní cesta do pravěku

Velkolepý film se dočkal velkolepého úspěchu a také svojí herní verze na každé významnější platformě. Není to dlouho, co jsem odsoudil Dinosaura na PS a už je tu recenze téže hry pro PS2. Dopadl tedy Dinosaur lépe na lepším stroji? Nu, ukázky z filmu jsou zde v kvalitě DVD. A zbytek je takové malé dětské RPG.

1.  6.  2001 | 2
Schizm - cesta do neznáma

Schizm - cesta do neznáma

Polský herní potenciál se opět ukazuje v celé své nahé kráse. S novou epickou adventurou Schizm: Mysterious Journey se prezentuje společnost L.K. Avalon. O co tentokrát jde? Je rok 2083. Před deseti měsíci se prvním lidským průzkumníkům podařilo přistát na vzdálené planetě Argilus. Nalezli města, vesnice, průmyslové zóny ... to vše ale naprosto opuštěné.

28.  11.  2000
Trnitá cesta aneb od Speakeru k Live!

Trnitá cesta aneb od Speakeru k Live!

Nedávno jsem se bavil s jedním třináctiletým pařanem a nestačil jsem se divit, když o technologii SoundBlaster LIVE! prohlásil, že je „tará jak černý uhlí. Většina z těch, co si koupí v dnešní době počítač, se ani nepozastaví nad tím, jaký kus cesty v tomto odvětví vývoj hardware urazil za posledních cca deset až patnáct let. Je to pro ně jednoduše tak nějak samozřejmé.

19.  9.  2000 | 10
ECTS: den třetí - fotbálek, cesta domů a polštář

ECTS: den třetí - fotbálek, cesta domů a polštář

Poslední den výstavy se nesl veskrze v duchu usínání a zapomínání. Jak jinak si lze vysvětlit poloprázdné haly, krátké fronty k počítačům v Press Centru, unavené lidi na stáncích a zbloudilé novináře, kteří procházeli halou křížem krážem a hledali něco, co by stálo za článek? Všichni měli již všeho tak akorát – a není se čemu divit, byl to hektický řádek dní.

7.  9.  2000
ECTS: Den nultý – cesta a letmé seznámení

ECTS: Den nultý – cesta a letmé seznámení

Byť výstava herního průmyslu ECTS začíná až v neděli 3. 9., nemohl jsem se s vámi čtenáři nepodělit o první poznatky z města blátivé Temže a modré krve – Londýna, kde se výstava koná. Byť je první den spíše mým poznáním skutečného velkoměsta, určitě jej oceníte coby oddechový článek na nedělní odpoledne.

3.  9.  2000 | 5
Full-screen antialiasing: kudy vede cesta?

Full-screen antialiasing: kudy vede cesta?

Celoobrazovkové vyhlazování (FSAA) uvedené v poslední sérii Detonátorů 5.x pro čipy nVidia TNT, TNT2 a GeForce256 vyvolalo mnohé a leckdy nekonečné diskuse, co je lepší, zda FSAA od nVidie nebo od 3dfx. Není to však poprvé, co nVidia umožnila využít hráčům tuto vlastnost; ta byla přítomna již v ovladačích pro Rivu 128. K čemu tedy vlastně FSAA je?

20.  4.  2000 | 9
MechCommander 2 - cesta do třetí dimenze

MechCommander 2 - cesta do třetí dimenze

Mnoho dní a nocí již minulo od dob slavných tažení v prvním dílu MechCommandera. Od té doby se také mnoho změnilo - FASA Interactive, jeho výrobce, přesídlil pod křídla všemocného Microsoftu, žánr real-time strategií se zase přestěhoval do troj-dimenzionálního kabátu, a vůbec, svět už prostě není co býval.

13.  4.  2000
12