Hráč

Přečtěte si o tématu Hráč. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Hráč, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Hráč.



PSM2, zářijové číslo - nejen o filmových hrách

PSM2, zářijové číslo - nejen o filmových hrách

Záplavy toho zavinily spoustu, ale pro tento článek je podstatné zpoždění data vydání neoficiálního PlayStation 2 Magazínu, který je však konečně mezi námi. Sám jsem byl svědkem opakovaného vyptávání zákazníků na osmé číslo PSM2, takže věřím, že se mezi vámi najdou tací, které obsah a kvalita PSM2 č.8 zajímá. Takže: hit či sh*t?

17.  9.  2002
Final Fantasy XI – PC hráči a konzolisté konečně spolu!

Final Fantasy XI – PC hráči a konzolisté konečně spolu!

Souhrnný článek o ambiciózním projektu, gigantické online hře, která nejenže převrací 20 let starou tradici výhradně single player RPG, ale také přitáhne k jednomu stolu dva znepřátelené tábory. Ačkoliv se budou konzolisté a PC hráči neustále přít o to, která platforma je nej, jednu hru budou všichni milovat nebo nenávidět stejně – Final Fantasy XI.

18.  8.  2002 | 2
Hráč versus Společnost

Hráč versus Společnost

Počítačové hry jsou v dnešní společnosti i přes ohromné rozšíření stále u většiny lidí odmítány. Jsou jim přisuzovány snad všechny negativní jevy, které se v životě mladého člověka objeví. Od jedné špatné známky ve škole až po hromadnou vraždu. Může ale za ně ale skutečně hraní her, potažmo sezení u počítače? Proč je hráč počítačových her stále tolika lidmi považován za nebezpečného tvora, jehož se společnost musí zbavit?

16.  6.  2002 | 18
Nintendo bude svým hráčům platit

Nintendo bude svým hráčům platit

3.  5.  2002
GameBoy Advance pohledem PC hráče

GameBoy Advance pohledem PC hráče

V tomto článku vám přinášíme popis pocitů, které zažíval hráč odrostlý na klasických PC hrách ve chvíli, kdy se mu do rukou dostal handheld GameBoy Advance od Nintenda a několik her pro tuto „ruční“ herní platformu. Podtitul článku by mohl znít: Jak se prvotní skepse změnila v opravdové nadšení.

15.  3.  2002 | 3
Invex 2001 z pohledu zvídavého hráče

Invex 2001 z pohledu zvídavého hráče

Dnes jsem se i já pokoušel na Invexu najít zrníčka, která by ukázala letošní výstavu IT v pozitivnějším světle. Procházku po výstavišti jsem pojal trochu víc jako zástupce počítačového hráče. Asi vás nepřekvapí, že hodnocení se nebude diametrálně lišit od Martinova.

19.  10.  2001 | Linux | 13
Invex 2001 z pohledu zklamaného hráče

Invex 2001 z pohledu zklamaného hráče

Letošní Game Hall na Invexu v Brně nabízí mnohem méně, než bych od něj čekal. Ačkoliv ještě stále zbývá jeden den do otevření výstaviště pro veřejnost, už nyní lze prohlásit, že minimálně hratelného překvapení se letos nedočkáme. Pokud ovšem opomineme Half-Life pro PlayStation 2.

16.  10.  2001 | 20
Šéfredaktor Score: ovlivnili jsme několik generací hráčů

Šéfredaktor Score: ovlivnili jsme několik generací hráčů

Rozhovor s Mikolášem Tučkem, novým šéfredaktorem Score, jsme vám chtěli přinést ihned po jeho nástupu do funkce. V té době ale celá redakce finišovala s uzávěrkou čísla, takže jsme museli čekat, až se najde volná chvíle. Jakmile se jedna našla, Mikoláš nám ochotně zodpověděl všechny naše dotazy…

1.  10.  2001 | 32
Sex a erotika ve hrách

Sex a erotika ve hrách

Ke žhavému konci léta patří i žhavé téma a určitě mi dáte za pravdu, že sex a erotika pořádně žhavé jsou. I když ve hrách se sex zdaleka neobjevuje tak často jako ve filmu, našlo se už dost tvůrců, kteří neodolali pokušení a zaútočili na naši první signální soustavu.

1.  9.  2001 | 1
Jaký jste hráč?

Jaký jste hráč?

Jak často hrajete? A jak často o tom mluvíte? Možná jste při hře opatrní, možná zase zbrklí, možná u hraní dokonce i slintáte. Každý má svůj styl a čas, kdy ke hrám usedá, ale v mnohém jsou si hráči podobní. Zkusili jsme je proto rozdělit do skupin. Poznáte se jako Vykuk, Nadšenec nebo Terminátor? A nebo jste zvláštní případ?

30.  8.  2001 | 2
Jakou cenu má pro hráče pětistovka?

Jakou cenu má pro hráče pětistovka?

Pětistovka, oficiální též pětisetkorunová bankovka, má pro různé lidi různou hodnotu. Pro některé představuje den lopotné práce, pro jiné dvě hodiny popíjení kávičky a četby ranních novin. Tak jako tak však již tato suma představuje jakýsi kupní argument, za který ledacos získáte. Proto jsem se vydal s pětistovkou do obchodů.

15.  5.  2001 | 9
Textovky aneb povídání o textových hrách dneška

Textovky aneb povídání o textových hrách dneška

Když jsem tuhle navrhl Doupatáckému kmotrovi (Mafie má dnes prsty všude) Donu Ladislavu cValíkovi, že by nebyl špatný nápad posbírat ty nejlepší volně šiřitelné textové adventury z inetu a sestavit z nich kolekci na CD pro hráče ze staré školy, nebyl v prvním okamžiku samou radostí ani schopen promluvit, resp. nevěděl hned, na co by se vymluvil. Po několika vyhýbavých odpovědích typu…

12.  5.  2001
Pairtris – tetris pro dva hráče

Pairtris – tetris pro dva hráče

Tetris je hra, kterou zná opravdu každý. Dnes si tu představíme další remake této bezesporu velice dobré hry. Ale není jen tak obyčejný - jsou na něm dvě zajímavé věci: je možné, aby spolu hráli dva hráči najednou a navíc je tato hra kompletně v našem rodném, českém jazyce. Tak na co ještě čekáte?

23.  4.  2001
Potvorovo rozdělení pracovního stolu pro hráče

Potvorovo rozdělení pracovního stolu pro hráče

Je zřejmé, že pořádek je základem všeho, ačkoliv se mu přirozeně každý vzpírá. Telefonu by se na mém stole v redakci nikdo nedohledal, o Honzovi už ani nemluvě. Krizová situace nastala v okamžiku rychle se blížícího termínu odevzdání daňového přiznání – tedy předevčírem. Růžový papír jsem nakonec nalezl, ale napadlo mě – je můj stůl optimálně rozdělen? Ne!

1.  4.  2001 | 4
Warhammer pro tisíce hráčů

Warhammer pro tisíce hráčů

Série her Warhammer má již velice dlouhou tradici. Popularita původní stolní hra se rozrůstala extrémní rychlostí, stejně s ní pak chodili do společnosti Games Workshop i žádosti o licencování jejich fantastického světa. Jmenujme například slavné tituly Dark Omen či Shadow of the Horned Rat. To vše byly hry zaměřené převážně na single player. Asi už tušíte, k čemu mířím.

15.  3.  2001
Rozhovor: Nejlepší hráčka Q3A na světě – Kornelia Takacs

Rozhovor: Nejlepší hráčka Q3A na světě – Kornelia Takacs

Ženy se velice často za monitory akčních her nevidí. Maximálně se vám podívají přes rameno, zakroutí hlavou a jdou si po svých. Asi to nemají v krvi. Výjimky však také existují. Jedna z nich dokázala porazit na kolena takové množství hráčů, že její jméno už přestalo být tuctovým nickem a je noční můrou i těch nejpřednějších Quakovců. Co se skrývá za jejím triumfálním úspěchem? Co je to vůbec za člověka? Kornelia Takacs exkluzivně pro Doupě.

13.  2.  2001 | 24
Rankinova příručka hráče Unreal Tournament: Obrana

Rankinova příručka hráče Unreal Tournament: Obrana

Proč jste tady? Chcete se naučit dobře zabíjet? Jste tu správně. Zde vám budou odhaleny základní taktiky boje v UT. Postupně se budete učit všemu. Od pohybu, přes uhýbání a střílení až po typy a triky a rady, které vám zaručí úspěch proti jakémukoli nepříteli, ať "živému" či kybernetickému. Dnes si podrobněji rozebereme účinnou obranu proti jednotlivým druhům zbraní.

18.  1.  2001 | PC
Wipeout Fusion - Přehlídka možností nové hračičky?

Wipeout Fusion - Přehlídka možností nové hračičky?

S novou konzolí od Sony samozřejmě přichází řada pokračování osvědčených titulů. Jedním z nich je Wipeout. Autoři se záměrně vyhli očíslování jejich nového díla, protože změn bude zřejmě hodně. Díky novému hardwaru se budeme moci projet po rychlejších, větších a vizuálně úchvatných tratích, které by měly být navrženy úplně jiným stylem než dříve.

17.  1.  2001
Rankinova příručka hráče Unreal Tournament: Střelba

Rankinova příručka hráče Unreal Tournament: Střelba

Proč jste tady? Chcete se naučit dobře zabíjet? Jste tu správně. Zde se podíváme na pravidla střelby v UT. Postupně se budete učit všemu. Od pohybu, přes uhýbání a střílení až po typy a triky a rady, které vám (a vašemu týmu, pokud nějaký máte) zaručí úspěch proti jakémukoli nepříteli, ať "živému" či kybernetickému.

15.  1.  2001 | PC | 11
Rankinova příručka hráče Unreal Tournament: Základní taktika

Rankinova příručka hráče Unreal Tournament: Základní taktika

Proč jste tady? Chcete se naučit dobře zabíjet? Jste tu správně. Zde vám budou odhaleny základní taktiky boje v UT. Postupně se budete učit všemu. Od pohybu, přes uhýbání a střílení až po typy a triky a rady, které vám (a vašemu týmu, pokud nějaký máte) zaručí úspěch proti jakémukoli nepříteli, ať "živému" či kybernetickému.

12.  1.  2001 | PC | 42
GoingUP – užitečný program pro hráče akčních her

GoingUP – užitečný program pro hráče akčních her

Hraní akčních her nabízí pěkné prožitky, ale stejně tak dokáže rozbušit jinak klidné srdce. Ať tak či onak, dříve či později se samotná hra omrzí a nastupují na řadu různá vylepšení, kterými ji lze obohatit. Těch je nepřeberné množství a najít ty dobré je záležitost náhody. Naštěstí ale existuje program, který vám během hledání může být velmi nápomocen.

2.  1.  2001 | 1
Playstation2: Rozhodně ne hračka pro děti

Playstation2: Rozhodně ne hračka pro děti

Éra konzole Playstation začala v roce 1995, kdy se Sony po neúspěšném jednaní s Nintendem rozhodla vypustit vlastní konzoli. V této době kralovala Sega a nevypadalo to, že by se svého dominantního postavení chtěla jen tak vzdát. Nicméně brilantní kampaň udělala s Playstationu to, čím je - nejprodávanější konzolí všech dob. Po celém světě se jich prodalo více než 76 milionů. Víc je jen Gameboyů, ale ten patří do kategorie handheldů.

10.  10.  2000 | Playstation | 15
3D Enginy ve hrách, díl třetí

3D Enginy ve hrách, díl třetí

Vše na světě má svůj daný řád, vše jednou vznikne a o daný časový úsek zanikne, případně se vytratí, což je ta civilnější forma odchodu ze scény. Náš seriál o 3D enginech ve hrách je na tom podobně, i on se dnešním třetím dílem završuje a zároveň startuje seriál nový - byť vlastně to bude spíše seriál staronový. Uvidíte.

25.  9.  2000 | 2
3D Enginy ve hrách, díl druhý

3D Enginy ve hrách, díl druhý

V minulé části našeho seriálu o 3D enginech jsme se zaobírali těmi skutečně nejlepšími či lépe řečeno nejznámějšími. Mezi ty patřil Quake, Unreal a Lithtech. Je však na čase přemýšlet i o jiných enginech, než jsou tyto tři, které dozajista zná opravdu každý. V dnešním díle seriálu o enginech se ohlédneme za enginy Voxel, Shine, Oxygen3D, Genesis3D, Surrender3D a Cloak3D.

18.  9.  2000 | 4
3D Enginy ve hrách, díl první

3D Enginy ve hrách, díl první

3D Engine je pojem, ktory nemusím bližšie vysvetlovať, usídlil sa v naších končinách, keď sa medzi nami „gejmermi“ rozšírila hra DOOM. V časopisoch, na internetových stránkach či v televíznych reláciach zameraných na herný priemysel je to slovo „omieľané“ stále dokola... Uvažoval vôbec niekto nad tým, čo to vôbec je – 3D Engine?

11.  9.  2000 | 2
Diablo II (ze zápisků náruživého hráče)

Diablo II (ze zápisků náruživého hráče)

Na téma Diablo 2 bylo i na Doupěti napsáno mnoho řádků. Někteří tuto hru vyzdvihují až do nebes jiní po ní zuřivě dupou. Pokud tedy ještě nejste znechucení z výroků „Diablo 2 je blbost“ na jedné straně a „Diablo 2 je super" na straně druhé a máte-li chuť vyslechnout si ještě jeden názor a snad i několik tipů - přečtěte si deník pařana.

19.  7.  2000 | 21
Hlasová komunikace v multiplayerových hrách

Hlasová komunikace v multiplayerových hrách

Každý hráč počítačových her, který má to štěstí a má možnost ochutnat hru ve více hráčích po lokální síti či Internetu, zná jednu bolístku, kterou toto hraní přináší. Je jí vzájemná komunikace jednotlivých hráčů při hře. Vypisování vět do konzole s sebou přináší mnoho nevýhod. Řešením tak je online hlasová komunikace. Jak ale na ni?

23.  3.  2000 | 2
Příběh hraček podruhé: Toy Story 2

Příběh hraček podruhé: Toy Story 2

První příběh hraček, Toy Story, byl ukázkou toho, že na počítači lze udělat celovečerní film. A protože měl Toy Story velký úspěch, udělal Pixar i druhé pokračování, jehož hlavními hrdiny jsou opět kovboj Woody a okřídlený kosmonaut Buzz. No a když máme film, máme i hotové modely. A když máme modely postaviček, uděláme s nimi rovnou hru – nebude to tolik práce a komerční úspěch bude jistý.

23.  3.  2000 | 5
Turnaj v počítačových hrách o 100000 dollarů

Turnaj v počítačových hrách o 100000 dollarů

Jakkoliv jsme od světa za velkou louží odtrženi, není v podstatě žádných zábran, které by se vám mohly postavit do cesty za hlavní výhrou, 40000 dollarů. O netradičním souboji na poli počítačových her se dočtete právě zde.

4.  1.  2000
Amerika a násilí v počítačových hrách

Amerika a násilí v počítačových hrách

Právě v době vánočních nákupů, kdy rodiče vyrážejí do obchodů, aby svá dítka (a případně sebe :-) obšťastnili novými hrami, vyrážejí dva američtí senátoři do útoku proti počítačovému násilí.

29.  11.  1999
Co chystá Zima Software pro české hráče?

Co chystá Zima Software pro české hráče?

Česká vývojářská firma Zima Software již dokázala vytvořit tituly, které si na českém trhu vydobyly slušný úspěch. Uspět u nás a venku je však velký rozdíl - kvalitativní i finanční - a právě o útok na zahraniční trhy se Zima & spol. budou se svými chystanými projekty pokoušet. Přehled  nejočekávanějších titulů spolu s hromadou obrázků najdete právě uvnitř tohoto článku.

14.  10.  1999
Průvodce (nejen) začínajícího hráče

Průvodce (nejen) začínajícího hráče

Co jsou počítačové hry? Proč nás tolik baví? Proč už skoro nenajdete člověka, který by o nich něco nevěděl nebo si o nich aspoň něco nemyslel? Pokud vás zajímají odpovědi na tyto otázky, čtěte!

16.  8.  1999
1...101112131415