Hratelnost

Přečtěte si o tématu Hratelnost. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Hratelnost, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Hratelnost.



Pokračování The Order: 1886 se soustředí především na hratelnost

Pokračování The Order: 1886 se soustředí především na hratelnost

Ačkoliv první díl teprve vyšel, již se mluví o pokračování. A to se zaměří na změny k lepšímu.

24.  2.  2015
Nový basket od EA předvádí v traileru vylepšení hratelnosti

Nový basket od EA předvádí v traileru vylepšení hratelnosti

Kluci z 2K konečně dostanou konkurenci od EA, které se svou sérií NBA na nějakou dobu zaspalo. Letošní ročník by se měl vrátit v plné parádě a nový trailer se nás o tom snaží přesvědčit.

3.  10.  2014 | Xbox One
Hratelnost akce Thief si přizpůsobíte podle svého, podívejte se na ukázku

Hratelnost akce Thief si přizpůsobíte podle svého, podívejte se na ukázku

Připravovaný Thief má potěšit všechny příznivce originálu, a to především proto, že nabídne velmi široké možnosti přizpůsobení obtížnosti a herních prvků. Na své si příjde každý, což ostatně ukazuje i nové video.

27.  1.  2014 | Xbox One, X360, PC
Infinity Ward se s Modern Warfare 3 zaměřuje na hratelnost než na technologie

Infinity Ward se s Modern Warfare 3 zaměřuje na hratelnost než na technologie

Podle producenta to vůbec není o tom, jak moc fešný je engine hry.

6.  9.  2011 | PC | 7
Kirby’s Epic Yarn – roztomilost a hratelnost na druhou (recenze)

Kirby’s Epic Yarn – roztomilost a hratelnost na druhou (recenze)

Když se podaří, co se dařit má, když vykvete Kirby z manchestru. Tádádádá. Zjistěte, jaké to je, když vyšlehne plamen zábavy.

18.  3.  2011 | Wii | 4
Dead Space 2 - hratelnost na 1. místě

Dead Space 2 - hratelnost na 1. místě

30.  9.  2009 | 5
Recenze: Crysis – blíže k realitě, dál v hratelnosti

Recenze: Crysis – blíže k realitě, dál v hratelnosti

Němci jsou proslulí precizností, pokud vědí, co dělají. V případě Crysis měli plán jasný – překonat duchovního předchůdce Far Cry, pohltit hráče příběhem a nabídnou tolik možností, aby bylo jedno zahrání jen plivnutím do moře, jež navíc udělá ze současné novogenerační grafiky důchodce. Výsledek již všichni znají, pojďme jej rozpitvat.

19.  11.  2007 | PS3, PC, X360 | 43
Recenze: Half-Life 2: Episode Two – jak vymačkat koncentrát čisté hratelnosti?

Recenze: Half-Life 2: Episode Two – jak vymačkat koncentrát čisté hratelnosti?

Gordon Freeman i po třech letech odmítá uzavřít své mlčenlivé vyprávění a jme se vystřílet další kapitolu apokalyptického příběhu do kroniky brilantního herního designu. Jsou tvůrci připravené situace, novinky a náplň několika herních hodin ještě dostatečně zajímavé, aby utáhly přežívající legendu dál?

17.  10.  2007 | PC, X360 | 7
Byznys hrátky: Hratelnost na prvním místě, prosazuje Blizzard

Byznys hrátky: Hratelnost na prvním místě, prosazuje Blizzard

Wii vládne, vydavatelé zůstávají opatrní. Proč? * Hratelnost je na prvním místě, prosazuje Blizzard * Ubisoft označen za zájemce o Eidos - ve hře je ale také Sony * Služba Home pro PS3 již za měsíc? * Prodeje Xbox 360 vylétly o 260 % díky Elite a snížení cen

11.  9.  2007 | 2
Muzeum: Elastomania – esence hratelnosti

Muzeum: Elastomania – esence hratelnosti

Hratelnost. Mýtická to meta, které se snaží mnozí herní tvůrci dosáhnout. Přitom není třeba desítek licencí, tisíců slavných jmen a milionů polygonů. V jednoduchosti je síla, jak dokazují mnohé starší hry, a jednou z perel je i Elastomania.

28.  7.  2006 | PC | 3
Recenze: Warlords Battlecry 3 – grafika versus hratelnost

Recenze: Warlords Battlecry 3 – grafika versus hratelnost

K Warlords Battlecry 3 jsem přistupoval se značnou skepsí. Není to nic výjimečného, stejně tak je tomu u dalších mnou horlivě očekávaných titulů. Bál jsem se, zda se autorům podaří vnést do třetího pokračování vše, co nám naslibovali. Jakékoliv obavy však nebyly na místě. Přečtěte si dnešní recenzi a jistě i vy zatoužíte vydat se do fantasy světa - třetí díl Warlords Battlecry totiž sérii rozhodně nedělá ostudu.

29.  7.  2004 | PC
Arcanoid 1&2 – až k počátkům hratelnosti

Arcanoid 1&2 – až k počátkům hratelnosti

Nesmrtelná legenda aneb pinkání o zeď, to by mohl být podtitul tohoto článku. Kdybychom měli nějaké méně znalé čtenáře, tak ti by si mohli začít ťukat na čelo, co je tak zábavného na bušení míčkem do postupně ubývající stěny kostek. Ale jak se říká, kdo to nezkusil, ten jako by nebyl.

17.  9.  2000 | PC | 3
Za lepší hratelností her aneb čím více FPS, tím lépe

Za lepší hratelností her aneb čím více FPS, tím lépe

Trend neustálého zvyšování fillrate, tedy maximálního možného počtu bodů zobrazeného za sekundu na obrazovce, pokračuje. Má to zcela prostý důvod – vyšší počet vykreslených snímků za sekundu zvyšuje nejen plynulost hry, ale hlavně, a to je důležité, hratelnost. Proč tomu tak je, se dozvíte v tomto článku.

27.  4.  2000 | 5
1234