Nepřeberné množství

Přečtěte si o tématu Nepřeberné množství. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Nepřeberné množství, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Nepřeberné množství.



RPGRecenzeKonzole
Divinity: Original Sin 2: ze dna až mezi bohy (recenze)

Divinity: Original Sin 2: ze dna až mezi bohy (recenze)

Vybroušený klenot se konečně dostal i na konzole a jeho lesk ani trošku nezešedl.

5.  10.  2018 | PC, Xbox One
TémaKickstarterSteam
Úspěšné hry z crowdfundingu, které nikdy nevyšly

Úspěšné hry z crowdfundingu, které nikdy nevyšly

Crowdfunding je bezesporu skvělá věc, která vývojářům může pomoci splnit jejich sen vytvořit si vlastní hru. Občas se ale také stane, že lidé vloží důvěru ve špatný projekt a z hotové hry se stanou jen plané sliby. Několikrát se stalo, že i po úspěšné kampani nikdy žádný produkt nevzešel. Dnes si ukážeme několik příkladů.

13.  5.  2018 | Xbox One, PC | 1
Téma
Herní filosofie: víme toho příliš mnoho?

Herní filosofie: víme toho příliš mnoho?

Také vám už dvacítky trailerů a stovky obrázků ještě před vydáním lezou krkem? Vítejte v moderním herním průmyslu...

28.  9.  2017 | Xbox One, PC | 6
StrategieMarioRecenze
Mario + Rabbids Kingdom Battle: spojení světů, které vás pohltí (recenze)

Mario + Rabbids Kingdom Battle: spojení světů, které vás pohltí (recenze)

Zajímalo vás někdy, co se stane, když se Rabbids od Ubisoftu dostanou do Mushroom Kingdom? Po celém světě propukne chaos, ale hlavně vznikne až překvapivě dobrá hra.

13.  9.  2017 | Nintendo Switch
AkcePreviewE3
Assassin

Assassin's Creed Origins: E3 dojmy z egyptského dobrodružství

Konečně bylo oficiálně odhaleno pokračování dlouholeté série Assassin’s Creed od Ubisoftu. Prospěla sérii roční pauza, nebo vývojáři jen planě slibovali, že nový díl přinese změny?

15.  6.  2017 | PC, Xbox One | 2
Téma
Herní filosofie: obtížnost ve hrách kdysi a dnes

Herní filosofie: obtížnost ve hrách kdysi a dnes

Obtížnost ve hrách je rozhodně relativní pojem a je důležité brát ohled na žánr hry. Podíváme se na pár základních typů her a porovnáme, jak se změnila jejich obtížnost oproti počátkům hraní až do mainstreamové současnosti.

13.  4.  2016 | Xbox One, X360, PS3 | 4
AkceRecenze
Star Wars Battlefront: Impérium vrací úder? (recenze)

Star Wars Battlefront: Impérium vrací úder? (recenze)

Hvězdné války letos slaví návrat nejen na stříbrná plátna, ale také na herní obrazovky, a to v Battlefrontu. Stojí za to?

19.  11.  2015 | PC, Xbox One | 8
Téma
Herní filosofie: změna obsahu a námětu her napříč historií

Herní filosofie: změna obsahu a námětu her napříč historií

Zajímá vás, jak se proměňovaly náměty her a jaké trendy aktuálně převažují?

13.  11.  2015 | X360, PS3, PC
AkceRecenzeMobilní hry
Mission Impossible: Rogue Nation – filmová střílečka (mobilní recenze)

Mission Impossible: Rogue Nation – filmová střílečka (mobilní recenze)

Spousta výbuchů, tuny olova a neutuchající akce. Mission Impossible dorazilo na mobilní zařízení.

24.  7.  2015 | Android, iPhone
RPGRecenze
Zaklínač 3: Divoký Hon – seriózní hra (recenze)

Zaklínač 3: Divoký Hon – seriózní hra (recenze)

I my jsme okusili kvality třetího pokračování herního Zaklínače. Pohodlně se usaďte, začínáme!

22.  5.  2015 | PC, Xbox One | 42
ArkádyRecenze
Mortal Kombat X: hektolitry krve (recenze)

Mortal Kombat X: hektolitry krve (recenze)

Domníváme se, že neexistuje slavnější série mlátiček než Mortal Kombat. Spousta násilí, krve a komb. Funguje to vůbec ještě? To se dozvíte v následující recenzi.

20.  4.  2015 | X360, PC, PS3 | 1