Psychonauts

Přečtěte si o tématu Psychonauts. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Psychonauts, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Psychonauts.



Psychonauts 2 v čerstvém traileru přibližují příběhové patálie

Psychonauts 2 v čerstvém traileru přibližují příběhové patálie

Návrat kultovních Psychonautů je naplánován na příští rok. Co nás čeká?

9.  12.  2018 | PC, Xbox One
10 nejlákavějších crowdfundingových herních pecek na trhu

10 nejlákavějších crowdfundingových herních pecek na trhu

Videohry s podporou fanoušků jsou na obrovském vzestupu. Co pro nás přichystaly populární portály?

28.  5.  2016 | PC, Android, iPhone | 6
Retro: Monkey Island - kultovní opičí ostrov

Retro: Monkey Island - kultovní opičí ostrov

Klasických adventur v těchto časech nevychází zrovna moc, tak není na škodu si občas připomenout nějakou starší klasiku. A proč ne rovnou jednu z těch celosvětově nejúspěšnějších?

30.  12.  2015 | PC
Psychonauts - chutný žánrový kompot

Psychonauts - chutný žánrový kompot

Originalita je v herním průmyslu stále nejvíce ceněnou "komoditou", byť se s ní příliš často nesetkáme. Za zmínku snad z posledních let stojí Beyond Good and Evil, Trackmania a nekomerční projekt Darwinia. Psychonauts se může směle zařadit mezi ně a ještě je o notný kus v mnohém převyšuje! Jaké je překvapení roku? Dočtete se v naší podrobné recenzi!

14.  6.  2005 | PC | 3
Level 126 – Jak budou vypadat hry za 10 let?

Level 126 – Jak budou vypadat hry za 10 let?

Každý někdy zatoužil po tom, nahlédnout do budoucnosti a podívat se, co ho čeká. Bohužel touto vzácnou schopností vládnou pouze věštci a jasnovidci. Nové číslo Levelu se ovšem také pokusilo nahlédnout pod pokličku budoucnosti a podívat se na zoubek technologiím zítřka. Jak to dopadlo, se dozvíte uvnitř.

16.  5.  2005
Preview: Psychonauts – nábor do psychonautské akademie začal!

Preview: Psychonauts – nábor do psychonautské akademie začal!

Kdo říká, že plošinovky jsou již dávno mrtvý žánr? Postavte se před Tima Schafera, řekněte mu toto tvrzení do očí a čekejte, zda vás sežehne bleskem nebo zapálí pomocí pyrokineze. Tento herní designér, vizionář a tvůrce her Grim Fandango či Full Throttle, si rozhodně nemyslí, že by žánr skákaček na PC neměl v 21.století co pohledávat.

2.  5.  2005 | 3