Ředitel

Přečtěte si o tématu Ředitel. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Ředitel, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Ředitel.



Kreativní ředitel Cyberpunku 2077 odchází k Blizzardu

Kreativní ředitel Cyberpunku 2077 odchází k Blizzardu

Sebastian Stepien odchází z CD Projekt Red po více než třinácti letech. Do svých služeb ho získal Blizzard.

25.  1.  2019 | PC, Xbox One
Kreativní ředitel God of War si nemyslí, že jsou singleplayerové hry mrtvé

Kreativní ředitel God of War si nemyslí, že jsou singleplayerové hry mrtvé

Jistě jste se sami mnohokrát setkali s větou, že singleplayer umírá. Dle Coryho Balroga, kreativního ředitele studia SIE Santa Monica, to rozhodně není pravda.

9.  5.  2018 | 6
Finanční ředitel EA: Prodeje Titanfall 2 jsou špatné

Finanční ředitel EA: Prodeje Titanfall 2 jsou špatné

Titanfall 2 neměl moc úspěšný start. Ale časem se prodeje zlepší, věří EA.

16.  11.  2016 | Xbox One, PC | 2
Výtvarný ředitel Final Fantasy odešel ze Square Enix

Výtvarný ředitel Final Fantasy odešel ze Square Enix

Yusuke Naora, muž, který pracoval jako výtvarný ředitel na velkých titulech řady Final Fantasy jako byl Final Fantasy VII, VIII, X a XV, odešel ze Square Enix.

4.  10.  2016
Ředitel Sony pro Evropu láká na nového Crashe pro PS4

Ředitel Sony pro Evropu láká na nového Crashe pro PS4

Lidé už několik let žádají návrat značky Crash Bandicoot. Na letošní výstavě E3 téměř dostali, co chtěli – Activision a Sony oznámili, že na současnou generaci PlayStationu přijde remaster tří původních her Crash Bandicoot. Nyní je šance, že vyjde celý nový díl.

11.  7.  2016 | PS4, Playstation
Výtvarný ředitel Heavenly Sword se vrací i k Hellblade

Výtvarný ředitel Heavenly Sword se vrací i k Hellblade

Hugues Giboire pracoval na populární rubačce Heavenly Sword jako výtvarný ředitel a nyní se vrací do studia k nejnovějšímu projektu - Hellblade.

23.  2.  2015 | PC, Xbox One
Homefront má potíže, Crytek opouští také ředitel projektu

Homefront má potíže, Crytek opouští také ředitel projektu

Problémy ve studiu Crytek podle všeho neutuchají. Po spekulovanému odchodu většiny zaměstnanců to zabalil i vedoucí projektu Hasit Zala.

14.  7.  2014
Kreativní ředitelka Amy Hennig opouští studio Naughty Dog

Kreativní ředitelka Amy Hennig opouští studio Naughty Dog

Kreativní ředitelka a vedoucí vývoje série Uncharted, Amy Hennig, oficiálně odchází ze studia Naughty Dog.

5.  3.  2014 | 1
Novým generálním ředitelem Microsoftu se stal Satya Nadella

Novým generálním ředitelem Microsoftu se stal Satya Nadella

Microsoft po několikaměsíčním hledání konečně představil svého nového výkonného ředitele. Jeho jméno však na internet uniklo už před pár dny, žádné překvapení se tedy nekoná. Novým šéfem obří softwarové společnosti není nikdo jiný než Satya Nadella, dosavadní viceprezident a šéf microsoftího cloudu a vývojových nástrojů.

4.  2.  2014
Odchází kreativní ředitel 2K Marin, láká jej indie scéna

Odchází kreativní ředitel 2K Marin, láká jej indie scéna

Jordan Thomas, kreativní ředitel studia 2K Marin, opouští svět velkých AAA titulů a řadí se mezi další úspěšné vývojáře, kteří vkročili do světa indie her.

2.  7.  2013
Novinky od Nintenda a rozhovor s jeho evropským ředitelem

Novinky od Nintenda a rozhovor s jeho evropským ředitelem

Letošní E3 mohla připomenout symbolické koloseum se třemi gladiátory: Sony, Microsoftem a Nintendem. Na co se můžeme těšit od Nintenda a co nám k tomu řekl jeho evropský ředitel Laurent Fischer v rozhovoru jen pro Doupě.cz, čtěte právě tady.

1.  8.  2007
Legendární ředitel Nintenda třetím nejbohatším Japoncem

Legendární ředitel Nintenda třetím nejbohatším Japoncem

8.  6.  2007 | 4
NAOSTRO: Čtenářský  rozhovor s Davidem Durčákem, ředitelem Cauldronu

NAOSTRO: Čtenářský rozhovor s Davidem Durčákem, ředitelem Cauldronu

Vývojářský tým Cauldron má na Slovensku podobné postavení jako Illusion Softworks v tuzemsku – je nejznámějším a nejproslulejším tvůrcem her. Co chystají tvůrci Conana, Spellcross nebo jednoho dílu Battle Isle v budoucnu? Je na Slovensku těžké vyvíjet hry? Jací budou česko-slovenští vývojáři v roce 2015? Na vaše dotazy odpovídal ředitel Cauldronu, David Durčák. Prozradil také, že vyjde Spellcross 2.

27.  7.  2005 | 25
Čtenáři NAOSTRO: Ptejte se Davida Durčáka, ředitele Cauldronu

Čtenáři NAOSTRO: Ptejte se Davida Durčáka, ředitele Cauldronu

Originální rubrika se vrací na místo činu. Od tohoto měsíce mohou i čtenáři webového Doupěte položit vybrané osobnosti z herní branže jakoukoliv otázku a získat předplatné časopisu Doupě. Zeptejte se ředitele nejvýznamnějšího slovenského vývojářského týmu, Davida Durčáka, na co chcete. Máte celých osm dní na vyzpovídání člověka, který řídí studio, které vyprodukovalo hry jako Chaser, Conan či legendární Quadrax!

28.  4.  2005 | 15
NAOSTRO – Ptejte se Petra Nováka, ředitele dabingového studia

NAOSTRO – Ptejte se Petra Nováka, ředitele dabingového studia

Hráli jste Hidden and Dangerous 2 nebo Raymana 3 CZ a oceňovali jste kvality povedeného dabingu? Těšíte se na hlášky prince z Persie v mateřštině? Pak vás určitě zaujme další díl NAOSTRO, do kterého jsme pozvali ředitele dabingového studia, v němž české verze her vznikaly. Jak vůbec dabing hry probíhá? Jak je drahý? Co je k němu potřeba?

21.  6.  2004 | 6
Ředitel evropského Nintenda kritizoval Microsoft

Ředitel evropského Nintenda kritizoval Microsoft

11.  6.  2004 | 2
Ředitel nEophyte a e-Sports Viktor Wanli alias Moon napaden

Ředitel nEophyte a e-Sports Viktor Wanli alias Moon napaden

18.  4.  2004 | 4
NAOSTRO: Daniel Mikšovský, ředitel ProGamers odpovídá

NAOSTRO: Daniel Mikšovský, ředitel ProGamers odpovídá

Není mezi funkcemi v ProGamers a Českomoravském svazu progamingu střet zájmů? Jaká je budoucnost progamingu? Co progaming a konzole? Kdy budou doplaceny výhry z turnajů? Jak vidí konkurenci v podobě e-Sports? Co brání komercializaci české scény? Kdy bude UT 2004? To vše a mnoho dalšího se dozvíte v odpovědích na otázky, které jste Danielu Mikšovskému položili minulý týden.

18.  3.  2004 | 5
NAOSTRO: Ptejte se Daniela Mikšovského, ředitele ProGamers

NAOSTRO: Ptejte se Daniela Mikšovského, ředitele ProGamers

Progaming = hudba budoucnosti? Tak tato rovnice už dávno neplatí. Obliba elektronického sportování stále stoupá, dostává stále větší prostor v televizi, v novinách a počítačových heren přibývá jako hub po dešti. Proto jsme do našeho horkého křesla pozvali osobu v progamingu nejpovolanější, ředitele ProGamers Daniela Mikšovského. Pokládat otázky organizátorovi největší show Invexu můžete do soboty.

9.  3.  2004 | 22
O Driverovi 3, UT 2004 a Matrixu s Petrem Boškou, ředitelem SeVeN M

O Driverovi 3, UT 2004 a Matrixu s Petrem Boškou, ředitelem SeVeN M

Narozdíl od EA vstoupila na český trh takřka nepovšimnuta. Přitom má za sebou také velice silného partnera - Atari s licencí na Matrix, Drivera či Unreal Tournament... a také Jowood. Společnost SeVeN M. Jak se její ředitel dívá na český trh? Co do něj nová společnost přinese? A co říká o předchozí krizi Dynamic Systems, kvůli které se na český trh nedostal Gothic 2?

13.  1.  2004
NAOSTRO - ptejte se generálního ředitele Cenegy Slavomíra Pavlíčka

NAOSTRO - ptejte se generálního ředitele Cenegy Slavomíra Pavlíčka

Po dvou spíše novinářsky zaměřených osobností pozvání do našeho virtuálního kotle přijal člověk z nejvyšších sfér byznysu - jednatel asi největšího českého distributora her CENEGA CZECH a rovněž také do světa expandující vydavatelské společnosti CENEGA PUBLISHING. Zeptejte se na co chcete jedné z nejvlivnějších celebrit české herní scény.

13.  10.  2003 | 30