Smích

Přečtěte si o tématu Smích. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Smích, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Smích.



Ikonický Shao Kahn se ukazuje v novém traileru z Mortal Kombatu 11

Ikonický Shao Kahn se ukazuje v novém traileru z Mortal Kombatu 11

Nebyl by to Mortal Kombat bez Shao Kahna a jeho kultovního smíchu.

18.  4.  2019 | PC, Xbox One, Nintendo Switch
Na Slovensku vzniká variace na Samorosta. Vyjde příští rok

Na Slovensku vzniká variace na Samorosta. Vyjde příští rok

Světoznámé Amanita Design stojící za adventurami Samorost, Machinarium či Chuchel se proslavilo zejména tím, že zmíněné hry mají unikátní grafický styl. Bylo jen otázkou času, než se tento styl pokusí někdo napodobit. A Slovákům se to rozhodně daří.

10.  3.  2019 | Android, PC
Crackdown 3: herní katastrofa roku (recenze)

Crackdown 3: herní katastrofa roku (recenze)

Nějakým zázrakem se podařilo několik let chystanému titulu Crackdown 3 opravdu vyjít. Je však otázkou, zda by nebylo lepší, kdyby byla tato hra pohřbena hluboko pod zemí.

15.  2.  2019 | Xbox, Xbox One, PC | 1
Sekiro: Shadows Die Twice bude extrémně obtížné a nabídne více konců

Sekiro: Shadows Die Twice bude extrémně obtížné a nabídne více konců

Fanoušci předchozích výtvorů From Software mohou být klidní. Tedy alespoň do té doby, než jim Sekiro pocuchá nervy.

3.  2.  2019 | PC, Xbox, Playstation | 1
Remothered: Tormented Fathers - záhada v domu hrůzy (recenze)

Remothered: Tormented Fathers - záhada v domu hrůzy (recenze)

Máte rádi děsivá dobrodružství plná záhad? Pak rozhodně zbystřete!

20.  10.  2018 | Xbox One, PC | 2
NBA 2K19: dvacet let poté (recenze)

NBA 2K19: dvacet let poté (recenze)

NBA 2K19 slaví již dvacáté výročí. Bude letošní ročník výjimečný?

24.  9.  2018 | Xbox One, PC | 1
Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, novinkách a budoucnosti hry

Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, novinkách a budoucnosti hry

DayZ je ve vývoji už opravdu dlouho. Naštěstí se na něm stále pracuje a jak nás vývojáři z Bohemia Interactive na Gamescomu ujistili, mají hodně plánů, co se hrou chtějí dělat.

7.  9.  2018 | Xbox One, PC | 8
Re-remaster Resident Evilu? Capcom takovou možnost nevylučuje

Re-remaster Resident Evilu? Capcom takovou možnost nevylučuje

Resident Evil z roku 1996 se už remasteru dočkal, ale teď by se mohlo stát něco unikátního. Vydá se "RE-REmaster"?

30.  8.  2018 | Xbox One, PC
Hráli jsme Darksiders 3: míchanice mnoha žánrů

Hráli jsme Darksiders 3: míchanice mnoha žánrů

Chystaný třetí díl série Darksiders vlastně jako Darksiders ani moc nevypadá. To nám ostatně na Gamescomu potvrdili sami vývojáři. Neznamená to ale, že se nebude jednat o dobrou hru.

29.  8.  2018 | PC, Xbox One | 1
We Happy Few: ať žije zvrácená dystopie! (recenze)

We Happy Few: ať žije zvrácená dystopie! (recenze)

Čekání to bylo vskutku dlouhé, ale nakone jsme se dočkali. We Happy Few vystoupil z předběžného přístupu a máme tu plnou verzi. Jak dopadla?

16.  8.  2018 | Xbox One, PC
Hry na hrdiny: vývoj žánru napříč generacemi

Hry na hrdiny: vývoj žánru napříč generacemi

Vývoj žánru počítačových RPG se datuje už do 80. let 20. století. Jak se původní hry dotýkají těch nynějších? Nejvýznamnější tituly od počátků žánru až do současnosti si uvedeme ve čtyřech dílech našeho herního seriálu.

31.  7.  2018 | Xbox One, PC | 1
Ukázka: Nový Wolfenstein smíchá nacisty a mechy

Ukázka: Nový Wolfenstein smíchá nacisty a mechy

Přejete si futuristickou minulost a robotické dinosaury?

28.  5.  2013 | PC, PS3, X360 | 2
První dojmy: The Bard´s Tale – smích a zpěv jako RPG

První dojmy: The Bard´s Tale – smích a zpěv jako RPG

Od tvůrce klasických RPG Baldur´s Gate nebo Fallout se na nás již nějaký ten rok chystá další originální kousek. Kromě toho, že jde o první akční RPG nové generace (tedy na konzolovém enginu Baldur´s Gate: Dark Alliance), kterého se dočkají také PC hráči, přináší Bardův příběh především tuny smíchu (a nějakou tu kouzelnou hudbu navíc). Čtěte naše dojmy z prvních hodin hry!

17.  9.  2004 | 5