Vývoj

Přečtěte si o tématu Vývoj. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Vývoj, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Vývoj.



Téma
Vývoj her – část druhá

Vývoj her – část druhá

Před nějakou dobou vyšel na Doupěti článek o vývoji her, ve kterém jsme se zaobírali tím, kdo by neměl chybět ve správném vývojovém týmu. V dnešním článku navážeme na naše minulé povídání a povíme si něco o tom, jaké typy týmů existují, kdo je tvoří apod. Zajímá-li vás alespoň trochu problematika spojená s vývojem her, čtěte dále.

13.  3.  2001 | 2
Black Element Software – nový vývojářský tým na české scéně

Black Element Software – nový vývojářský tým na české scéně

Týmů, které tvoří profesionálně v naší zemi počítačové hry, není mnoho. Nelze nezmínit nestory počítačově herního světa u nás – Illusion Softworks, nebo o něco mladší tým Bohemia Interactive Studio. Do rodiny plně profesionálních týmů se počátkem roku 2000 přidal tým nový – totiž Black Element Software, jenž na vlastní pěst vyvíjí gotický 3D horror pod pracovním názvem Nefandus.

16.  11.  2000
Téma
Vývoj her – koho všeho vlastně potřebujeme?

Vývoj her – koho všeho vlastně potřebujeme?

Proces tvorby počítačových her je nekonečným spletencem týmové spolupráce, důvěry v ostatní členy a především schopností jednotlivých lidí. Vytvořit hru není jednoduché, někdy vlastně ani zábavné. Dnes si povíme něco o tom, kdo všechno se na vývoji her podílí a jaké jsou jednotlivé funkce ve vývojovém týmu.

30.  10.  2000
Jumpgate – další mezník vývoje her?

Jumpgate – další mezník vývoje her?

My starší, si jistě pamatujeme na vynikající strategicko-obchodní střílečku z vesmírného prostředí – Elite. Již kdysi dávno, v dřevních dobách počítačového hraní, patřila ZX verze této gamesky k mým nejoblíbenějším hrám. Stejné to bylo s druhým a třetím pokračováním na PC. Nyní přichází hra, které je Elite velice podobná, ale přitom do tohoto herního žánru vnáší spoustu nových prvků. Jak dopadne?

17.  8.  2000 | 6
Allegiance - vývoj nebo jen pouhá realita?

Allegiance - vývoj nebo jen pouhá realita?

Když tak přemýšlím nad základní myšlenkou a konceptem jednotlivých herních titulů, pozastavím se nad jedním a většinou základním rysem. Vždy jde vývojářům zaujmout něčím novým, v praxi neodzkoušeným či již odzkoušeným, ale přizpůsobeným danému konceptu hry originálně směrodatným. A čím že to dokáže zaujmout Allegiance od Microsoftu?

9.  8.  2000
Téma
Hlasy z Intelu: Konec překotného vývoje

Hlasy z Intelu: Konec překotného vývoje

Po třiceti letech zlevňování a zrychlování počítačů, které bylo z valné části umožněno neustávající miniaturizací polovodičových součástek, se podle prohlášení jednoho z výzkumníků Intelu pravděpodobně brzy ocitneme na konci tohoto trendu.

11.  10.  1999 | 2
1...131415161718