Vývoj

Přečtěte si o tématu Vývoj. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Vývoj, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Vývoj.



Téma
Vývoj cen počítačových komponent v ČR: rozporuplné pocity

Vývoj cen počítačových komponent v ČR: rozporuplné pocity

V uplynulém týdnu nedošlo k žádným radikálním změnám v cenách sledovaných komponent. Přesto se objevilo několik pohybů, které přesně vyjadřuje zvolený nadpis – rozporuplné. I tentokrát jsme se dočkali poklesů, ale u několika součástek, které v uplynulých týdnech zaznamenávaly pravidelný pokles, došlo k růstu ceny.

18.  7.  2001 | 1
Téma
Vývoj cen počítačových komponent v ČR: mírné poklesy

Vývoj cen počítačových komponent v ČR: mírné poklesy

I tento týden mírně zamíchal s cenami. Poklesly Durony a o něco méně viditelné bylo snížení cen i u Celeronů. Stranou nezůstaly ani paměti, které klesly o 7 až 16 procent. Malé změny nastaly u pevných disků, naproti tomu DVD mechaniky a grafické karty se nehnuly ani o píď.

11.  7.  2001 | 2
Téma
Vývoj cen počítačových komponent v ČR: bez výrazných změn

Vývoj cen počítačových komponent v ČR: bez výrazných změn

V uplynulém týdnu se u žádné z námi sledovaných komponent cena výrazně nezměnila. Oproti minulým týdnům neklesly ceny ani u pamětí, což by teoreticky mohl být důvod k obezřetnosti. Opět nezklamaly procesory od AMD, i když pokles byl tentokrát pouze v řádu jednotek procent.

4.  7.  2001 | 3
Téma
Vývoj cen počítačových komponent v ČR: Celerony jdou dolů

Vývoj cen počítačových komponent v ČR: Celerony jdou dolů

Tento týden se sice neobjevil žádný uragán, který by způsobil více jak třicetiprocentní pokles cen některých z námi sledovaných součástek, ale přesto byl i tentokrát zřejmý pozvolný, ale vytrvalý pokles cen u většiny komponent.

27.  6.  2001 | 2
Téma
Vývoj cen počítačových komponent v ČR: pokles cen Duronů

Vývoj cen počítačových komponent v ČR: pokles cen Duronů

Jak se změnila cena počítačových komponent na českém trhu od minulého týdne? Naštěstí se neopakovala situace jako předminulý týden, kdy se ceny u všech produktů v našem přehledu nezměnily ani o korunu.

20.  6.  2001
Téma
Vývoj cen počítačových komponent na českém trhu: kolísání

Vývoj cen počítačových komponent na českém trhu: kolísání

Minulý týden byl ve znamení mírného kolísání cen procesorů a pozvolného snižování cen pamětí. Nově přinášíme i první změny v cenách DVD mechanik, grafických karet a pevných disků. Příští týden se můžete těšit na kompletní souhrn vývoje cen za poslední čtyři týdny.

13.  6.  2001
Téma
Vývoj cen počítačových komponent na českém trhu: beze změn

Vývoj cen počítačových komponent na českém trhu: beze změn

Oproti minulému týdnu, který byl ve znamení poměrně značného poklesu cen pamětí i procesorů, jsme se tentokrát žádných velkých skoků nedočkali, resp. cena žádné z námi sledovaných komponent se nehnula ani o píď ať už dolů či nahoru. Nově se v našem přehledu objevují grafické karty, pevné disky a DVD mechaniky.

6.  6.  2001 | 7
Téma
Vývoj cen pamětí a procesorů na českém trhu

Vývoj cen pamětí a procesorů na českém trhu

Dnes vás poprvé seznamujeme s novým typem článku, který se od nynějška bude na Doupěti objevovat pravidelně každou středu. Co v něm najdete? Chceme přinášet pravidelné přehledy cen a jejich vývoje u komponent, které jsou pro počítačové hráče nejdůležitější – pamětí a procesorů. Časem a na základě vašich ohlasů možná přidáme i další výrobky do našeho přehledu, ale to vše ukáže čas a váš zájem.

30.  5.  2001 | 17
Origin
Electronic Arts ukončili vývoj Originu (UO2)

Electronic Arts ukončili vývoj Originu (UO2)

O Ultima Online 2 nebo také o Originu jsme psali poměrně dost – do včerejšího dne to byla jedna z nejnadějněji vyhlížejících masivně multiplayerových her ve vývoji. Bohužel, dnes můžeme mluvit pouze v minulém čase. Podle zprávy, která se včera objevila na Internetu a která byla v zápětí potvrzena i na oficiálních stránkách projektu, se Electronic Arts rozhodli ukončit vývoj této hry.

23.  3.  2001
Téma
Vývoj her – část druhá

Vývoj her – část druhá

Před nějakou dobou vyšel na Doupěti článek o vývoji her, ve kterém jsme se zaobírali tím, kdo by neměl chybět ve správném vývojovém týmu. V dnešním článku navážeme na naše minulé povídání a povíme si něco o tom, jaké typy týmů existují, kdo je tvoří apod. Zajímá-li vás alespoň trochu problematika spojená s vývojem her, čtěte dále.

13.  3.  2001 | 2
Black Element Software – nový vývojářský tým na české scéně

Black Element Software – nový vývojářský tým na české scéně

Týmů, které tvoří profesionálně v naší zemi počítačové hry, není mnoho. Nelze nezmínit nestory počítačově herního světa u nás – Illusion Softworks, nebo o něco mladší tým Bohemia Interactive Studio. Do rodiny plně profesionálních týmů se počátkem roku 2000 přidal tým nový – totiž Black Element Software, jenž na vlastní pěst vyvíjí gotický 3D horror pod pracovním názvem Nefandus.

16.  11.  2000
Téma
Vývoj her – koho všeho vlastně potřebujeme?

Vývoj her – koho všeho vlastně potřebujeme?

Proces tvorby počítačových her je nekonečným spletencem týmové spolupráce, důvěry v ostatní členy a především schopností jednotlivých lidí. Vytvořit hru není jednoduché, někdy vlastně ani zábavné. Dnes si povíme něco o tom, kdo všechno se na vývoji her podílí a jaké jsou jednotlivé funkce ve vývojovém týmu.

30.  10.  2000
Jumpgate – další mezník vývoje her?

Jumpgate – další mezník vývoje her?

My starší, si jistě pamatujeme na vynikající strategicko-obchodní střílečku z vesmírného prostředí – Elite. Již kdysi dávno, v dřevních dobách počítačového hraní, patřila ZX verze této gamesky k mým nejoblíbenějším hrám. Stejné to bylo s druhým a třetím pokračováním na PC. Nyní přichází hra, které je Elite velice podobná, ale přitom do tohoto herního žánru vnáší spoustu nových prvků. Jak dopadne?

17.  8.  2000 | 6
Allegiance - vývoj nebo jen pouhá realita?

Allegiance - vývoj nebo jen pouhá realita?

Když tak přemýšlím nad základní myšlenkou a konceptem jednotlivých herních titulů, pozastavím se nad jedním a většinou základním rysem. Vždy jde vývojářům zaujmout něčím novým, v praxi neodzkoušeným či již odzkoušeným, ale přizpůsobeným danému konceptu hry originálně směrodatným. A čím že to dokáže zaujmout Allegiance od Microsoftu?

9.  8.  2000
Téma
Hlasy z Intelu: Konec překotného vývoje

Hlasy z Intelu: Konec překotného vývoje

Po třiceti letech zlevňování a zrychlování počítačů, které bylo z valné části umožněno neustávající miniaturizací polovodičových součástek, se podle prohlášení jednoho z výzkumníků Intelu pravděpodobně brzy ocitneme na konci tohoto trendu.

11.  10.  1999 | 2
1...131415161718