Čekali jste stovky a stovky hodin propracované RPG zábavy? My taky.
Jestli jste na novinku klikli se zděšením, máme pro vás uklidňující zprávu. The Elder Scrolls V: Skyrim bude stejně obrovskou hrou, jako jeho předchůdce, ne-li větší. Pokud ovšem budete vědět co a jak, budete moci hru klidně dohrát za dvě hodiny.
A v Bethesdě jsou se hrou obeznámení samozřejmě více než dost. Nejspíš právě proto se u nich uspořádal soukromý turnaj, v němž se proti sobě utkali Sam Bernstein, chlapík z QA sekce, a Jeff Browne, level designer Skyrimu. Úkol? Pokusit se dojít k závěrečným titulkům co rychleji.

Brownův čas stopli na neuvěřitelných dvou hodinách, šestnácti minutách a třiceti vteřinách. Přesto to nestačilo na Bernsteina, který hru dokázal pokořit o dvacet vteřin dříve.
Zní to téměř neuvěřitelně, ale s podobnou hbitostí se dají pokořit také Oblivion a Fallout 3. Nejlepší speedruny obou her jsou dokonce ještě o hodinu kratší.