Wolfik
10. října 2014 • 17:15

To jsou ale trapný výmluvy. Proč prostě nepřiznají že ani nové konzole nemají dost výkonu na to aby hra jela na víc jak 30fps. Ne, raději budeme tvrdit že při 30fps máme za hry lepší zážitek. Jak tohle vůbec může někdo říct???

Cobra
11. října 2014 • 21:13

Kdyby tohle přiznali, tak by zcela prokazatelně lhali :) Problém není ve výkonu konzolí, ale v lenosti Ubisoftu si s konzolovými verzemi pohrát natolik, aby dokázaly běžet v 60 FPS.

Cobra
11. října 2014 • 21:15

Moment... Co to kecáš (kecým), tady nejsme v tématu o AC Unity :D Evil Within bude mít omezovač na 30 i na PC, za což konzole rozhodně nemůžou.

lol
12. října 2014 • 22:32

ehm... zkusi si ten článek přešíst ještě jednou a celý.... jasně se tam píše, že na PC je omezovač proto, že jistý ředitel (o jehož pohnutách lze mít jisté pochybnosti) má potřebu mít na všech platformách stejný framerate, čili i na PC (které může a nemusí mít větší výkon než konzole) bude ta hra stejně hnusná jako na nejhorší konzoli na které ji půjd rozběhat

ježa
9. října 2014 • 18:42

Tak k čemu takové min. požadavky ?

Jumík
9. října 2014 • 16:27

Nevím, jak může vyšší fps negativně ovlivnit herní zážitek, narozdíl od opačného případu. Celý to nakonec bude plný motion bluru aby se nedostatek snímků zakamufloval. Ale filmový zážitek to samozřejmě bude, trochu dynamičtější scéna v 3d kině ve 24 fps je taky pěkný hnus.

Určitě si přečtěte

Články odjinud