Tiberium zrušeno, nebylo kvalitní

Společnost Electronic Arts potvrdila spekulace, podle nichž je s okamžitou platností zrušen projekt Tiberium. Tým tvořící střílečku ze světa Command and Conquer byl rozpuštěn a jeho členové přiřazení k jiným hrám.

Již nějakou dobu bylo podezřelé ticho okolo tvorby střílečky Tiberium. Electronic Arts Los Angeles, studio zodpovědné za tuto hru, oficiálně potvrdilo zvěsti o zrušení titulu, když na veřejnost pronikl interní oběžník oznamující damou skutečnost zaměstnancům. Podle vedení nesplňovala střílečka náročná kritéria kvality vyžadované pro hry vydávané pod značkou Electronic Arts a bylo značně nepravděpodobné vzhledem k prostředkům a času pro vývoj, že by se situace jakkoliv změnila. Práce na tvorbě tak byly s okamžitou platností zastaveny a vývojářský tým rozpuštěn.

 

Tiberium se přitom navíc podle všeho má stát odstrašujícím příkladem pro ostatní týmy pracující v rámci Electronic Arts, aby si mohly v budoucnu hry držet vysokou laťku kvality. Šéf studia EA LA připustil, že ne pro všechny tvůrce se nutně musí najít místo v některém z jiných týmů, přednostně se navíc pokusí zajistit zaměstnání pro talentované tvůrce. Ostatní tak prý uvidí, že je třeba dělat dobrá rozhodnutí už ve fázi návrhu her, protože jinak se problémy táhnou celým vývojem, jak tomu bylo v případě Tiberia. Zda nás někdy čeká jiná střílečka z tiberiem zamořeného světa je však ve hvězdách.

Zdroj: Kotaku

 

Určitě si přečtěte

Články odjinud