Johnny
19. července 2017 • 17:01

Už předchozí díly byly plné dlc, tady toho lze čekat dvojnásob

Manyjak
2. června 2016 • 10:08

Za co jste odebrali půl hvězdy? :-O Za diplomacii a za to, že si to nezahraje někdo na 10 let starým kompu? Vážně? Pak mě taky dost udivilo, jak kritizujete DLC k předobjednávce. Bylo to avizováno dlouho dopředu, že bude jen k předobjednávkám, tak nevím koho by měli naštvat. Opozdilci májí hold smolíka B-]

Jirkak
3. června 2016 • 9:24

Protože to omezuje content a tím pádem i hodnotu té hry pro ostatní. Ať jsou předprodeje zvýhodněné, například dřívější dostupností, časovou exkluzivitou, ale proč si má pak někdo kupovat hru, kterou nebude mít kompletní?A o opozdilcích bych nemluvil. Co noví hráči kteří k té hře přijdou náhodou, třeba právě díky recenzi nebo z doslechu kamaráda který mu ji doporučí. Nebo prostě si někdo jen pořídí počítač na kterém si to bude moct zahrát.

....
3. června 2016 • 20:52

Ale to nie je žiaden poriadny argument. Od začiatku sa vedelo že vídeúvídu DLC keď boli predobjednavky v obchodoch na limited edície. A následne sa povedalo že ostáva týždeň na to aby si si to DLC zadarmo pridal do hry keď si to kúpiš. A ak si doteraz rozmýšlal o nákupe nemáš to DLC a teraz nad tým plačeš...Tvoja blbosť recenzie a názory od ľudí vychádzali týždeň predtým...a aj na youtube videa boli mal si dosť času na to aby si si vytvoril názor a premyslel nákup/predobjednávku. Teraz si akurát zbytočne naštvaný nahral som cez 30 hodín v tomto Total Waru a za tie peniaze....rozhodne to stojí za to...a to nie som extra fanúšik série total war.

Manyjak
6. června 2016 • 9:00

Přesně tak, já hru předobjednával v únoru B-]