6
Fotogalerie

Tvůrce české střílečky Hrot chystá strategii. Shrot vzdává hold klasikám žánru. Vyjít má už v červnu

Spytihněv loni s vydáním třetí epizody dokončil vývoj své FPS akce Hrot, který se momentálně může pochlubit 97 % kladných hodnocení od hráčů na Steamu. Vývojář ale nelení a už připravuje další projekt. Novinka Shrot spadá do žánru real-time strategií a inspiruje se starší českou hrou Paranoia z roku 1995. Oproti ní má být ale Shrot rychlejší a více akční. Na vyzkoušení nebudeme muset čekat dlouho. Datum vydání připadá na 20. června.

V roli jednoho ze tří barevně rozlišených vesmírných národů se popereme o chmel, který je vzácným zdrojem z nově objevené planety Scheeza. Kdo má kontrolu nad chmelem, ovládá v podstatě celou ekonomiku. A kvůli tomu se do sebe národy pustily a rozpoutaly válku. Planeta ale podle popisu na Steamu skrývá tajemství, které chmeluchtivé bojovníky nemile překvapí. 

Shrot bude určitě menší záležitostí než Hrot. Pokud vás ale chytne, můžete s ním strávit hodně času, protože mise jsou procedurálně generované a scénář tedy nikdy nebude stejný. Vedle toho, že se musíte snažit uzmou si pro sebe chmel, dojde také na stavbu základen a vytváření bojových jednotek. Při hraní uslyšíte dabing, na kterém se podílela autorova máma a její kolegyně. Spytihněv má prostě osobitý styl, to musíme uznat.

Určitě si přečtěte

Články odjinud