V Ninja Theory si myslí, že se titul nedostal do podvědomí hráčů.
Enslaved nebyl špatnou hrou, o čemž se můžete přesvědčit v naší recenzi. Přesto se nedočkal pozornosti, jaké by si bezpochyby zasloužil. Tameem Antoniades, šéf Ninja Theory, si myslí, že za to může špatná reklamní kampaň, o kterou se v tomto případě mělo postarat Namco Bandai.
"Vždy je to těžké, nemyslíte?" řekl Antoniades pro Gamasutru. "Není to jen o tom udělat hru. Všechny elementy do sebe musejí zapadat, ať už jde o téma hry nebo obsah. Někdy přemýšlím, jestli nebyl Enslaved až moc velké fantasy nebo jestli se nevzdálil od mainstreamového fantasy."

"Potřeboval každopádně podporu. Potřeboval nalákat, protlačit se. Toho se myslím nedočkal. Osobně nemám rád, když lidé říkají 'No, chyběla marketingová podpora', ale nová herní značka potřebuje být viditelná. Nemám pocit, že tomu tak bylo v našem případě. Spousta lidí o hře stále ani neslyšela."
Ninja Theory v současnosti pracuje na dalším díle Devil May Cry, pojmenovaném jednoduše DmC.