U Uncharted 4 budeme mít mnohem volnější a otevřenější pocit

U Uncharted 4 budeme mít mnohem volnější a otevřenější pocit

Naughty Dog se snaží v závěrečném dílu trilogie vyprodukovat mnohem volnější pocit z dobrodružství.

Předchozí díly série Uncharted vždy byly silně skriptované záležitosti a i když se našlo pár míst, kde bylo možné se o něco více potulovat, nikdy hráč neměl pocit sandboxu. To by se mělo u čtvrtého dílu změnit, jak prozradil Bruce Straley, ředitel projektu, v rozhovoru pro Game Informer.

Drake podle všeho bude moci nejen pobíhat, střílet a lézt po skalách. Naughty Dog se snaží vytvořit dobré tempo, ve kterém se neustále prolínají jednotlivé herní prvky.

"Ve hře se snažíme spojit vertikální hratelnost se skriptovanými pasážemi a svižným tempem, které nutí být neustále v pohybu, ať už během soubojů či průzkumu prostředí. Samozřejme nechybí ani emotivní momenty, které máme tak rádi," nechal se slyšet Straley.

"Našli jsme naše tempo a hlas samotné hry. Pro nás Uncharted funguje nejlépe, když má stabilní tempo, které vás táhne dopředu, napříč šplháním, střílením a konverzováním. Nikdy se jen tak nekrčíte za překážkou, nikdy jen tak nestojíte," dodal.

Tým nyní pracuje na doleštění jednotlivých herních prvků a mechanismů, aby vše dobře fungovalo, a poté se přesune k závěrečnému doladění.

 

 

Určitě si přečtěte

Články odjinud