Hra využije engine Showdrop a postará se o něj studio, zodpovědné za akci Far Cry 6.
Na plnohodnotné pokračování slavné série Splinter Cell si sice ještě nějakou dobu počkáme, Ubisoft ale před chvíli vyrukoval s překvapivou zprávou a oficiálně potvrdil vývoj remaku původního Splinter Cellu, kterým chce nejen oslavit kultovní sérii samotnou, ale především přípravy na nový díl.
O remake se stará studio vydavatele, zodpovědné mimo jiné za výbornou akci Far Cry 6 a titul také využije interní grafický engine Showdrop, který se poprvé proslavil v sérii The Division a nyní překočíruje mimo jiné i na projekty jako Avatar: Frontiers of Pandora či novou hru z univerza Hvězdných válek.
Spolu s oznámením uvolnil Ubisoft také deníček, který se zaměřuje na celou historii série a první revoluční díl, který vnesl čerstvý vánek do špionážního žánru. O remaku samotném toho bohužel zatím moc nevíme a na další informace si ještě budeme muset počkat.