Napodobení jedna ku jedné to sice není, ale i tak jde o husarský kousek.
Kreativní platforma Dreams každým dnem prokazuje, jak unikátní záležitostí je. Díky šikovným hráčům, kteří s radostí posouvají hranice možností tohoto editoru, se dočkáváme spousty zajímavých projektů a výtvorů, které působí dojmem zcela profesionální práce. Nejnovější ukázkou vyjmenovaných vlastností je napodobení lokace, kterou jsme mohli vidět tento týden v technologické předváděčce dema Unreal Engine 5.
Za pouhé dvě hodiny se podařilo Martinu Nebelongovi vytvořit nádherné zákoutí jeskyně s padajícími kameny a skvělým osvětlením scény. Nejde zdaleka o první projekt z Dreams, který Nebelong sdílel a ukázal nejen finální výsledek, ale i průběh tvorby.
Platforma Dreams vyšla v únoru na PS4 a stala se okamžitě hitem, který v recenzích i hodnocení uživatelů sbíral ty nejvyšší známky. Výjimkou nebyla ani naše recenze, která propracovanému editoru od Media Molecule přidělila plný počet bodů.