Ve Watch Dogs k vám cizí hráči jen tak nepolezou, ochrání vás štít

Ve Watch Dogs k vám cizí hráči jen tak nepolezou, ochrání vás štít

O propojení singleplayeru a multiplayeru v městské akci Watch Dogs již zajisté víte. Ubisoft ale připravuje systém, který zaručí unikátní zážitek pro každého hráče.

Jelikož je online svět integrován do toho singleplayerového, hráči z celého světa mohou proniknout do vaší hry a natropit neplechu, jak ostatně ukázalo nespočet videí. Tak jednoduché to ale nebude, jelikož si tuto funkci budete moci nejen vypnout, ale i plně přizpůsobit.

Herní systém totiž analyzuje váš styl hry a tomu přizpůsobuje četnost online interakcí. Vytváří tak jakýsi multiplayerový štít, který vás chrání od průniku v případě, že hackování online moc neholdujete. Naopak pokud rádi navštěvujete cizí světy, to samé můžete očekávat i v tom svém. Aktivnější hráči se mohou těšit na více zkušenostních bodů a unikátních schopností, takže se to určitě vyplatí.

Jinými slovy vám cizí hráči nepolezou do zelí, pokud nebudete chtít, případně budete zrovna plnit něco jiného. Hra se postará o to, aby se k vám mohl někdo nabourat pouze v momentě, kdy se volně procházíte městem a zrovna něco neplníte, ať už jde o příběhovou misi, výzvu, nepovinný úkol či cokoliv jiného.

Na to, abychom však doopravdy zjistili, jak tento systém funguje si na hru budeme muset napřed sáhnout. A to už brzy.

Určitě si přečtěte

Články odjinud