Větší a vyladěnejší Gears of War na PC

Že se stěžejní titul konzole Xbox 360  ještě letos vydá na PC, patřilo k hlavním zprávám nedávné E3. Co však konverze, jež tentokrát nebude jen obyčejnou kopií, přinese nového? Herní server IGN přinesl rozhovor s tvůrci hry v čele s Cliffem Bleszinskim, z něhož čtenářům přinášíme stručně ty nejdůležitější poznatky. 

  • PC verze bude mít oproti originálu navíc pět nových kapitol, na něž hráč narazí v pokročilé části hry uprostřed pátého aktu. V této části také vystoupí Brumak – třináctimetrové monstrum ověšené zbraněmi, které bylo k vidění na dřívějších screenshotech, ale na Xbox 360 se nakonec nedostalo.
  • Kvůli urychlení vývoje bylo upuštěno od multiplayeru mezi jednotlivými platformami. Majitelé PC se tak nebudou moci připojit do klání s hráči na konzoli Xbox 360.
  • K šestnácti multiplayerovým mapám budou přidány tři nové (Courtyard, Hammer of Dawn a Gold Rush) stejné jako herní mód King of the Hill.
  • Gears of War na PC nebudou po vzoru Halo 2 vyžadovat Windows Vista. Autoři chtějí přinést zážitek z invaze vetřelců co nejširšími spektru hráčů.
  • Styl hry bude nezměněn, ale ovládání ano. Přizpůsobení klávesnici a myši je prioritou – mezerníkem se bude hráč podle situace krýt za překážkami, sprintovat a šplhat přes překážky, přičemž ty samé funkce bude možné vyvolat dvojím stisknutím kláves W, A, S a D. Samozřejmostí bude zpětná podpora gamepadu.
  • Tvůrcům se kvůli uspíšení vydání nepodařilo do původní konzolové verze hry dostat řadu propriet. Se všemi se nyní hráči setkají na PC.
  • PC verze poběží na upravené, optimalizovanější verzi Unreal Enginu 3. Z tohoto důvodu nebude možné přinést rozšířený obsah zpět majitelům konzole Xbox 360.
  • Přiložený editor nabídne tvůrcům modifikací stejné možnosti, jaké měli tvůrci při stavbě původních úrovní. Měnit a tvořit půjde takřka cokoliv, od geometrie po textury, nicméně takto vytvořené mise nebude možné přenášet na Xbox 360.

  

Určitě si přečtěte

Články odjinud