Že se stěžejní titul konzole Xbox 360 ještě letos vydá na PC, patřilo k hlavním zprávám nedávné E3. Co však konverze, jež tentokrát nebude jen obyčejnou kopií, přinese nového? Herní server IGN přinesl rozhovor s tvůrci hry v čele s Cliffem Bleszinskim, z něhož čtenářům přinášíme stručně ty nejdůležitější poznatky.
-
PC verze bude mít oproti originálu navíc pět nových kapitol, na něž hráč narazí v pokročilé části hry uprostřed pátého aktu. V této části také vystoupí Brumak – třináctimetrové monstrum ověšené zbraněmi, které bylo k vidění na dřívějších screenshotech, ale na Xbox 360 se nakonec nedostalo.
-
Styl hry bude nezměněn, ale ovládání ano. Přizpůsobení klávesnici a myši je prioritou – mezerníkem se bude hráč podle situace krýt za překážkami, sprintovat a šplhat přes překážky, přičemž ty samé funkce bude možné vyvolat dvojím stisknutím kláves W, A, S a D. Samozřejmostí bude zpětná podpora gamepadu.
-
Přiložený editor nabídne tvůrcům modifikací stejné možnosti, jaké měli tvůrci při stavbě původních úrovní. Měnit a tvořit půjde takřka cokoliv, od geometrie po textury, nicméně takto vytvořené mise nebude možné přenášet na Xbox 360.
