Ve Vigil Games na vývoj pro konzole zřejmě v dobrém vzpomínat nebudou, především tedy Marvin Donald, game director Darksiders 2. Nedávno si stěžoval na komplikovanou práci s Wii U, nyní přišel na řadu Playstation 3 a jeho malá operační paměť.
"Pracovat s ním je otrava," řekl Donald britskému Eurogameru. "Že si na to musíme zvykat i po pěti letech? Znamená to, že je to otrava. Nejsem inženýr, ale neustále o tom slyším. Paměť spravujeme docela šíleným způsobem."

"I jako umělec, je to jako 'OK, mé textury jsou příliš velké, mám problém, protože jsem narazil na něco, kvůli čemu X360 padá, protože to je 2048, i když by to mělo ve skutečnosti být 1024 nebo dokonce menší'."
"Ale na Playstationu 3 se všechny prostředky řadí do různých kategorií a když nějaká z těchto kategorií příliš nabobtná, systém zhavaruje. V tomhle směru je PS3 citlivější. Některé věci na ní neuděláte nebo je musíte udělat jinak. Jo, je to otrava."
Není nad to být upřímný.
Zdroj: CVG