Vigil je vývojem pro PS3 otrávený

Ve Vigil Games na vývoj pro konzole zřejmě v dobrém vzpomínat nebudou, především tedy Marvin Donald, game director Darksiders 2. Nedávno si stěžoval na komplikovanou práci s Wii U, nyní přišel na řadu Playstation 3 a jeho malá operační paměť.

"Pracovat s ním je otrava," řekl Donald britskému Eurogameru. "Že si na to musíme zvykat i po pěti letech? Znamená to, že je to otrava. Nejsem inženýr, ale neustále o tom slyším. Paměť spravujeme docela šíleným způsobem."

VIDEO: 4438 'Darksiders 2 - Trailer'

"I jako umělec, je to jako 'OK, mé textury jsou příliš velké, mám problém, protože jsem narazil na něco, kvůli čemu X360 padá, protože to je 2048, i když by to mělo ve skutečnosti být 1024 nebo dokonce menší'."

"Ale na Playstationu 3 se všechny prostředky řadí do různých kategorií a když nějaká z těchto kategorií příliš nabobtná, systém zhavaruje. V tomhle směru je PS3 citlivější. Některé věci na ní neuděláte nebo je musíte udělat jinak. Jo, je to otrava."

Není nad to být upřímný.

Zdroj: CVG

Určitě si přečtěte

Články odjinud