Studio Slightly Mad se rozpovídalo o vývoji svého závodního dítka a prozradilo několik zajímavých detailů o next-gen konzolích.
Project CARS patří mezi nejočekávanější závody letošního roku a v nedávném rozhovoru pro Dualshocker se Jan Frischkorn podělil o pár zajímavých poznatků z vývoje. Jde především o srovnání nových konzolí.
Jan potvrdil, že běží PS4 verze hry již ve stabilních 60 snímcích, zatímco na Xbox One hra ještě musí této hranice dosáhnout. Dodal také, že vyšší výkon konzole PS4 se při vývoji opravdu hodí a usnadňuje vývojářům práci.
Nakonec nechyběla informace i o PC verzi. Zatímco na konzolích budou mít vozy ve hře přibližně 60 tisíc polygonů, na PC s ultra nastavením detailů se toto číslo může vyšvihnout až na 200-300 tisíc polygonů. A to už je slušný boost.
Podívejte se na také na čerstvý GC trailer.